Искам BMW - Е36 - препоръчайте някои модел.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Много мерси. Аз до сега съм имал само един личен автомобил и тои е дизел. Ама нещо седи пред къщи от 3 месеца. Та реших коледа ети на Е36, само че съм толкова бос че ще взема некоя пръчка сигурно. А за по голям мотор от 2.0 за момента не смея да мисля , ще взема да се смачкам някаде. Запалиме колегата дето си купи 93' 2,5 R6 24V Vanus - просто нямам думи ама ми е голяма и искам нещо по малко. Тъй , че търся ама само скъпи боклуци нещо..А
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Бонго, разбирам ентусиазма на всички запалени по 320, 325 и т.н., но доколкото разбирам, теб идеално те устройва едно 318 М40 в добро състояние, което върви прилично, така че да не се пребиеш, както сам каза, харчи също прилично, освен това Ексайтър-а може да сподели повече за снабдяването му с газова уредба. В тези 7500 можеш да вземеш 92-93 г. , каквито са повечето е36 във форума и мисля, че няма да останеш никак разочарован. Трябва само да внимаваш какво купуваш и да си готов за нямалки разходи за поддръжка, но по тези въпроси има десетки теми във форума, от които аз самия научих страшно полезни неща! Ти имаш предимството, че ще ги четеш преди да купиш колата, което аз нямах. Успех и да се похвалиш като я намериш! А ако имаш нужда от консултация, мисля, че тук има доста компетентни хора, които биха се отзовали.
Never mistake motion for action...
- twin spark
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
DA WOLF написа:аз ти бих препоръчал Е36 318ис (те са купета) мноо яки машини! по бързи и по икономични от 320-ките! ама и по-скъпи
как са по-бързи като сравнението по книжка е казва друго. мисля че за 7500 може да се вземе добра само 316и. И понеже гледахме за един приятел 320и 1992г. искаха и 8500лв. на мен ми се видяха много, но всичко под тази цена което видяхме не струваше. Ако трябва да сте обективни спортното усещането в 1.8 сравнено с 2.0 е съвсем различно. Просто стратегията на 1.8 не е на спортен автомобил. За 2.5 както стана въпрос вече парите абсурд да стигнат. Все пак колите се купуват с пари, най-добре да си вземе 316, щом иска да е БМВ и да не е бърза.
консултирах се и за тези пари това което търся е напълно оправдано така че 2.0 или нищо по малко за тези пари все пак това са машини на повече от 11 години а и пазара тук явно е доста еластичен както вече започвам дасе обеждавам.Защото днеска карах перфектна 525 24в за тези пари ама супер направо, само че си търся 3-ка и то не 316, мерсиии.
А относно подръжката - не си купувам кола която да я гледам, съвсем съм наясно за разходите и , мога спокоино да си купя и по нова кола ама искам е36 и това е. (догодина де)
А относно подръжката - не си купувам кола която да я гледам, съвсем съм наясно за разходите и , мога спокоино да си купя и по нова кола ама искам е36 и това е. (догодина де)
DA WOLF написа:аз ти бих препоръчал Е36 318ис (те са купета) мноо яки машини! по бързи и по икономични от 320-ките! ама и по-скъпи
не мисля, че са само купета
Е30 318is със сигурност са по бързи )
за Е36 318is ако са в оргиналния си вид .. зависи , май силите са по-изравнени там
ако си купиш 320 задължително си смени чипа - доста ще се отвори колата
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
tarantulata-320i написа:какьв е този 4ип които трябва да се смени.
И аз се интересувам .. колко парици е и как се отразява на разхода на горивце ,че татко продаде бензиностанцията освен това кой го предлага и лесно ли се сменя .. благодаря предварително
- Engi
- Нощния ездач
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
питайте ме Е36 318ис как па не е по-бързо от 320:)))
наказвам ги наред :Р
вълк, това важи за Е30, при Е36 не е така
наказвам ги наред :Р
вълк, това важи за Е30, при Е36 не е така
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
да Engi това вече съм го виждал с очите си
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
320i е по-бърза от 318is, пробвано е на драг стрипа Пък и документите така си казват, няма смисъл да спорим.
Разликата от по-малките Е36-ки (318/320) до 325 е наистина от небето до земята, и нищо чудно да ти скрои гаден номер, ако не внимаваш. Но ако искаш power, най-добрия вариант е 92-93 година 325 без ВАНОС - с малко работа по главата, нов ауспух и интейк, чип и нови разпределителни валове може да направиш кола която да се мери с 95 М3 (но не и 96+ М3). ВАНОСа само усложнява модификациите и ти трябва някой БМВ гений да ти го настрои като хората. Може и с него, ама струва по-скъпо и ефекта не е чак толкова голям. Ако искаш да я караш немодифицирана, вземи я с ВАНОС - т.е. след 94та година да е модела, по-икономични са и имат повече въртящ момент ниско долу.
Ако парите са ти проблем (идея си нямам в България с 7500 какво може да се купи), вземи едно 318is и няма какво да му мислиш повече. 4 цилиндровия двигател е невероятен, имам един приятел с 316-ка (М42 1. на 410 000 км - и още се състезава и върви зверски.
Каквато и кола да избереш, заведи някой майстор да я огледа - може да се прецакаш иначе и ще ти струва скъпо. Сигурен съм, че има хора на форума, които биха ти помогнали с това.
Чиповете са необходими за настройка на аванси и доставка на гориво, защото при модерните БМВта тези неща се контролират по електронен път. Който се интересува да прати лично съобщение на Kalio, той ще ви уреди - конете и въртящия момент се качват около 10%.
Разликата от по-малките Е36-ки (318/320) до 325 е наистина от небето до земята, и нищо чудно да ти скрои гаден номер, ако не внимаваш. Но ако искаш power, най-добрия вариант е 92-93 година 325 без ВАНОС - с малко работа по главата, нов ауспух и интейк, чип и нови разпределителни валове може да направиш кола която да се мери с 95 М3 (но не и 96+ М3). ВАНОСа само усложнява модификациите и ти трябва някой БМВ гений да ти го настрои като хората. Може и с него, ама струва по-скъпо и ефекта не е чак толкова голям. Ако искаш да я караш немодифицирана, вземи я с ВАНОС - т.е. след 94та година да е модела, по-икономични са и имат повече въртящ момент ниско долу.
Ако парите са ти проблем (идея си нямам в България с 7500 какво може да се купи), вземи едно 318is и няма какво да му мислиш повече. 4 цилиндровия двигател е невероятен, имам един приятел с 316-ка (М42 1. на 410 000 км - и още се състезава и върви зверски.
Каквато и кола да избереш, заведи някой майстор да я огледа - може да се прецакаш иначе и ще ти струва скъпо. Сигурен съм, че има хора на форума, които биха ти помогнали с това.
Чиповете са необходими за настройка на аванси и доставка на гориво, защото при модерните БМВта тези неща се контролират по електронен път. Който се интересува да прати лично съобщение на Kalio, той ще ви уреди - конете и въртящия момент се качват около 10%.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани