Малко помощ отностно шпер диференциала
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Малко помощ отностно шпер диференциала
От няколко месеца карам със 6пер , и естествено веднага направих един тест на сухо и топло време колата е неподвижна на асфалтова настилка гумите са 205 50 15 (еднакви ) едната е стъпила на 4ист асфалт а другата от към тротоара върху засъхнала кал и пясък, тръгвам рязко с пилене на гуми и слизам да видя резултата бяха се полу4или две еднакви следи
Днес повторих опита, но ве4е бях сложил(по4ти нови на две години)зимни гуми с много як грайфер 195 65 15!!!
Зна4и имаме мокро време едната гума (лявата ) е стъпила на грапав асфалт , а другата (дясната)в кална трева , накарах двама приятели да гледат от двете страни какво става....
Тръгвам рязко , но гумата която е стъпила в калта превърта, а тази на асфалта само в на4алото за кратко
При съ6тите условия направих опит на задна скорост , двете гуми превъртат заедно както тази на асфалта така тази на калта
повторих опитите о6те два пъти , все съ6тия резултат
последва о6те един опит при малко по-леки условия едната гума е на асфалт а другата е в края на тротоара върху асфалт и малко кал и листа , има6е успех три пъти тест и трите пъти превъртат и двете:)
Въпроса ми е следния от какво зависи силата която кара двете гуми да се въртят заедно и нормално ли е при много голяма разлика в сцеплението 6пера да се държи като нормален диференциал????
Днес повторих опита, но ве4е бях сложил(по4ти нови на две години)зимни гуми с много як грайфер 195 65 15!!!
Зна4и имаме мокро време едната гума (лявата ) е стъпила на грапав асфалт , а другата (дясната)в кална трева , накарах двама приятели да гледат от двете страни какво става....
Тръгвам рязко , но гумата която е стъпила в калта превърта, а тази на асфалта само в на4алото за кратко
При съ6тите условия направих опит на задна скорост , двете гуми превъртат заедно както тази на асфалта така тази на калта
повторих опитите о6те два пъти , все съ6тия резултат
последва о6те един опит при малко по-леки условия едната гума е на асфалт а другата е в края на тротоара върху асфалт и малко кал и листа , има6е успех три пъти тест и трите пъти превъртат и двете:)
Въпроса ми е следния от какво зависи силата която кара двете гуми да се въртят заедно и нормално ли е при много голяма разлика в сцеплението 6пера да се държи като нормален диференциал????
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани