загуба на мощност?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 25 Ное 2003, 10:56

Dimitar написа:Има такава вероятност. Смени катализатора с гърне, а не самото гърне със спортно такова. Катализатора си заминава обикновенно за 80 - 100 х. км. После пиши какви са резултатите.



как самия катализатор с гърне а не цялото гърне
нещо не схванах?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Ное 2003, 19:05

Исках да кажа да сложиш на мястото на катализатора - още едно гърне (мисля, че е около 45 лв.), а не да подменяш гърнетата със спортни. Може и обикновенна тръба да се сложи на мястото на катализатора, но не е по-добрия вариант.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 02 Дек 2003, 11:41

v kraina smetka se okaza 4e e katalizatora koito e bil dosta zapushen, mahnaha mi go i ostaviha originalnoto gurne, no go napraviha taka 4e da ne li4i 4e e mahan, i mi vzeha 70lv

p.s. to4no sega nqmam vuzmojnost da pisha na kirilica

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 02 Дек 2003, 19:10

Много са ти взели. На мен искаха на мястото на катализатора да ми сложат гърне и заедно с труда - общо 45 лв. Не се навих защото все още катализатора ми е здрав и не е за смяна. Нищо не казваш - как върви сега колата? Има ли подобрение?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Дек 2003, 20:24

появи ли се един много дразнещ специфичен шум на ламарина или всичко е ок?
на една вектра след като и махнаха катализатора дрънчеше много след това

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 08 Апр 2004, 17:54

вече си тръгва наред, без да забива предница, и набира бързо...
обаче остана другия проблем, който сега мога да опиша по-добре


към 4-5 хиляди оборота, изведнъж губи мощност, и двигателя почва да работи неравномерно, и се чува някакво странно притупване, което след 1-2-3 секунди се оправя

това става на 1-ва, 2-ра, и 3-та скорост, за 4-та не съм сигурен, но на 5-та си стига 5.500 оборота и си ги държи

има и друго, миналата седмица по магистралата си вдигаше 180 както си иска, а преди това, 160-170 със зор

Каква е максималната скорост на практика, за Е36-ка като моята?

И последно....имате ли проблеми с въртенето на гуми, мойте са 205/60/15 и за да врътна, трябва яко да вдигна оборотите и чак тогава да пусна съединителя, и пак не завърта кой знае колко
верно че гумите са широчки но и конете не са малко, та човърка ме дали и при другите е така.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 08 Апр 2004, 17:58

© написа:появи ли се един много дразнещ специфичен шум на ламарина или всичко е ок?
на една вектра след като и махнаха катализатора дрънчеше много след това


ми не
всякаш е ок

а оня специално ми обясни че го прави да не личи че е махан катализатора, там некви вати слагал и незнам си кво.......
та надявам се да си е оправдал повечкото пари


а забравих да питам, някой ще ми обясни ли как точно се държи прекъсвача......
в смисъл да не би по-горе описания ми проблем да е от прекъсвача

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Re: загуба на мощност?!

Мнение от batDancho » 09 Апр 2004, 7:33

Fking написа:п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми


Ако искаш, мога да ти кажа телефон в Ловеч на директен вносител на гудиър - ад оттам си купувам гудиъра и съм много доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 09 Апр 2004, 10:54

По повод завъртането на гуми - и аз много трудно въртя въпреки че съм с чип и е 118 коня! Моите гуми са същите и е тегава работа да врътнеш за по дълго време, особено ако не си сам в колата. Купето става много тежко за тези коне :( :( А иначе за магистралата - до 200 нямам никакви грижи, след това до 210 е малко зор, а 220 само ако има помощник (наклон :) ).
Innocence...
Is what life is.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 10 Апр 2004, 1:30

batDancho, то това за гумите беше отдавна, мерси все пак, ще го имам предвид като ми се наложи пак


а основния проблем ми е това с високите обороти
и защо вдигам само 180....
то най-ветоятно е свързано де....

на електронната диагностика не откриха нищо
в сервиза само некъв нагар.... катализатора оправих...

та какво да е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 10 Апр 2004, 17:11

Провери ли какво е сътоянието на дюзите. А относно прекъсвача - като стигнеш 6200 оборота (за 318-то специално, при различните двигатели тази цифра е различна) и ECU-то спира да подава бензин към двигателя (демек пази го, да не го скапеш), усещането е все едно го изключваш от контакт. След като паднат оборотите, пак почва да му подава гориво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 10 Апр 2004, 18:09

Dimitar написа:Провери ли какво е сътоянието на дюзите. А относно прекъсвача - като стигнеш 6200 оборота (за 318-то специално, при различните двигатели тази цифра е различна) и ECU-то спира да подава бензин към двигателя (демек пази го, да не го скапеш), усещането е все едно го изключваш от контакт. След като паднат оборотите, пак почва да му подава гориво.


е не съм, аз нищо не разбирам
освен да я водя на сервиз пак.....но предния път нищо не направиха...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook