Много проблеми накуп - 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
vladobate написа:Zubcho написа:Вече е 99% сигурно, че проблема е помпа и по-точно не достатъчен дебит. Др. седмица купувам помпа HEPU и ще има смяна. Ще напиша какво е станало.
Към всички колеги избягвайте подмяната на помпата с Колбеншмидска. Ще има снимки на помпата която не трябва да се слага.
Това откъде доде тая сигурност и защо въпросната помпа не върши работа .Имам предвид как се диагностицира така конкретно проблема след толокоз мъки или по метода на изключването стана , че и мен ми интересно ( аз още не съм я сменил мойта ).
След като се смениха виско, термостат, датчик, реле и се разглобиха и продухаха всички маркучи по колата единственото което остана е самата помпа. Но температурата си я има в главата, но не и на таблото.
Помпата е с по-малко лопатки и за това няма достатъчно дебит. Отново казвам, ще снимам HEPU-то и после колбеншмита. Ако можеш и една снимка на оригиналната помпа (преди да я сложиш) да постнеш тук ще е супер. По-точно снимай турбинката й.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Да,това с помпата е много тънък момент не само за TDSа. Всеки вика "слагай с метална турбина" а в същност не е важно каква е турбината (щото пластмасовата си кара 15г така или иначе) а да е добра помпата... Има помпи с двойно по-малко лопатки от оригиналната,и после следва "след ремонта грее...".
п.с. Преди доста време имаше тема на колега който беше прегрял мотора заради такава помпа,мисля в Е39 раздела беше.
п.с. Преди доста време имаше тема на колега който беше прегрял мотора заради такава помпа,мисля в Е39 раздела беше.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Вече е 99% сигурно, че проблема е помпа и по-точно не достатъчен дебит. Др. седмица купувам помпа HEPU и ще има смяна. Ще напиша какво е станало.
Към всички колеги избягвайте подмяната на помпата с Колбеншмидска. Ще има снимки на помпата която не трябва да се слага.
Аз смених с Мейле, даже от форума я поръчах. Няма грижи, при положение, че виското ми не е в много добро състояние, не ми се е включвала втората степен на перката за климатроника. Струва ми се доста качествена и цената беше около 60-70 лв.
Still Speedin
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
при мен оригиналната правеше по-силна струя от тази която взех после с лята турбина , дори на празен ход правеше буря в казанчето а с новата едва църцори 

6>4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Ето и обещаните снимки на новата помпа. Скоро и на старата ще пусна снимки на турбинката.



Сравнявах тази помпа с помпа за tds на SWAG. Единствената разлика в турбинките е, че от снимката е лята, а SWAG e някаква много странна композитна нито метал, нито пластмаса. И двете помпи са с по 7 лопатки. По спомен и оригиналната беше същата турбинка като форма, само броя на лопатките не знам. Нека някой колега, на който му се намира оригинална помпа за тдс, да я снима да видим кое колко и как. Скоро ще следва смяна и ще кажа как е с новата и дали грее.
Цена на закупуване 65лв. Същата на SWAG ~100лв., БМВ оригинална (според мен не различима от SWAG) 180лв.



Сравнявах тази помпа с помпа за tds на SWAG. Единствената разлика в турбинките е, че от снимката е лята, а SWAG e някаква много странна композитна нито метал, нито пластмаса. И двете помпи са с по 7 лопатки. По спомен и оригиналната беше същата турбинка като форма, само броя на лопатките не знам. Нека някой колега, на който му се намира оригинална помпа за тдс, да я снима да видим кое колко и как. Скоро ще следва смяна и ще кажа как е с новата и дали грее.
Цена на закупуване 65лв. Същата на SWAG ~100лв., БМВ оригинална (според мен не различима от SWAG) 180лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
em1l написа:На всяка дюза влиза по 1 маркуче около 5-9 см.То е за обратната нафта.
Аз питам за маркуча от помпата/ГНП/ назад към резервоара?
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
pazo02 написа:em1l написа:На всяка дюза влиза по 1 маркуче около 5-9 см.То е за обратната нафта.
Аз питам за маркуча от помпата/ГНП/ назад към резервоара?
Ми той с по-голям диаметър пък и някъде още в коша преминава в тръбичка тъй че огледай де свършва и прецени колко метра да си вземеш макар че и 1.5м пак са много , по-важен е диаметъра който не знам

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Колега , Zubcho тази помпа на която си постнал снимки марка bugatti ли е ? Ако да ,дебита и няма нищо общо с този на оригиналната 

6>4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
ShibinG написа:Колега , Zubcho тази помпа на която си постнал снимки марка bugatti ли е ? Ако да ,дебита и няма нищо общо с този на оригиналната
Забравих да уточня помпата е Doltz. Исках HEPU, но самата изработка на турбинката хич не ми вдъхва доверие (ламаринена с точкови заварки). Принципно най-добрия вариант е оригинална помпа от БМВ с композитна турбинка. Проблемът е цената от 180лв., които нямам в момента, а ми се иска да взема такава.
Аз все още се надявам производителите на водни помпи да са тествали продуктите си и да спазват зададените от производителя данни (дебит). Не знам дали спестяването на още 100гр. пластмаса или чугун или каквото ще да е като материал дали е в полза на потребителите. Става въпрос за оскъпяване от сорта на 10лв или евро като цяло. Защо да не се изкопира турбинката на БМВ и да се отлива така? За мен е пълна мистерия цялата работа

Ако проблема се окаже в помпата и с тази се реши, поне ще знаете за напред каква помпа да си купувате. А и ако знеах, преди че има значение каква ще е турбинката направо щях да си купя оригинална водна помпа. Не за друго, но с втората която вече купих цената си стъпи колкото да си бях купил 1 оригинална.
Пак повтарям ако някой има проблеми със загряване при високи скорости най-вероятно проблемът е във водната помпа и нейния не достатъчен дебит.
Стискайте ми палци и днес по-късно ще се разбере какво се случва и има ли решение на проблемите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
и аз гледах хепу-то ама с тия заварки и ламарина
купих си бугати ,която изглежда 1 към 1 с твоята долз на празен ход спадна дебита ,преди с оригиналната църцореше яко от маркучето в казанчето а сега е видимо по слабо , надявам се във високите обороти да наваксва, иначе проблеми със загряване нямам никакви

6>4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
ShibinG написа:и аз гледах хепу-то ама с тия заварки и ламаринакупих си бугати ,която изглежда 1 към 1 с твоята долз на празен ход спадна дебита ,преди с оригиналната църцореше яко от маркучето в казанчето а сега е видимо по слабо , надявам се във високите обороти да наваксва, иначе проблеми със загряване нямам никакви
Щом нямаш проблеми с темп. не барай нищо. Просто следващата помпа си я взимай оригинална и това е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Ето и обещаните снимки на новата помпа. Скоро и на старата ще пусна снимки на турбинката.
Сравнявах тази помпа с помпа за tds на SWAG. Единствената разлика в турбинките е, че от снимката е лята, а SWAG e някаква много странна композитна нито метал, нито пластмаса. И двете помпи са с по 7 лопатки. По спомен и оригиналната беше същата турбинка като форма, само броя на лопатките не знам. Нека някой колега, на който му се намира оригинална помпа за тдс, да я снима да видим кое колко и как. Скоро ще следва смяна и ще кажа как е с новата и дали грее.
Цена на закупуване 65лв. Същата на SWAG ~100лв., БМВ оригинална (според мен не различима от SWAG) 180лв.
Ето оригинална
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
И колбеншмитд е 1към1 с тази, която си закупил.2г + и ноу проблем 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Ето и обещаните снимки на новата помпа. Скоро и на старата ще пусна снимки на турбинката.
Meyle - то изглежда по същия начин. Лята е, немска.
Дано вече нямаш проблеми.

Still Speedin
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
sa_hellrot написа:
Ето оригинална
Мдам значи купувайте си само оригинална.
Иначе кутията отдолу е на DOLTZ

Скоро ще ви снимам и старата колбеншмит, която не е като тази която съм снимал. Със сигурност не е като тази от снимките по-горе.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани