Стрелка за температурата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 07 Апр 2004, 20:39

Tsv написа:Много благодаря за изчерпателните отговори, НО ПРИ МЕН СИЛИКОНОВИЯ СЪЕДИНИТЕЛ НЕ РАБОТИ!!! На практика няма кво да я охлажда тая кола, явно не съм се изразил ясно по горе.
А климатик имаш ли? Щото ако имаш, то тогава отпред пред радиатора има още една перка с електродвигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Tsv » 07 Апр 2004, 20:47

До две седмици ще го сменя тоя съединител, но варянта да не ми работи нито перката нито стрелката е крайно неприятен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Tsv » 07 Апр 2004, 20:48

Не, няма климатик.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 07 Апр 2004, 20:57

Лоша работа - аз не бих рискувал след като нямаш и втора перка. Щом на теста стрелката ти работи, значи би трябвало причината да е или в датчика или пък при по-високи обороти перката ти все пак се върти. Просто не е нормално нищо да не охлажда двигателя и температурата да си стои в нормалните граници. Поне малко би трябвало да се качи. Най-добре ги провери нещата, да не се налага после да правиш пукнати глави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 07 Апр 2004, 22:28

Остави тая стрелка на мира-тя си работи :!: Стрелката стои по средата
когато температурата е в диапазон от 8-9 градуса.При изправна охладителна
система,дори и без работещ вискосъединител на перката,температурата
стои в този диапазон и стрелката не мърда.
Виждал съм по много тунинг сайтове как тази перка дори се демонтира
за да се изтиска още някоя конска сила.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 08 Апр 2004, 0:48

Tsv написа:Много благодаря за изчерпателните отговори, НО ПРИ МЕН СИЛИКОНОВИЯ СЪЕДИНИТЕЛ НЕ РАБОТИ!!! На практика няма кво да я охлажда тая кола, явно не съм се изразил ясно по горе.



имам здрав в офиса ми 50лв:) , но ако само в задръстване ти загрява може да си пуска6 парното охлажда веднага :) става ти топло , ама по- добре да ти е топло отколкото да прави6 глава и тн.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 08 Апр 2004, 12:28

bmwdriver написа:Остави тая стрелка на мира-тя си работи :!: Стрелката стои по средата
когато температурата е в диапазон от 8-9 градуса.При изправна охладителна
система,дори и без работещ вискосъединител на перката,температурата
стои в този диапазон и стрелката не мърда.
.

тук си много прав, Сони примерно на своя М30 в Е28-цата не се събра място да сложи перка и кара без нея - температурата си седи нормално, дори при работа на място в задръстване :shock:
Щом моята без почти никаква охладителна течност от Студентски град до Люлин си държа нормално температурата....
не знам как са изчислявали тия автомобили, но за пореден път се убеждавам, че трябва да си голям майстор да прегрееш БМВ - освен ако не работи водната помпа де :wink:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 08 Апр 2004, 14:21

Махането на перката изтисква няколко коня - 5-10 казват. Подобрението в отклика е съвсем осезаемо, направихме го на една 316ка и има страшна разлика. Иначе едва ли те прави по-бърз... Само трябва да се смени датчика за включването на 2рия вентилатор да се включва по-отрано, и термостата да се отваря на по-ниска температура да не прегрее :) Опция, можеш да си сложиш бутонче за пускане на електрическата перка от кабината - примерно като седиш в задръстване да ти е мирна главата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 08 Апр 2004, 14:56

Тя тази перка никога не зацепва извънградско а градско мнооого рядко ,така че надали ще дигне много коне.. а електрическата не съм в виждал включена също,макар че лятото карам винаги на климатик.. :roll: Имаш ли антифриз никога не грее ,по никакъв повод стрелката не мърда от средата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 08 Апр 2004, 15:42

ati написа:за пореден път се убеждавам, че трябва да си голям майстор да прегрееш БМВ - освен ако не работи водната помпа де :wink:


Точно днеска се разправях с един такъв майстор - Какво му стана на това БМВ - не му работи парното, термостата отваря ли, не отваря ли, не могат да разберат - бяха се събрали много разбирачи и майстори по обезвъздушаването. Минах покрай тях и им казах - долей му вода или каквото имаш там, той ще се оправи. Едно момче с омазани дрехи /майстор/ присмехулно ми обясни, че като работи на място с 2000 оборота, стрелката трябва да мине 12 часа. Казах му, че това няма да стане в никакъв случай и малко се поскарахме. В края на краищата почнаха да му доливат вода и му доляха четири литра и половина :shock: :shock: :shock:

Е това е майсторлък.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 09 Апр 2004, 15:49

........................
нямам думи.......
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 12 Апр 2004, 2:46

Аз мойта откакто съм я взел винаги стрелката ми е стояла съвсем малко след средата, ама една идея, примерно някакви си 1-2 мм по-надясно. Един майстор ми каза че това не е страшно и било заради някакъв скапан датчик и ако ми се дават пари да го сменя, ако не ми се дават да си го гледам така. Иначе правилно си отчита температурата, защото веднъж се беше получила въздушна възглавница и просто веднага стрелката почна да се движи надясно, но след обезвъздушаване и доливане на антифриз се оправи и стрелката пак си се върна на старото си положение, т.е. 1-2 мм по-надясно. Това според вас нормално ли е наистина и за датчик ли се касае?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 25.01.2004

Мнение от raadi » 12 Апр 2004, 9:41

ако колата ти е с климатик имаш ел.перка от външната страна на радиатора която е свързана с климатика но и с радиатора. когато тръгне да загрява колата ел.перка се включва и я охлажда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 14 Апр 2004, 1:31

raadi написа:ако колата ти е с климатик имаш ел.перка от външната страна на радиатора която е свързана с климатика но и с радиатора. когато тръгне да загрява колата ел.перка се включва и я охлажда.


не нямам климатик

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook