Проблем със съединителя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Проблем със съединителя
Вчера,след дълго отлагане,дойде време за смяна на съединителя След дълги перипетии и 12 часа бачкане(наложи се
да разглобяваме всичко 2 пъти) сменихме феродовия диск и лагера.Притискателя беше в добро състояние и не
го сменихме.След това естествено дойде ред на практическото изпитание.И тук вече забелязахме проблема.
На първа няма боксуване-колата прави 360 градуса от място,но на втора и трета се забелязва пребоксуване на
съединителя.Когато се прибирах ръчках през цялото време,за да го пробвам.Пред нас даже врътнах 2 пълни кръга
от място.И тогава съединителя направо изчезна.Отделя,но след като пуснеш педала и дадеш газ колата се форсира
и върви едва-едва.
Още в сервиза имахме съмнение,че цялата работа не е от съединителя,а от хидравликата.Налягане в системата
има,защото съединителят отделя и скоростите влизат без проблем.Но съмнението идва от друго-мисля че при обратното
действие-връщането на буталцето в хидравличния цилиндър,който е долу при съединителя,е затруднено Така
феродовия диск не може да зацепи напълно и пребоксува.
Не знам дали го разбрахте,но давайте съвети от какво може да е
Ето и схемата на въпросната система:
да разглобяваме всичко 2 пъти) сменихме феродовия диск и лагера.Притискателя беше в добро състояние и не
го сменихме.След това естествено дойде ред на практическото изпитание.И тук вече забелязахме проблема.
На първа няма боксуване-колата прави 360 градуса от място,но на втора и трета се забелязва пребоксуване на
съединителя.Когато се прибирах ръчках през цялото време,за да го пробвам.Пред нас даже врътнах 2 пълни кръга
от място.И тогава съединителя направо изчезна.Отделя,но след като пуснеш педала и дадеш газ колата се форсира
и върви едва-едва.
Още в сервиза имахме съмнение,че цялата работа не е от съединителя,а от хидравликата.Налягане в системата
има,защото съединителят отделя и скоростите влизат без проблем.Но съмнението идва от друго-мисля че при обратното
действие-връщането на буталцето в хидравличния цилиндър,който е долу при съединителя,е затруднено Така
феродовия диск не може да зацепи напълно и пребоксува.
Не знам дали го разбрахте,но давайте съвети от какво може да е
Ето и схемата на въпросната система:
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Обратното действие (зацепването)ако не се лъжа не се извършва от хидравликата а от ламелите ,да не би да не сте сложили нещо както трябва или да са ти износени .. аз преди време сменях аксиалния лагер(съединителя ми се оказа добре но лагера шумеше) и след това не искаше да отделя изобщо .. при мен беше наистина от хидравликата коят дръпнала въздух ,обезвъздуши се от самосебе си след упорито помпене на педала при работещ мотор ,и от тогава е добре ,не съм имал проблеми.. а между другото устроиството при мене не беше съвсем същото както на картинката която си постнал ,за Е36 има 2 вида съединители..
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Обратното действие действително не се извършва от хидравликата,но ако буталцето на цилиндъра(#7 на долната схема)
не се прибере,феродовия диск остава в полуизключено положение и не може да зацепи.Днес поне колата върви,
но съединителя боксува яко и стрелката на разходомера рядко слиза под 20 л.
П.С Sorry,това е картинката,която трябваше да постна
не се прибере,феродовия диск остава в полуизключено положение и не може да зацепи.Днес поне колата върви,
но съединителя боксува яко и стрелката на разходомера рядко слиза под 20 л.
П.С Sorry,това е картинката,която трябваше да постна
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Дисковете варират от 110 до 150,а лагерите от 35 до 60 лв.Аз ги взех с
голяма отстъпка и ми излезнаха 135 лв(173 беше цената).
голяма отстъпка и ми излезнаха 135 лв(173 беше цената).
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
mitak_o написа:аз имам шум когато съм на свободна без натиснат съединител, кажи колко струва лагера и феродовия диск
Шума БЕЗ натиснат съединител не е от аксиалния лагер а най вероятно от лагера на първичния вал ,особено ако изчезва или намалява при натискане на съединителя.. аксиалния лагер - обратно ,шуми само при натиснат съединител(тои иначе не се и върти де) Говорим за номер 4 на картинката ,моя го взех за 48 лв. на Закс
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани