проблем с шпер?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
проблем с шпер?
Здр,
проблема е следния сложих си шпер преди 2 месеца, смених маслото с Кастрол за слип диференциал и си беше добре. От вчера, когато завия с повече от половин волан или при паркиране с изцяло навит волан се чува виене като скърцане независимо дали караш напред или назад. Шпера за изхвърляне ли е или има управия.
Дайте някакви предложения, че трябва и да се прибирам, а ме е страх да не се счупи по пътя.
ВЕСЕЛА КОЛЕДА!!!
проблема е следния сложих си шпер преди 2 месеца, смених маслото с Кастрол за слип диференциал и си беше добре. От вчера, когато завия с повече от половин волан или при паркиране с изцяло навит волан се чува виене като скърцане независимо дали караш напред или назад. Шпера за изхвърляне ли е или има управия.

Дайте някакви предложения, че трябва и да се прибирам, а ме е страх да не се счупи по пътя.
ВЕСЕЛА КОЛЕДА!!!

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: проблем с шпер?
Кофти масло...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- shadow_318is
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 17.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 96' 318is
Re: проблем с шпер?
Смени маслото с оригинално.
Re: проблем с шпер?
Така и така въпроса е за диференциал, да питам на мойта нещо почна да свири като дигам над 90-100 км/ч не съм сменял маслото и нямам представа от кога не е сменяно...ще се оправи ли със смяна или просто дифа е тръгнал?
(дифа е отворен) извинявам се на колегата че пиша в темата му;)

- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с шпер?
Открих лек теч, но липсват само 100 гр. , забелязах,че го прави само на топло.
А маслото, половината е Кастрол, а другото е друго, но пак е за слип(75W140) и странното е че досега няма вече 2 месеца нямаше проблеми. Дали ако го сменя само с Кастрол ще се управи или вече е тръгнал???
А маслото, половината е Кастрол, а другото е друго, но пак е за слип(75W140) и странното е че досега няма вече 2 месеца нямаше проблеми. Дали ако го сменя само с Кастрол ще се управи или вече е тръгнал???
Re: проблем с шпер?
Сам казваш, че проблем има когато е топло или когато загрее маслото (не си уточнил). Според мен маслото ти е за смяна. Като загрее става рядко и съответно не върши работа. По принцип пукане на дифа при маневриране е следствие от старо масло. Та маслото се сменя на опр. км. За тия два месеца колко км. навъртя?philio написа:Открих лек теч, но липсват само 100 гр. , забелязах,че го прави само на топло.
А маслото, половината е Кастрол, а другото е друго, но пак е за слип(75W140) и странното е че досега няма вече 2 месеца нямаше проблеми. Дали ако го сменя само с Кастрол ще се управи или вече е тръгнал???
Ами то се преглежда от време на време. То и на ГТП се ходи, но с колата... Я виж дали имаш изобщо някакво масло. Семерингите на дифа се сменят на всеки 200 000км.Savy написа:Така и така въпроса е за диференциал, да питам на мойта нещо почна ... не съм сменял маслото и нямам представа от кога не е сменяно...
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: проблем с шпер?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с шпер?
Смених маслото (купих от дарукар) и Проблема си остана без никаква промяна
Някакви идеи


Някакви идеи



- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: проблем с шпер?
Проверявал ли си го дали "заклюва" добре,като примерно си вдигнал едната гума във въздуха?Питам те,защото имам нещо на предвид,и ако се окаже вярно,ще трябва да се отваря дифа.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с шпер?
пробвал съм го в кал и на лед (едната гума на леда другата на сухо тая дето е на леда приплъзва половин оборот и после другата заключва и тръгва)
в кал е по същия начин .
Но вчера влезнах в една градинка и стъпих на нещо (незнам лед и сухо или какво) ама изцвили докато бях направо , но карах и в обороти и превключвах.
Днес го свалих и го разглобих не се вижда нищо счупено или много износено.
Пиньона и короната са перфектни , сателитите също . Тия дето се водат фрикционни шайби са си грапави не са се лъснали, има две други шайби дето притискат зглобката та те са малко различно износени , но разликата е малко. Лагерите (конусните) също са перфектни маслото си е бистро .
Това е което видях но незнам как трябва да бъде.
в кал е по същия начин .
Но вчера влезнах в една градинка и стъпих на нещо (незнам лед и сухо или какво) ама изцвили докато бях направо , но карах и в обороти и превключвах.
Днес го свалих и го разглобих не се вижда нищо счупено или много износено.
Пиньона и короната са перфектни , сателитите също . Тия дето се водат фрикционни шайби са си грапави не са се лъснали, има две други шайби дето притискат зглобката та те са малко различно износени , но разликата е малко. Лагерите (конусните) също са перфектни маслото си е бистро .
Това е което видях но незнам как трябва да бъде.

Последна промяна philio на 30 Дек 2010, 20:56, променена общо 1 път
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с шпер?
Сложих си стария диф и не се чува нищо такова , та със сигорност е от шпера 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: проблем с шпер?
philio написа:Тия дето се водат фрикционни шайби са си грапави не са се лъснали, има две други шайби дето притискат зглобката та те са малко различно износени , но разликата е малко. Лагерите (конусните) също са перфектни маслото си е бистро .
Това е което видях но незнам как трябва да бъде.
Те тия грапавите имат по-дълъг живот.Огъня ядът повече кръстатите пластини,които можеш да обърнеш,ако са прекалено износени(вкопани).
А тези пластини дето притискат фрикционните дискове са пружинните пластини и винаги тази от страната на капака се износва повечко.
Какво масло сипа точно в дифа си,по точно неговата спецификация?Пазиш ли опаковката?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с шпер?
това първото беше 75W140 -BMW Slip , Crysler - limited ,но не помня марката , а преди няколко дена го смених с масло от дарукар -но там е само наливно(търсих кастрол xj ама нямаше никаде най-рано към 10.01..., мотул също. Тия от дарукар ги питах наливното дали е кастрол ,те ми казаха че било БМВ- масло-спецялно
тия кръстатите почти нямат следи от изхабяване (утре пак ще ги огледам)
Смяташ че е от тях ли ?

тия кръстатите почти нямат следи от изхабяване (утре пак ще ги огледам)
Смяташ че е от тях ли ?
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани