Dva problema s 318i E36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Dva problema s 318i E36
Interesuva me v debitomera li e problema, che poniakoga, ne mnogo chesto na prazen hod strelkata na oborotomera uvisva s okolo sto i pedese oborota, posle pak se opitva da se zakrepi na 900 no ne uspiava i taka sama si se forsira? Drugiat mi vapros e zashto pri purvoto zapalvane za denia primerno pri vkluchvane na purva skorostite hurkat i taka niakolko puti posle niama nikakvi problemi? I posledno, be vie kolko chesto smeniate sharniri i nakrainici? Blagodaria predvaritelno
Welcome to the club, веднага ще избързам да те предупредя, че се пише само и единствено на кирилица тук, така че ще бъдем радостни да видим следващия ти пост написан с български буквички
Това с мененето на обороти на празен ход в повечето случай не е от дебитомера, а от моторчето за поддържане на празен ход ... почиства се. С хъркането на скоростите най-вероятно маслото в скоростната ти кутия при първоначално стартиране е гъсто и по трудно става превключването, особено щом след това се оправя. Пробвай да смениш маслкото на скоростната кутия ...
Това с мененето на обороти на празен ход в повечето случай не е от дебитомера, а от моторчето за поддържане на празен ход ... почиства се. С хъркането на скоростите най-вероятно маслото в скоростната ти кутия при първоначално стартиране е гъсто и по трудно става превключването, особено щом след това се оправя. Пробвай да смениш маслкото на скоростната кутия ...
Re: Dva problema s 318i E36
Tsv написа:...vie kolko chesto smeniate sharniri i nakrainici?
всяка пролет
ако нямаш амортесьори може и по-често
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
напълно съм съгласен с горните мнения само да добавя за маслото в скоростите да сипе6 ATF хидравли4но масло за автомати4ни скоростни кутий 15лв е литъра в дару кар
Последна промяна ludiagsm на 07 Дек 2003, 22:30, променена общо 1 път
за оборотите на празен ход: аз имах леко подобен проблем сменяше с по 100 оборпта и се оправи като смених ламбда сондата. виж ако искаш някой разбирко да ти замери какви волтажи излизат от нея, ама моята я проверяваха на осцилоскоп...
за шарнирите: аз ги сменям на 15 хил км максиум 20 хил... много слабо място според мене на бмв....
кадетката изкара 95 хил. км. с едни шарнири
за шарнирите: аз ги сменям на 15 хил км максиум 20 хил... много слабо място според мене на бмв....
кадетката изкара 95 хил. км. с едни шарнири
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
pako написа:за шарнирите: аз ги сменям на 15 хил км максиум 20 хил... много слабо място според мене на бмв....
кадетката изкара 95 хил. км. с едни шарнири
Моите ги смених преди месец ,и то само външните ,другите не са разбити и са ОРИГИНАЛНИТЕ ,такива бяха и тези които смених .. изкарали са 200 000 км ,от които 20 000 в мои ръце и на български пътища .. може би слагаш некачествени и се разбиват много бързо
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз като сменях шарнирите - едните (тези дето са по-дълги, незнам дали са външни или вътрешни) също не ги смениха - щото се оказаха здрави и също са си оригиналните (по километраж съм на 125 х. км.)
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Dimitar написа:Аз като сменях шарнирите - едните (тези дето са по-дълги, незнам дали са външни или вътрешни) също не ги смениха - щото се оказаха здрави и също са си оригиналните (по километраж съм на 125 х. км.)
По дългите са вътрешните ,те са с по големи и по здрави .. незнам защо не са направили и външните такива
Re: Dva problema s 318i E36
Tsv написа:Interesuva me v debitomera li e problema, che poniakoga, ne mnogo chesto na prazen hod strelkata na oborotomera uvisva s okolo sto i pedese oborota, posle pak se opitva da se zakrepi na 900 no ne uspiava i taka sama si se forsira? Drugiat mi vapros e zashto pri purvoto zapalvane za denia primerno pri vkluchvane na purva skorostite hurkat i taka niakolko puti posle niama nikakvi problemi? I posledno, be vie kolko chesto smeniate sharniri i nakrainici? Blagodaria predvaritelno
За хъркането на скоростите трябва да си смениш маслото в скоростната кутия. Сипни му полу или пълна синтетика ( да речем кастрол ) и си ОК.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Dva problema s 318i E36
Slavy написа:Tsv написа:Interesuva me v debitomera li e problema, che poniakoga, ne mnogo chesto na prazen hod strelkata na oborotomera uvisva s okolo sto i pedese oborota, posle pak se opitva da se zakrepi na 900 no ne uspiava i taka sama si se forsira? Drugiat mi vapros e zashto pri purvoto zapalvane za denia primerno pri vkluchvane na purva skorostite hurkat i taka niakolko puti posle niama nikakvi problemi? I posledno, be vie kolko chesto smeniate sharniri i nakrainici? Blagodaria predvaritelno
За хъркането на скоростите трябва да си смениш маслото в скоростната кутия. Сипни му полу или пълна синтетика ( да речем кастрол ) и си ОК.
!!!!!!!ATF OIL ONLY!!!!!!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани