m52b28 - не пали!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: m52b28 - не пали!
Викторе, земи ме чуй най-накрая, тия ташаци с табла и други путки майни, земи ги фърли у кофата. тва с таз грешка, също в кофата. Свали шибаната шайба и ще видишчопчето, намести го,провери го и пали да видим. Ако не ти се разглобва, вадиш свеща на първи цилиндър и понеже немашиндикатор под ръка, намери горна мъртва точка на буталото или кратко казано ГМТ, след което виж шибания белег дали си е на мястото, не е ли там, сети се сам.
ПС утре нема ме намериш по тела, щот е неделя, може евентуално на другия
ПС2 Ето ти рисунка, виж чопчето, то фиксира шайбата, ако я завъртиш, започва да дава грешни данни и затова не пали, защото датчика работи и дава грешни сигнали към еку-то. На мен тва ми е логиката,оправи там и после оправяй други грешки. А за таблото,аз карам 316ка 93г. с М50 без ванос от 92г и фейсово табло от 98г, а са кажи имам ли проблеми с паленето

Ето ти и снимка от тема на колега в тоз подфорум

ПС утре нема ме намериш по тела, щот е неделя, може евентуално на другия

ПС2 Ето ти рисунка, виж чопчето, то фиксира шайбата, ако я завъртиш, започва да дава грешни данни и затова не пали, защото датчика работи и дава грешни сигнали към еку-то. На мен тва ми е логиката,оправи там и после оправяй други грешки. А за таблото,аз карам 316ка 93г. с М50 без ванос от 92г и фейсово табло от 98г, а са кажи имам ли проблеми с паленето


Ето ти и снимка от тема на колега в тоз подфорум

Последна промяна sonny на 03 Юли 2010, 22:27, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
слушам!
утре директно почвам от там
утре директно почвам от там

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: m52b28 - не пали!
sonny написа:М50Б25 и М52 са с еднакви шайби, М50Б20 ванос е с различна шайба, не мога да се сетя,но мисля, че и М50Б20 без ваноса е с шайба като на М50Б25 и на М52. Той Вичката да напише ко напрай с шайбата,щото се оказа, че е барал там за да си тури шайбата заклиматика и според мен са разместили голямата шайба и не са уцелили чопчето дето я фиксира. След тва не ми се е обаждал
Сони, има и два вида шайби на М52, конкретно за б28 говоря, дори ще пробвам да сложа снимки, не знам дали ще успея да я снимам де...
Втория вид е един без зъбците (гладка е като точило

Вичо не е с такава щом донора няма асц, но все пак да го отбележим.

А Сони ти говори за номер 7 към канала на шайба 1, а ако не си свалял главинката, тогава шпонка номер 8 към вала
Re: m52b28 - не пали!
EnimEn написа:sonny написа:М50Б25 и М52 са с еднакви шайби, М50Б20 ванос е с различна шайба, не мога да се сетя,но мисля, че и М50Б20 без ваноса е с шайба като на М50Б25 и на М52. Той Вичката да напише ко напрай с шайбата,щото се оказа, че е барал там за да си тури шайбата заклиматика и според мен са разместили голямата шайба и не са уцелили чопчето дето я фиксира. След тва не ми се е обаждал
Сони, има и два вида шайби на М52, конкретно за б28 говоря, дори ще пробвам да сложа снимки, не знам дали ще успея да я снимам де...
Втория вид е един без зъбците (гладка е като точило) и датчика не се намира там - и тва си е пак ОЕМ. Мисля, че ги слагат на Е36 след края на 97 година.
Вичо не е с такава щом донора няма асц, но все пак да го отбележим.
А Сони ти говори за номер 7 към канала на шайба 1, а ако не си свалял главинката, тогава шпонка номер 8 към вала
Тия последните се ми обягват, то и м44 е така да го еба в недоносчето
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: m52b28 - не пали!
Като управиш проблема с шайбата,ще трябва да се пребориш и грешката "сензор скорост"щот на 5000обр./мин. ще има на преде
.Не е необходимо да сменяш таблото,а само да пуснеш един кабел до буксата на бошониерата "X20".Като си готов,се обади да ти кажа точно от кой пин да хванеш и пуснеш проводника. 




Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
Борис_Малинов написа:Като управиш проблема с шайбата,ще трябва да се пребориш и грешката "сензор скорост"щот на 5000обр./мин. ще има на преде.Не е необходимо да сменяш таблото,а само да пуснеш един кабел до буксата на бошониерата "X20".Като си готов,се обади да ти кажа точно от кой пин да хванеш и пуснеш проводника.
запалихме! оказа се, че "някой" е завил шайбата на коленовия вал не където трябва!!!


от бушониерата на кой пин и до къде стига тоя кабел, до компютъра ли?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: m52b28 - не пали!
vicho написа:Борис_Малинов написа:Като управиш проблема с шайбата,ще трябва да се пребориш и грешката "сензор скорост"щот на 5000обр./мин. ще има на преде.Не е необходимо да сменяш таблото,а само да пуснеш един кабел до буксата на бошониерата "X20".Като си готов,се обади да ти кажа точно от кой пин да хванеш и пуснеш проводника.
запалихме! оказа се, че "някой" е завил шайбата на коленовия вал не където трябва!!!![]()
![]()
от бушониерата на кой пин и до къде стига тоя кабел, до компютъра ли?
еееее послуша ме дееба най-накрая

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m52b28 - не пали!
sonny написа:vicho написа:Борис_Малинов написа:Като управиш проблема с шайбата,ще трябва да се пребориш и грешката "сензор скорост"щот на 5000обр./мин. ще има на преде.Не е необходимо да сменяш таблото,а само да пуснеш един кабел до буксата на бошониерата "X20".Като си готов,се обади да ти кажа точно от кой пин да хванеш и пуснеш проводника.
запалихме! оказа се, че "някой" е завил шайбата на коленовия вал не където трябва!!!![]()
![]()
от бушониерата на кой пин и до къде стига тоя кабел, до компютъра ли?
еееее послуша ме дееба най-накрая
:цункащо човече:
на фест ще почерпя стек - фанта

кажете нещо за енджин спийд сензора с който Еминем-а така ме плаши

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: m52b28 - не пали!
Ми не съм се борил с този проблем, по простата причина, че не ми се е налагало, излизал ми е като грешка по диагностициране, но не еимало проблем с оборотите. Нека тези дето са се сблъсквали с него да се изкажат. 

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: m52b28 - не пали!
sonny написа:... излизал ми е като грешка по диагностициране, но не еимало проблем с оборотите...
И при мен така...

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: m52b28 - не пали!
При мен излезнеше ли тази грешка,"сензор скорост" компа минаваше директно в авариен,че и даже изписваше и грешка в дебитомера.
След изчистване на диагностика,всичко си идваше на място,докато не изрежа колата до прекъсвач в движение.И тогава пак същите грешки,че и повече от 5000обр./мин.нямаше вдигане.
Тогава пуснах един кабел от таблото(най–лявата букса) до буксата X20.Утре ще проверя със сигорност от кои пинове се пускаше проводника.Просто компа търсеше скороста на колата за да "напасне смесообразуването"както трябва.След това грешките си изчистиха сами и до сега проблем с авариен режим съм нямал.
След изчистване на диагностика,всичко си идваше на място,докато не изрежа колата до прекъсвач в движение.И тогава пак същите грешки,че и повече от 5000обр./мин.нямаше вдигане.
Тогава пуснах един кабел от таблото(най–лявата букса) до буксата X20.Утре ще проверя със сигорност от кои пинове се пускаше проводника.Просто компа търсеше скороста на колата за да "напасне смесообразуването"както трябва.След това грешките си изчистиха сами и до сега проблем с авариен режим съм нямал.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Kamikadze01
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.03.2007
Re: m52b28 - не пали!
Аз имам един вапрос. Правих трансплантация на М52В28 с типтроник.Двигатела и скоростите са от Е38 сложих ги на Е39 и имам следния проблем!Инсталацията на моторо беше от Е38 а на купето от Е39 като на едната буксата за диагностика е на инсталацията на мотора а другата на купето.Колата не запали и викнах диагностик които каза, че двете инсталаций си пречат и не разпознава АWS-а.Вчера свалих инсталацията на мотора и реших да нареда тази от стария мотор и да пробвам да запала с старип компиутар само, че не си записах коя букса за каде е някои дали може да ми помогне? и EWS-а като не е изтрит мога ли да запала или парво трябва да изтрия грешката от компютара?
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани