загуба на мощност?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Исках да кажа да сложиш на мястото на катализатора - още едно гърне (мисля, че е около 45 лв.), а не да подменяш гърнетата със спортни. Може и обикновенна тръба да се сложи на мястото на катализатора, но не е по-добрия вариант.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Много са ти взели. На мен искаха на мястото на катализатора да ми сложат гърне и заедно с труда - общо 45 лв. Не се навих защото все още катализатора ми е здрав и не е за смяна. Нищо не казваш - как върви сега колата? Има ли подобрение?
вече си тръгва наред, без да забива предница, и набира бързо...
обаче остана другия проблем, който сега мога да опиша по-добре
към 4-5 хиляди оборота, изведнъж губи мощност, и двигателя почва да работи неравномерно, и се чува някакво странно притупване, което след 1-2-3 секунди се оправя
това става на 1-ва, 2-ра, и 3-та скорост, за 4-та не съм сигурен, но на 5-та си стига 5.500 оборота и си ги държи
има и друго, миналата седмица по магистралата си вдигаше 180 както си иска, а преди това, 160-170 със зор
Каква е максималната скорост на практика, за Е36-ка като моята?
И последно....имате ли проблеми с въртенето на гуми, мойте са 205/60/15 и за да врътна, трябва яко да вдигна оборотите и чак тогава да пусна съединителя, и пак не завърта кой знае колко
верно че гумите са широчки но и конете не са малко, та човърка ме дали и при другите е така.....
обаче остана другия проблем, който сега мога да опиша по-добре
към 4-5 хиляди оборота, изведнъж губи мощност, и двигателя почва да работи неравномерно, и се чува някакво странно притупване, което след 1-2-3 секунди се оправя
това става на 1-ва, 2-ра, и 3-та скорост, за 4-та не съм сигурен, но на 5-та си стига 5.500 оборота и си ги държи
има и друго, миналата седмица по магистралата си вдигаше 180 както си иска, а преди това, 160-170 със зор
Каква е максималната скорост на практика, за Е36-ка като моята?
И последно....имате ли проблеми с въртенето на гуми, мойте са 205/60/15 и за да врътна, трябва яко да вдигна оборотите и чак тогава да пусна съединителя, и пак не завърта кой знае колко
верно че гумите са широчки но и конете не са малко, та човърка ме дали и при другите е така.....
© написа:появи ли се един много дразнещ специфичен шум на ламарина или всичко е ок?
на една вектра след като и махнаха катализатора дрънчеше много след това
ми не
всякаш е ок
а оня специално ми обясни че го прави да не личи че е махан катализатора, там некви вати слагал и незнам си кво.......
та надявам се да си е оправдал повечкото пари
а забравих да питам, някой ще ми обясни ли как точно се държи прекъсвача......
в смисъл да не би по-горе описания ми проблем да е от прекъсвача
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: загуба на мощност?!
Fking написа:п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми
Ако искаш, мога да ти кажа телефон в Ловеч на директен вносител на гудиър - ад оттам си купувам гудиъра и съм много доволен.
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
По повод завъртането на гуми - и аз много трудно въртя въпреки че съм с чип и е 118 коня! Моите гуми са същите и е тегава работа да врътнеш за по дълго време, особено ако не си сам в колата. Купето става много тежко за тези коне А иначе за магистралата - до 200 нямам никакви грижи, след това до 210 е малко зор, а 220 само ако има помощник (наклон ).
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
batDancho, то това за гумите беше отдавна, мерси все пак, ще го имам предвид като ми се наложи пак
а основния проблем ми е това с високите обороти
и защо вдигам само 180....
то най-ветоятно е свързано де....
на електронната диагностика не откриха нищо
в сервиза само некъв нагар.... катализатора оправих...
та какво да е?
а основния проблем ми е това с високите обороти
и защо вдигам само 180....
то най-ветоятно е свързано де....
на електронната диагностика не откриха нищо
в сервиза само некъв нагар.... катализатора оправих...
та какво да е?
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Провери ли какво е сътоянието на дюзите. А относно прекъсвача - като стигнеш 6200 оборота (за 318-то специално, при различните двигатели тази цифра е различна) и ECU-то спира да подава бензин към двигателя (демек пази го, да не го скапеш), усещането е все едно го изключваш от контакт. След като паднат оборотите, пак почва да му подава гориво.
Dimitar написа:Провери ли какво е сътоянието на дюзите. А относно прекъсвача - като стигнеш 6200 оборота (за 318-то специално, при различните двигатели тази цифра е различна) и ECU-то спира да подава бензин към двигателя (демек пази го, да не го скапеш), усещането е все едно го изключваш от контакт. След като паднат оборотите, пак почва да му подава гориво.
е не съм, аз нищо не разбирам
освен да я водя на сервиз пак.....но предния път нищо не направиха...
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани