Стрелка за температурата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
А климатик имаш ли? Щото ако имаш, то тогава отпред пред радиатора има още една перка с електродвигател.Tsv написа:Много благодаря за изчерпателните отговори, НО ПРИ МЕН СИЛИКОНОВИЯ СЪЕДИНИТЕЛ НЕ РАБОТИ!!! На практика няма кво да я охлажда тая кола, явно не съм се изразил ясно по горе.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Лоша работа - аз не бих рискувал след като нямаш и втора перка. Щом на теста стрелката ти работи, значи би трябвало причината да е или в датчика или пък при по-високи обороти перката ти все пак се върти. Просто не е нормално нищо да не охлажда двигателя и температурата да си стои в нормалните граници. Поне малко би трябвало да се качи. Най-добре ги провери нещата, да не се налага после да правиш пукнати глави.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Остави тая стрелка на мира-тя си работи Стрелката стои по средата
когато температурата е в диапазон от 8-9 градуса.При изправна охладителна
система,дори и без работещ вискосъединител на перката,температурата
стои в този диапазон и стрелката не мърда.
Виждал съм по много тунинг сайтове как тази перка дори се демонтира
за да се изтиска още някоя конска сила.
когато температурата е в диапазон от 8-9 градуса.При изправна охладителна
система,дори и без работещ вискосъединител на перката,температурата
стои в този диапазон и стрелката не мърда.
Виждал съм по много тунинг сайтове как тази перка дори се демонтира
за да се изтиска още някоя конска сила.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Tsv написа:Много благодаря за изчерпателните отговори, НО ПРИ МЕН СИЛИКОНОВИЯ СЪЕДИНИТЕЛ НЕ РАБОТИ!!! На практика няма кво да я охлажда тая кола, явно не съм се изразил ясно по горе.
имам здрав в офиса ми 50лв:) , но ако само в задръстване ти загрява може да си пуска6 парното охлажда веднага става ти топло , ама по- добре да ти е топло отколкото да прави6 глава и тн.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
bmwdriver написа:Остави тая стрелка на мира-тя си работи Стрелката стои по средата
когато температурата е в диапазон от 8-9 градуса.При изправна охладителна
система,дори и без работещ вискосъединител на перката,температурата
стои в този диапазон и стрелката не мърда.
.
тук си много прав, Сони примерно на своя М30 в Е28-цата не се събра място да сложи перка и кара без нея - температурата си седи нормално, дори при работа на място в задръстване
Щом моята без почти никаква охладителна течност от Студентски град до Люлин си държа нормално температурата....
не знам как са изчислявали тия автомобили, но за пореден път се убеждавам, че трябва да си голям майстор да прегрееш БМВ - освен ако не работи водната помпа де
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Махането на перката изтисква няколко коня - 5-10 казват. Подобрението в отклика е съвсем осезаемо, направихме го на една 316ка и има страшна разлика. Иначе едва ли те прави по-бърз... Само трябва да се смени датчика за включването на 2рия вентилатор да се включва по-отрано, и термостата да се отваря на по-ниска температура да не прегрее Опция, можеш да си сложиш бутонче за пускане на електрическата перка от кабината - примерно като седиш в задръстване да ти е мирна главата
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Тя тази перка никога не зацепва извънградско а градско мнооого рядко ,така че надали ще дигне много коне.. а електрическата не съм в виждал включена също,макар че лятото карам винаги на климатик.. Имаш ли антифриз никога не грее ,по никакъв повод стрелката не мърда от средата
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
ati написа:за пореден път се убеждавам, че трябва да си голям майстор да прегрееш БМВ - освен ако не работи водната помпа де
Точно днеска се разправях с един такъв майстор - Какво му стана на това БМВ - не му работи парното, термостата отваря ли, не отваря ли, не могат да разберат - бяха се събрали много разбирачи и майстори по обезвъздушаването. Минах покрай тях и им казах - долей му вода или каквото имаш там, той ще се оправи. Едно момче с омазани дрехи /майстор/ присмехулно ми обясни, че като работи на място с 2000 оборота, стрелката трябва да мине 12 часа. Казах му, че това няма да стане в никакъв случай и малко се поскарахме. В края на краищата почнаха да му доливат вода и му доляха четири литра и половина
Е това е майсторлък.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
........................
нямам думи.......
нямам думи.......
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Аз мойта откакто съм я взел винаги стрелката ми е стояла съвсем малко след средата, ама една идея, примерно някакви си 1-2 мм по-надясно. Един майстор ми каза че това не е страшно и било заради някакъв скапан датчик и ако ми се дават пари да го сменя, ако не ми се дават да си го гледам така. Иначе правилно си отчита температурата, защото веднъж се беше получила въздушна възглавница и просто веднага стрелката почна да се движи надясно, но след обезвъздушаване и доливане на антифриз се оправи и стрелката пак си се върна на старото си положение, т.е. 1-2 мм по-надясно. Това според вас нормално ли е наистина и за датчик ли се касае?
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
raadi написа:ако колата ти е с климатик имаш ел.перка от външната страна на радиатора която е свързана с климатика но и с радиатора. когато тръгне да загрява колата ел.перка се включва и я охлажда.
не нямам климатик
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани