E36 320i Time Attack
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Това Валери ли е ?
Знам за едни тайни договорки с Косата(ала Ферари и ФИА ) и ти ли мислиш по тая линия да минеш
да не му е обещал 1/3 от шампанското
аз отникъде не минавам за това играе ролера ... засега няма да режа вежди, ама ще им дойде времето, че и без това са гнили и ме ядосват
TheDriver написа:Иначе по правилник не може или поне по миналогодишния правилник не можеше.
аз правилника съм го чел няколко пъти и никъде нищо не пише за пластмасови вежди, а само за фланци...
TheDriver написа:Ако и ти се наредиш с вежди в С1 ще трябва за всички да важи и ще ме е яд, че съм се прецакал с моето ЕТ35
да разбирам, че може само по един с пластмасови вежди в стрийт клас, защото "ако и аз" ставаме 2-ма и ще важи за всички
TheDriver написа:Така като гледам само вежди от 46ца минават метър щото са в сивата зона на правилата
в момента мисля, че съм по-широк отзад отколкото с присадени вежди от е46, което е супер много работа и не бих се занимавал... това не е шоу кар, а канче
п.с. мамка й на короната... и бирата им е гадна... и вируса... повръщана работа
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
3.2.9 Забранено е премахването, подменянето и модификацията на врати,
капаци, калници и брони, както и на носещи, усилващи и/или заключващи елементи в
тях и купето като цяло. Носещите, усилващите и заключващите елементи може да НЕ
се проверяват на предварителния технически преглед на автомобилите, а само при
подадена контестация. Заключващите елементи трябва да са оригинални за
автомобила, а не модифицирани или подменени с друг тип.
Аз от тая точка съдя.
Няма конкретна точка за вежди, както няма и за други неща, но такива общи разпоредби видимо го забраняват.
Изрязването на калника и слагането на вежда за мен си е модифициране в чист вид.
Виж ролването(което и аз правя) може да подлежи на някакво тълкуване.
На един от брифингите миналата година беше повдигната темата(не си спомням кой попита). Отговорът беше, че пластмасови вежди в стриит не се позволяват, на Валери му е било изрично позволено, но за настоящия сезон ще се преразгледа темата.
Мисля, че като/ако се отвори темата за новия сезон може да попитаме, за всички ни ще е полезно.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:...
съгласих се...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:
в това има логика, защото само отдясно опира.. отляво няма проблем... демек 2-те задни пружини са с различна твърдост за оправдание мога да кажа, че взех колата с тези коиловери
принципно се предлагат пружини за коиловери със "знайна" твърдост за отпред - 8кг/см2, ама ще го доизмислям в движение... искам да карам, ама няма
По времето, преди Джом да стане най-известното окачване в Бг аз внасях нали разни брони, емблеми,бъбреци и т.н.
Поръчах мостра от моя бай китаец. Цената беше малко над 100лв на комплект. Като за определена бройка можеше да ми ги направи с каквато марка си искам, включая Кони и Билщайн (тогава нямаше такъв проблем с марките, сега е невъзможно) и да ми напише на кашона мейд ин, където аз си избера. ТЮФ сертификати също издаваше
Сложих пружините на масата и Немаше ама буквално една с една равна. Реших, че такова нещо не мога да продавам в никой случай. А после съдейки по разни ревюта тука у форума, разбрах, че това било най-доброто окачване
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E36 320i Time Attack
Инвестицията в typ168 е безмислена. След 2 тайм атака ще е пак на парчета, да не кажа, че може да те изненада неприятно в доста тъп момент. 188ца ти трябва
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
ogata написа:Инвестицията в typ168 е безмислена. След 2 тайм атака ще е пак на парчета, да не кажа, че може да те изненада неприятно в доста тъп момент. 188ца ти трябва
много хора го казаха това, ама не ми се даваха 1,000лв за диференциал на парчета... (188)
чак толкова зле да е особено възстановен... разбирам да е тръгнал и да липсва някой друг зъб както е по принцип, ама сега би трябвало да изкара малко?
ще видим
bum_bum написа:По времето, преди Джом да стане най-известното окачване в Бг аз внасях нали разни брони, емблеми,бъбреци и т.н.
спомням си... не ти беше най-приятния експириънс...
bum_bum написа:А после съдейки по разни ревюта тука у форума, разбрах, че това било най-доброто окачване
и то от светилА в карането не си усетил "далаверата"
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:ogata написа:Инвестицията в typ168 е безмислена. След 2 тайм атака ще е пак на парчета, да не кажа, че може да те изненада неприятно в доста тъп момент. 188ца ти трябва
много хора го казаха това, ама не ми се даваха 1,000лв за диференциал на парчета... (188)
чак толкова зле да е особено възстановен... разбирам да е тръгнал и да липсва някой друг зъб както е по принцип, ама сега би трябвало да изкара малко?
ще видим
По принцип 2та дефекта на 168ците са :
Разхлабване на болтовете на касетата , луфт, чаткане, отделяне на парчета от нея и от резбите на болтовете, стружки в маслото = счупени зъби на каквото се сетиш.
Или директно отчупване на фаската за лагера от капака на касетата.
168ците освен тва са доста лабилни от към странични удари. Ако скочиш от шикана с малко по-висока скорост - 2рото е почти гарантирано да се случи.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:...
Вероятно я няма вече тая далавера, че поодъртяха и частите станаха доста скъпи, но конито на компакта го събрах едно по едно от аукциони и форуми. Та ми се върза на парите на джомче.
vicho написа:спомням си... не ти беше най-приятния експириънс...
Не беше зле, то 80% продавах в Ибей, но почнаха да дебнат за марки и всичко резко умре
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
тампони с изместен център... спечелихме малко минути в наклона напред... да не кажа, че на едното колело на което тампона (плътния гумен) беше скъсан е почти 1 градус напред... което е добре... гумите вече ПОЧТИ не жулят в подкалниците отзад... ама така или иначе няма да дрифтим, та не ми трябва фулл лок постоянно... (той е наличен, ама гумата опира мноооого лекичко в подканика при такъв)
и пак правих реглаж... разбира се...
колата завива много истински... дано дойде състезанието тая година
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
bum_bum написа:Смени всичко по задницата с полиуретан, та тогава да видиш завиване.
тампоните на носачите и вече на дифа са полиуретан, само тези на моста НЕ ЗНАМ (защото не съм го свалял) , но това остана ...
и тези на щангите (които се чудя дали трябва да са)... които се оказва, че не ги предлагат българските изработчици... хммм
тези дни се очертават тестове... ще дам малко данни, че така много сухо...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
Тези бг тампоните са свалени размери от моя комплект Пауърфлекс и мисля, че имаше задни тогава, не знам що ги нямат. Имаше някои отзад, които ги нямаше по онова време ама не помня точно кои.
Re: E36 320i Time Attack
А разлика някой видя ли м/у паурфлекса и бг материала.Аз на трийската имах на задните носачи,моста и дифа.Имах и разпънки и отпред и отзад.Колата стана много по-директна след монтажа на тия екстри.Лошото е че баш след това сложиш и окачване джом и бах мамата на всичко убаво.
На гранда (душичката ми малолитражна) бях с такива тампони на цялата предница и там не бях доволен.Едно,че нямаше файда и скърцаше друго,че си отпред изтекоха от високата температура на колекторите и невъзможността за изолиране поради близкото разстояние.След смяна с оригинал там всичко заспа,ама и автомобилите са коренно различни.
На гранда (душичката ми малолитражна) бях с такива тампони на цялата предница и там не бях доволен.Едно,че нямаше файда и скърцаше друго,че си отпред изтекоха от високата температура на колекторите и невъзможността за изолиране поради близкото разстояние.След смяна с оригинал там всичко заспа,ама и автомобилите са коренно различни.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
Не съм слагал от българските. Смених пауърфлекса с времето, щото отначало бяха лилави, после пуснаха по-твърда серия, черни. Та всичко, що беше лилаво смених с черно.
Re: E36 320i Time Attack
А там имаше ли разлика в поведението? Аз като слагах бяха май само лилави за е30ката ама то беше и 2009/10 по спомен.
Сега нямам и на какво да сложа ама не се знае, че ми се въртят едни идеи за компакти.
.
Сега нямам и на какво да сложа ама не се знае, че ми се въртят едни идеи за компакти.
.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]