пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 13 Май 2014, 18:17

мисля че си изясних работата, много благодаря на всички колеги, съмнява ме в,другите форуми да са така отзивчиви....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 318 is M42

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от LuBaKa » 13 Май 2014, 18:29

GecataBMW-E46 написа:
hell's angel написа:Аз съм виждал как стягат глава докато се вкопаят клапаните в буталото та ... може и да не я вади ако е сигурен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако я стяга така трябва и нови болтове да си вземе

Тоя дето ти е стягал главата с разпределителния вал на нея,неговата простотия не желая да я коментирам,разпределителен вал се слага след като е сложена главата,ако не махнеш вала да така става забиват се клапаните в челата на буталата.Да не говорим,че и с вала става по тежка главата и по трудно се позиционира върху блока.Болтовете да ги измери и по дължина ако нямат разлика с нови,да си слага тях все пак не е дизел и да се разтягат толкова много,но все пак е препоръчително и да се сменят но са си цифра,а и с това според мен ненужно сваляне на главата си става бая набутвация.

То не е простотия.Просто трябва да докараш буталата на равно и след това няма проблем ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 13 Май 2014, 18:35

Абе колега гледам ти снимката на главата по-подробно и забелязвам,че нагара по смукателя е измит направо от тая дюза на първи цилиндър,не на 100 ми на 1000% съм сигурен,че проблема ти идва от нея щото е давила цилиндъра.Нащракай ми главата по хубаво,всеки отделен всмукател.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 13 Май 2014, 18:58

колега главата е в серсиза за профилактика и най вероятно изглежда като нова вече... то като ше е тъй я виж тази снимка, не ми прилича на бензин тази капка , верно че всички се оля с вода като извадих главата ама тя си тече надолу, освен докато съм я дърпал да съм окапал 1-вия смукател
IMAG0431.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 13 Май 2014, 19:02

но за всеки случай приемам съвети какво да проверя за да не прецакам и това масло и почистените повдигачи пак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 13 Май 2014, 19:10

mihal написа:но за всеки случай приемам съвети какво да проверя за да не прецакам и това масло и почистените повдигачи пак

Точиш тая пумия в картера,взимаш някво по-евтино масло караш 200-300 км с него да изплакне мотора и си слагаш след това хубаво масло.Колега дай баш на първи цилиндър снимка инжектора го виждам,че е промил всмукатела,а тая снимка е доста неясна последната и по нея не мога да съда за каквото и да било.Загледай се в снимката на първи цилиндър,мисля и ти ще го видиш,че бензина си го е измил доволно спрямо другите.


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 13 Май 2014, 19:16

това е 4-ти което се вижда промитото, първия е по мазен... а на снимката с цилиндрите ясно се виждат капки, по смукателя на 1-ви
Последна промяна mihal на 13 Май 2014, 19:21, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 13 Май 2014, 19:20

Как ще е на 4-ти като е на 1-ви брой ги от към веригата демек от дясно наляво в случая на снимката,баш в самия порт на клапана на 1-ви цилиндър.Проблема ест.ще се проявява когато е студена колата защото мотора работи с по-богата смес,и пикливата дюза се спуква да дави,след като загрее мотора има по-ниска консумация и сместа идва до някакви по-нормални нива за запалване. :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 13 Май 2014, 19:40

какво можеш да ме посъветваш да направя за да проверя дюзите преди да паля мотора?
да дам малко на контакт докато е свален колектора и да гледам?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 13 Май 2014, 19:45

mihal написа:какво можеш да ме посъветваш да направя за да проверя дюзите преди да паля мотора?

Качете ги на стенд,ако има пикаеща или всичките пръскат с различен дебит мащай ги.Ако ги качиш да ги чистиш на ултразвук може и още повече да вземат да пикаят след това.Евтини са.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от hell's angel » 13 Май 2014, 21:00

Няма никакво значение дали ще слагаш главата сглобена или без вала. Аз предпочитам да си я сглобя и проверя на чисто място, а не после да се гърбя на тая мизерия в коша и да се чудя ако падне нещо как да го вадя.
Гледай главата да пасне идеално на блока и не разчитай, че болтовете ще я приберат :mhihi: Изчисти и подсуши всички резби, вземи си нови болтове и си подсигури място да можеш да затягаш и осигуриш необходимия натяг наведнъж - с едно плавно движение. В смисъл тия 30 Нм стягаш на един път щото ако спреш и донатегнеш не е същото. За тая цел намажи резбите на болтовете и между главата на болта и шайбата с чисто масло. Ако презатегнеш някъде - не връщай...90 градуса лесно се целят ама вземи си ъгломер 10 -20 кинта са. Прави почивки м/у първия, втория и третия път на затягане и винаги карай по схемата. Имай предвид, че моментите на затягане важат за оригинални гарнитури-за тия от евро 07 не знам :mrgreen:
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от ///Mechov » 13 Май 2014, 21:32

На 18 НМ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 15 Май 2014, 17:12

продължава чуденето... днес се зародиха 2 въпроса...

ходих пак при колата да я огледам и свалих рейката с дюзите:
- първи въпрос:
защо дюза на първи цилиндър е мазна , не ми прилича на бензин това...
така изглежда на първи цилиндър:
IMAG0450.jpg

така изглеждат останалите:
IMAG0451.jpg


колата стои разглобена от 1 седмица..

- вторият въпрос ми е за зацепването на веригата, на моето зъбно колело на разпределителния вал няма планка със стрелка, има само чоп за датчика...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 15 Май 2014, 17:29

Снимай колелото да ти начертая на пейнта как трябва да седи.Колкото до дюзата от отдавна си е загинала,мазното го виж на вкус как е(съвсем сериозен съм) и пиши какво е положението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 15 Май 2014, 17:55

GecataBMW-E46 написа:Снимай колелото да ти начертая на пейнта как трябва да седи.Колкото до дюзата от отдавна си е загинала,мазното го виж на вкус как е(съвсем сериозен съм) и пиши какво е положението.


малко съм се разболял и не разпознавам вкусове и миризми :) не усещам ....
а за дюзата това значи ли че не пуска бензинец?


загледах се сега в една снимка на зъбен венец в е-бей , тя стрелката си я има явно ама не съм я видял.... както и да е, стрелката нагоре(спрвямо главата) ако нямам ще гледам снимката и ще си представям къде би трябвало да е при мен :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook