М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Колега с тоя разход на масло тая кола как пали при по-ниски температури? Притрисане, трудно форсиране? Мерена ли е компресия? Преди да влизаш във филма с ремонти пробвай да го промиеш тоя мотор. Мойто м50 затри 3-4 бара на 6ти и след хубаво промиване с газ за лампи пооправи (решението е временно, но вече 7000км нямам проблеми). Сигурен ли си, че маслото не тече от някъде (не е като да нямат течове тия мотори)?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
shlosera написа:Колега с тоя разход на масло тая кола как пали при по-ниски температури? Притрисане, трудно форсиране? Мерена ли е компресия? Преди да влизаш във филма с ремонти пробвай да го промиеш тоя мотор. Мойто м50 затри 3-4 бара на 6ти и след хубаво промиване с газ за лампи пооправи (решението е временно, но вече 7000км нямам проблеми). Сигурен ли си, че маслото не тече от някъде (не е като да нямат течове тия мотори)?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Има омаслявания около гарнитурата на капака на клапани и по надолу също но не е нещо фрапиращо а и локвички не остава нито капчици.
Зимата си пали без никакви проблеми и си работи доста добре и равномерно .
Тва с газта за лампи за спекли сегменти ли е и общо взето върши ли работа? Каква беше процедурата колко се сипва колко се чака??
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
За толкова екстремен случай дори промиване с дизел би имало резон, но това са изстрели в мрака... Шанс 1 от 100 да свърши реално работа и да има подобрение. Но колата си е твоя.
Иначе да, кисненето с газ е за отпускане на запекли сегменти. Колегите занимаващи се с ремонти или правили го могат да ти споделят мнение (мисля че има не малко случаи).
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Иначе да, кисненето с газ е за отпускане на запекли сегменти. Колегите занимаващи се с ремонти или правили го могат да ти споделят мнение (мисля че има не малко случаи).
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
mafiata_ написа:При положение че не се шлайфат цилиндрите понеже няма как и само със смяна на сегменти ще има ли някакъв положителен ефект
б28 е мотора колкото и да е
Трябва да се отвори и замери блока. Не знам колко е дебело покритието, но ако износването е в рамките на допустимото, ще има достатъчно добър ефект от хонинг и нови сегменти.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
M10 написа:mafiata_ написа:При положение че не се шлайфат цилиндрите понеже няма как и само със смяна на сегменти ще има ли някакъв положителен ефект
б28 е мотора колкото и да е
Трябва да се отвори и замери блока. Не знам колко е дебело покритието, но ако износването е в рамките на допустимото, ще има достатъчно добър ефект от хонинг и нови сегменти.
На мен ми се ще да се включи някой който го е правил ама за сега ..
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
За процедурата по накисването с газ, незнам дали има точна, но ще ти кажа какво направих аз. Свещите вънка, маслото и то (моето беше на 500км и го запазих в долните редове ще напиша защо). Гласиш буталата да не са на горна или долна мъртва точка (от болта на коляновия вал превърташ мотора и с шублер мериш през отворите за свещите) , слагаш една фуния в дупките за свещите и пълниш до горе (пробката е отворена и отдолу слагаш съд да събираш газта дето изтича). Чакаш да изтече газта и въртиш мотора на ръка (внимавай, че 99% остава малко газ в цилиндрите и я изхвърля изведнъж като стигне буталото ГМТ да не си измиеш очите). Пълниш пак до горе (може с газта която е изтекла 1вия път е доста чиста, но гледай да не набуташ утайките обратно) въртиш мотора, пълниш, пушиш въртиш, пълниш пушиш и така поне 10 пъти. Моя го киснах 2 дни някъде. След 10-15 првъртания ще видиш как газта почва по-бавно да се отцежда от цилиндрите и това е добър знак. Гласиш буталата в средно положение, пълниш до горе и се прибираш, почваш да пушиш цигара за цигара и да се чудиш кво шв излезе от тоя мотор, лягаш към 2-3 сутринта след като си смачкал 2-3 кутии цигари, ставаш в 6 отиваш в гаража и почваш да въртиш (припомняш си гадната миризма на газ) и установяваш, че във вече изтеклата газ има доста утайки. Въртиш мотора и пълниш газ, но малко не до горе и почваш дс въртиш полека докато не се оттече всичко покрай сегментите. После пак до горе, пушиш, въртиш и така 10на пъти, вечерта пак го пълниш до горе и се прибираш, вече и душата ти мирише на газ, гади ти се от цигарите, през оная работа ти е за двигателя и се опитваш да обясниш що миришеш така. На 3тия ден въртиш мотора и ако установиш че се е задържало известно количество е добре, значи сигментите са отпуснали. Превърташ още няколко пъти накисваш го за последно и отиваш за кафе, превърташ последно да изхвърли излишната газ, завиваш пробката, свещите и наливаш масло (аз налях старото защото беше на 500км). Палиш и отначало колата ще пуши и мирише на газ яко. Може да не работи особено добре, защото има остатъци от газта. Лично аз маслото го покарах 100км и го смених.
Ефекта при мен беше от 8бара нс 6ти цилиндър стигна до 11,7 останалите бяха по 11.9-12.1.
Информацията достигна до мен благодарение на КРЕТЕН, тридневното киснене си го добавих аз. Не казвам, че това е правилния начин, така го направих аз, и нещо много важно това не е ремонт, а забавяне на ремонта. При мен 7000км след промивката няма никакви грижи.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Ефекта при мен беше от 8бара нс 6ти цилиндър стигна до 11,7 останалите бяха по 11.9-12.1.
Информацията достигна до мен благодарение на КРЕТЕН, тридневното киснене си го добавих аз. Не казвам, че това е правилния начин, така го направих аз, и нещо много важно това не е ремонт, а забавяне на ремонта. При мен 7000км след промивката няма никакви грижи.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Полезна информация И още една причина да се кара с хубво масло, което се сменя често и читаво гориво.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Ще го пробвам това с газта и силно се надявам да има ефект. Гледах, че има и някаква добавка на хадо специално за това но мисля да изпробвам стария метод.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Замери му компресията първо. И да не се стреснеш, че първите 100тина км щв пуши странно и мирише още по странно.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Сменят се сегментите определено...БМВ ризи не яде! Има перфектни добавки за промиване и почистване на двигател,но както казаха и колегите само ще забавиш ремонта.Разбира се много е вероятно да трябва да се сменят лагерите,да не кажа задължително защото при положение че си разцепил двигателя...пък и не са скъпи.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
За сега караме ,, иначе някаква добавка за отпускане на сегменти да ми препоръча някой. Не за промивка на целия двигател да не вземе да се прецака работата
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Колега тя работата вече е прецакана (без лоши чувства, не се и заяждам и аз съм минал през това). Или промии както ти казах да избуташ зимата (ако имаш късмет може и повече) или карай така. Поне аз не бих сипал нещо, което ще накара отлаганията да се разпаднат и после да го въртя през мотора. Аз след прониквата с газ съм на 2ра смяна на маслото и съм долял 300мл за 7000км (тече гарнитура на капака). Компресията на 6ти все още си е нормална (само там имах проблем). Замери ли компресия?mafiata_ написа:За сега караме ,, иначе някаква добавка за отпускане на сегменти да ми препоръча някой. Не за промивка на целия двигател да не вземе да се прецака работата
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани