Трик с климатроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Май 2006, 13:38

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

сайта не се отваря за тфа ти качих снимките

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 22 Май 2006, 10:44

furnata написа:А па ако знаете некои номер и за малкия комп. направо шъ сияя :angel:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 26 Май 2006, 7:17

Това за тея с копчетата, а има ли трикове за тези с врътките ?
Въобще има ли некакви "скрити екстри" на по-дъртите Е-36-ци ?
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 21.02.2006
Пол: Мъж
Кара: Е-36 325/Е-38 740IA
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от MARIO5 » 28 Май 2006, 14:48

моят кломатроник с копчетата пък както си работи и гасме"спира да духа"и няма пускане.друг път пък копчетата светят но с по слаба светлина и духа слабо.Дали е от това кондензаторче,и даите читав сервиз за клима.Сам няма да мога да го сменя,затова ще си платя. Благодаря
Които не може да си позволи БМВ кара Мерцедес!!!!!!!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Май 2006, 17:27

MARIO5 написа:моят кломатроник с копчетата пък както си работи и гасме"спира да духа"и няма пускане.друг път пък копчетата светят но с по слаба светлина и духа слабо.Дали е от това кондензаторче,и даите читав сервиз за клима.Сам няма да мога да го сменя,затова ще си платя. Благодаря


от същото е сменяй го и трябва да проработи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж

Мнение от Vitorio » 01 Юни 2006, 9:05

и при мен нещо не става с тези кодове-(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Голямо БЛАГОДАРЯ,Индиана!

Мнение от Gottlos » 25 Ное 2006, 4:26

Искаха ми 300лв за тоя панел на климатроника(втора употреба)!Разглобих го по инструкциите и го занесох в един сервиз за климатици,където ме "пратиха"при тоя дето го свалил да го оправя!По пътя видях един телевизионен сервиз и едно момче ми смени тая джаджа за 2лв(с труда!).Сега си работи перфектно!Благодаря още веднъж!

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 21 Май 2007, 13:22

Тоя номер с климатроника само на моделите с големия борд. комютър ли става :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 21 Май 2007, 20:34

ТУРБО написа:Тоя номер с климатроника само на моделите с големия борд. комютър ли става :?:


няма връска борда с тея кодове .. просто треа да си с дигиталката
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от IRB » 21 Май 2007, 20:57

Пробвах го на Е46 - Пак става :D
Доста интересно, браво за темата! :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 21 Май 2007, 21:08

Къде ги правят тези микро неща ? Някой да препоръча някой жичкаджия, кото да го погледне моя как е .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Мнение от avox76 » 02 Юни 2007, 16:22

Честно казано и моя климатроник правеше почти всички проблеми описани в този форум като `прецакан кондензатор`(гаснене, включване от време на време, блокиране докато работи и т.н.), обаче на мен някак си не ми се вярваше, че едно толкова малко елементче може да създава такива проблеми. Все пак си казах, че нищо не губя като го сменя... и след като го смених взе че се оправи. И СЕГА СИ БАЧКА КАТО ЧИСТО НОВ :P

Ето и малко помощ за тези които са решили да го сменят сами
за да не изпадате в моята ситуация, при която продавачката ме попита `Електролитен или не електролитен кондензатор?` и аз и отговорих `Кой са по хубави?`, при което продавачката за малко щеше да ми прасне един шамар :mhihi:
Правилния кондензатор е 0,47 nK (микрофарада) НЕ ЕЛЕКТРОЛИТЕН . Друго означение е к470N, което на практика е същото. Цената му е 14 ст. (поне аз за толкова го купих). Най-добре е да си купите повече...да има за всеки случай щото и не на всякъде ги има. То може и електролитен да стане, обаче там ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се спазва поляризацията. Ако се запои на обратно... ГЪРМИ ..., при добър късмет гърми само кондензатора.
Имам малък опит с поялника и самото разпояване на стария кондензатор ми отне около половин час, докато запояването на новия стана за 5 минути. Ако не сте на ТИ с поялника, обаче най-добре занесете панела в някой сервиз за електроника. Не вярвам за една спойка да Ви вземат повече от 2-3 лв., като се има в предвид, че нов панел е 600 лв. и да се учите на запояване върху него не е най-удачния вариант. :idea:

Дали ще сменяте сам кондензатора или ще го занесете в сервиз е Ваше решение, но в крайна сметка се оказва, че разрешаването на един мноooooго досаден проблем е въпрос на жълти стотинки... :D
Последна промяна avox76 на 10 Авг 2007, 8:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 02 Юни 2007, 22:05

Да-а-а-а. Това с уточняването на типа кондензатор наистина е полезно, а никъде не го пишеше. На мен като ми зададоха този въпрос в магазина си купих и двата и като се върнах в къщи се наложи да ползвам Google по въпроса за разликата между двата типа. Колегата по-горе го е обяснил съвсем точно. Та сега на мен поправката ми излезе двойно по-скъпа понеже си купих два кондензатора - 40ст :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: Габрово

10х

Мнение от iik » 15 Юни 2007, 15:19

И на мен не ми се вярваше решението да е толкова лесно, но реших да го сменя пък каквото стане. Разглабянето и сглабянето е лесна работа, както на таблото, така и на самия контрол на климатика. Обаче смяната на кондензатора си е голяма играчка особенно ако нямаш подходящи инструменти, а и цялата платка е обилно полята с лак, което буквално е залепило всички елементи по нея.
Като цяло много благодарности ... това наитина реши проблема и се надявам да е за доста време ... поне още 10 години :D и ако някой намери схема на платката ще е супер

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: Смолян

Мнение от Marokoff » 13 Юли 2007, 17:33

Weso написа:Класика от скоро сам в саита преди 4-5 месеца имах проблем с климатроника разцепих го от огре до долу разпоих всички чипове върнах ги обратно не трагна предположих че е студена споика но не беше накрая случаино стигнах до !!!!!кондензаторчето!!!! маменцето му "мръсна" акио се бях светнал дапотърся в нета ама не мислех си че проблема е само мои :(
отне ми около 1 месец а е можело да стане много лесно!!
ако имате нещо неясно около климатроника се обаждайте праглобих всичко от А ДО Я и мосля че сам в час. :D

Колега кажи ми моля те къде е точно е тази платка на климатроника и как се сваля.Мерси

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook