проблем с централното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
В търсачката написах "централно" и ми излязоха следните теми до 2ра страница без да търся по-назад...
тази, тази, тази, и тази като една от най-важните
A сега прочети внимателно, виж до колко ти е сходен проблема и кажи какво е излязло... дали е машинка, дали е механизъм, дали е дефектирал модул на алармата, дали са кофти вързани кабели (т.е. грешно вързани)...
И после като споделиш, ако искаш ще го мислим, че още ми е прясно.
То си иска и някакво усилие от твоя страна.
-----------
Аз лично залагам да ти е заминалото моторчето, щото то не умира изведнъж, а в началото отказва от време на време и после си отива:
Имам едно такова ми се търкаля някъде почистено и смазано, но докато не си направиш труда да прочетеш малко и да прецениш дали мислиш, че е то, няма да стане. Аз лично разглобявах вратата 4-5 пъти докато разбера къде е проблема и го оправя.
тази, тази, тази, и тази като една от най-важните
A сега прочети внимателно, виж до колко ти е сходен проблема и кажи какво е излязло... дали е машинка, дали е механизъм, дали е дефектирал модул на алармата, дали са кофти вързани кабели (т.е. грешно вързани)...
И после като споделиш, ако искаш ще го мислим, че още ми е прясно.
То си иска и някакво усилие от твоя страна.
-----------
Аз лично залагам да ти е заминалото моторчето, щото то не умира изведнъж, а в началото отказва от време на време и после си отива:

Имам едно такова ми се търкаля някъде почистено и смазано, но докато не си направиш труда да прочетеш малко и да прецениш дали мислиш, че е то, няма да стане. Аз лично разглобявах вратата 4-5 пъти докато разбера къде е проблема и го оправя.
Последна промяна kdl на 12 Ное 2008, 17:06, променена общо 1 път
Не е за ел.прозорци, а за кабеляците: кой къде и т.н. Можеш да пробваш най-малкото да видиш дали като подадеш заключващия сигнал на 19ти, ще ти затвори вратите...
Има един microswitch на ключалката, който подава импулс от централното към другите врати, като заключваш. Ако той е заминал, ще заключва само едната (която се опитваш да заключиш с ключа), но също може да означава, че са ти орязали кабелите като прасета, както обикновено правят...
Дори и при заминал switch-а, импулс от централното от пасажерската врата, ще ти затвори шофьорската (+задните, ако имаш), но това при теб не се случва. Това мен лично ме навежда на мисълта, че:
1. ти е заминало моторчето
2. са ти прекъснали кабела на заключването към вратата, за да вържат към него алармата без диоди.
3. което е брутално кретенско, но също възможно: Пуснали са ти сигнала за заключване към модулчето зад ключалката (въпросния switch), kойто седи точно зад ключалката (13 или 16 на схемата долу). В последствие, от сигнала на алармата, ти е изгоряло модулчето барабар с моторчето. Този вариант би бил малко кофти...
Ти като проверява кабелите, свали ли целия механизъм на заключването или просто ги погледна? Ако не си, свали го и си поиграй с него и премери с Ом-метър кабелите дали са здрави. Обикновено ги режат малко над говорителя до педалите и там връзват. Може да са ти резнали без да искат нещо там... Също виж къде ти е вързан сигнала от алармата точно. Ако можеш дай една ясна снимка, да се ориентирам. Разбери точно какъв модел ти е алармата и ако имаш късмет, може да се намерят и някакви схеми за нея.
Не знам какъв е тоя комп дето ще каже 4ти кабел, ама честно. Обикновено диагностиката казва проблем в ZKE модула, което може да означава всичко на практика, затова тези са го казали, просто да не ги занимаваш...
Сега разбра ли защо ти го казах да изолираш проблема и защо не сме писатели фантасти?! Гледай поне да разбереш къде е грижата при теб, за да е по-лесно да го оправиш. Пуснах и темата за прозорците, понеже се връзва на комфорт модула (който ти вероятно имаш) и нищо не гори. Ако не програмираш на дълъг импулс заключването, алармата просто ще заключва, без да вдига стъклата. Всичко останало е волна програма на некадърни майстори. Затова има толкова проблеми във форума с централното. Инжинерно му няма нищо, но като му резнат кабеляците и изгорят някой друг модул, се получава това...
(P. S. при мен се оказа освен моторчето и счупен механизъм на затваряне (това на което седи моторчето)...)
Виж първо дали моторчето ти е здраво...
другото което ми прави впечатление е че с ключа от шофьорската врата не се отвара нито една друга а само тя...
Има един microswitch на ключалката, който подава импулс от централното към другите врати, като заключваш. Ако той е заминал, ще заключва само едната (която се опитваш да заключиш с ключа), но също може да означава, че са ти орязали кабелите като прасета, както обикновено правят...
Дори и при заминал switch-а, импулс от централното от пасажерската врата, ще ти затвори шофьорската (+задните, ако имаш), но това при теб не се случва. Това мен лично ме навежда на мисълта, че:
1. ти е заминало моторчето
2. са ти прекъснали кабела на заключването към вратата, за да вържат към него алармата без диоди.
3. което е брутално кретенско, но също възможно: Пуснали са ти сигнала за заключване към модулчето зад ключалката (въпросния switch), kойто седи точно зад ключалката (13 или 16 на схемата долу). В последствие, от сигнала на алармата, ти е изгоряло модулчето барабар с моторчето. Този вариант би бил малко кофти...

Ти като проверява кабелите, свали ли целия механизъм на заключването или просто ги погледна? Ако не си, свали го и си поиграй с него и премери с Ом-метър кабелите дали са здрави. Обикновено ги режат малко над говорителя до педалите и там връзват. Може да са ти резнали без да искат нещо там... Също виж къде ти е вързан сигнала от алармата точно. Ако можеш дай една ясна снимка, да се ориентирам. Разбери точно какъв модел ти е алармата и ако имаш късмет, може да се намерят и някакви схеми за нея.
Не знам какъв е тоя комп дето ще каже 4ти кабел, ама честно. Обикновено диагностиката казва проблем в ZKE модула, което може да означава всичко на практика, затова тези са го казали, просто да не ги занимаваш...
Сега разбра ли защо ти го казах да изолираш проблема и защо не сме писатели фантасти?! Гледай поне да разбереш къде е грижата при теб, за да е по-лесно да го оправиш. Пуснах и темата за прозорците, понеже се връзва на комфорт модула (който ти вероятно имаш) и нищо не гори. Ако не програмираш на дълъг импулс заключването, алармата просто ще заключва, без да вдига стъклата. Всичко останало е волна програма на некадърни майстори. Затова има толкова проблеми във форума с централното. Инжинерно му няма нищо, но като му резнат кабеляците и изгорят някой друг модул, се получава това...
(P. S. при мен се оказа освен моторчето и счупен механизъм на затваряне (това на което седи моторчето)...)
Виж първо дали моторчето ти е здраво...
Moля,няма проблем.
Не е сложна работа, просто е пипкава и отнема много време. Не ти трябват никакви сериозни познания. Само сваляш всичко и докато държиш модула в ръка, го подлъгваш, че е затворена вратата и почваш да си играеш с централното и с лостчетата. Там ще видиш вече кое не работи.
На 2ра кола ми се случва вече и ми е някаква карма да ми отказват механизмите на вратите
Щом човека в сервиза ти е приятел, разпечатай тая тема за комфорт модула и го помоли да ти ги върже там кабелите за заключване от алармата през диоди. После вържете обратно фабричните кабели, където са ги прекъснали.
Ако си увериш, че моторчето е проблема, пиши ми едно ЛС и ще ти го пратя. Пуснал съм го да се продава в темата от подписа ми.
Не е сложна работа, просто е пипкава и отнема много време. Не ти трябват никакви сериозни познания. Само сваляш всичко и докато държиш модула в ръка, го подлъгваш, че е затворена вратата и почваш да си играеш с централното и с лостчетата. Там ще видиш вече кое не работи.
На 2ра кола ми се случва вече и ми е някаква карма да ми отказват механизмите на вратите

Щом човека в сервиза ти е приятел, разпечатай тая тема за комфорт модула и го помоли да ти ги върже там кабелите за заключване от алармата през диоди. После вържете обратно фабричните кабели, където са ги прекъснали.
Ако си увериш, че моторчето е проблема, пиши ми едно ЛС и ще ти го пратя. Пуснал съм го да се продава в темата от подписа ми.
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
моторчето има 2 микро ключета в него които се изхабяват ! затова понякога не работи ,
съжалявам ако някои е писал вече за това не прочетох всички мнения !
съжалявам ако някои е писал вече за това не прочетох всички мнения !

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани