проблем с шпер?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

проблем с шпер?

Мнение от philio » 24 Дек 2010, 20:44

Здр,
проблема е следния сложих си шпер преди 2 месеца, смених маслото с Кастрол за слип диференциал и си беше добре. От вчера, когато завия с повече от половин волан или при паркиране с изцяло навит волан се чува виене като скърцане независимо дали караш напред или назад. Шпера за изхвърляне ли е или има управия. :?:

Дайте някакви предложения, че трябва и да се прибирам, а ме е страх да не се счупи по пътя.
ВЕСЕЛА КОЛЕДА!!! :D
Изображение

0878 818 983

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: проблем с шпер?

Мнение от Борис_Малинов » 24 Дек 2010, 20:56

Кофти масло...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: проблем с шпер?

Мнение от fedoracore » 24 Дек 2010, 21:50

пьрво виж да ли има течовеи тогава трьгваи.
божа работа е дали ще изкара
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.11.2010
Кара: 320 E36

Re: проблем с шпер?

Мнение от richito » 24 Дек 2010, 23:43

Сипи му масло и карай.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 17.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 96' 318is

Re: проблем с шпер?

Мнение от shadow_318is » 25 Дек 2010, 0:02

Смени маслото с оригинално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 2.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем с шпер?

Мнение от Savy » 25 Дек 2010, 1:40

Така и така въпроса е за диференциал, да питам на мойта нещо почна да свири като дигам над 90-100 км/ч не съм сменял маслото и нямам представа от кога не е сменяно...ще се оправи ли със смяна или просто дифа е тръгнал? :confused: (дифа е отворен) извинявам се на колегата че пиша в темата му;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: проблем с шпер?

Мнение от philio » 25 Дек 2010, 16:11

Открих лек теч, но липсват само 100 гр. , забелязах,че го прави само на топло.
А маслото, половината е Кастрол, а другото е друго, но пак е за слип(75W140) и странното е че досега няма вече 2 месеца нямаше проблеми. Дали ако го сменя само с Кастрол ще се управи или вече е тръгнал???
Изображение

0878 818 983

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: проблем с шпер?

Мнение от bmw325tds » 25 Дек 2010, 16:25

philio написа:Открих лек теч, но липсват само 100 гр. , забелязах,че го прави само на топло.
А маслото, половината е Кастрол, а другото е друго, но пак е за слип(75W140) и странното е че досега няма вече 2 месеца нямаше проблеми. Дали ако го сменя само с Кастрол ще се управи или вече е тръгнал???
Сам казваш, че проблем има когато е топло или когато загрее маслото (не си уточнил). Според мен маслото ти е за смяна. Като загрее става рядко и съответно не върши работа. По принцип пукане на дифа при маневриране е следствие от старо масло. Та маслото се сменя на опр. км. За тия два месеца колко км. навъртя?
Savy написа:Така и така въпроса е за диференциал, да питам на мойта нещо почна ... не съм сменял маслото и нямам представа от кога не е сменяно...
Ами то се преглежда от време на време. То и на ГТП се ходи, но с колата... Я виж дали имаш изобщо някакво масло. Семерингите на дифа се сменят на всеки 200 000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: проблем с шпер?

Мнение от Борис_Малинов » 25 Дек 2010, 16:43

...аз ти писах веднага:Смени маслото!,а и вече е писано по въпроса. ;)

viewtopic.php?f=8&t=180775
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: проблем с шпер?

Мнение от philio » 30 Дек 2010, 0:32

Смених маслото (купих от дарукар) и Проблема си остана без никаква промяна :smoke:
Някакви идеи :?: :?: :?:
Изображение

0878 818 983

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: проблем с шпер?

Мнение от Борис_Малинов » 30 Дек 2010, 1:22

Проверявал ли си го дали "заклюва" добре,като примерно си вдигнал едната гума във въздуха?Питам те,защото имам нещо на предвид,и ако се окаже вярно,ще трябва да се отваря дифа.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: проблем с шпер?

Мнение от philio » 30 Дек 2010, 20:52

пробвал съм го в кал и на лед (едната гума на леда другата на сухо тая дето е на леда приплъзва половин оборот и после другата заключва и тръгва)
в кал е по същия начин .
Но вчера влезнах в една градинка и стъпих на нещо (незнам лед и сухо или какво) ама изцвили докато бях направо , но карах и в обороти и превключвах.

Днес го свалих и го разглобих не се вижда нищо счупено или много износено.
Пиньона и короната са перфектни , сателитите също . Тия дето се водат фрикционни шайби са си грапави не са се лъснали, има две други шайби дето притискат зглобката та те са малко различно износени , но разликата е малко. Лагерите (конусните) също са перфектни маслото си е бистро .
Това е което видях но незнам как трябва да бъде. :D
Последна промяна philio на 30 Дек 2010, 20:56, променена общо 1 път
Изображение

0878 818 983

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: проблем с шпер?

Мнение от philio » 30 Дек 2010, 20:53

Сложих си стария диф и не се чува нищо такова , та със сигорност е от шпера :ranting:
Изображение

0878 818 983

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: проблем с шпер?

Мнение от Борис_Малинов » 30 Дек 2010, 21:02

philio написа:Тия дето се водат фрикционни шайби са си грапави не са се лъснали, има две други шайби дето притискат зглобката та те са малко различно износени , но разликата е малко. Лагерите (конусните) също са перфектни маслото си е бистро .
Това е което видях но незнам как трябва да бъде. :D

Те тия грапавите имат по-дълъг живот.Огъня ядът повече кръстатите пластини,които можеш да обърнеш,ако са прекалено износени(вкопани).
А тези пластини дето притискат фрикционните дискове са пружинните пластини и винаги тази от страната на капака се износва повечко.
Какво масло сипа точно в дифа си,по точно неговата спецификация?Пазиш ли опаковката?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: проблем с шпер?

Мнение от philio » 31 Дек 2010, 1:57

това първото беше 75W140 -BMW Slip , Crysler - limited ,но не помня марката , а преди няколко дена го смених с масло от дарукар -но там е само наливно(търсих кастрол xj ама нямаше никаде най-рано към 10.01..., мотул също. Тия от дарукар ги питах наливното дали е кастрол ,те ми казаха че било БМВ- масло-спецялно :D
тия кръстатите почти нямат следи от изхабяване (утре пак ще ги огледам)
Смяташ че е от тях ли ?
Изображение

0878 818 983

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook