Скоростите не влизат на загряло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Скоростите не влизат на загряло
Здравейте! Имам следния проблем. Като карам колата на цялата газ повече време и скоростите спират да влизат, сякаш съединителя не е обезвъздушен. И двете помпи на съединителя са чисто нови. Колата е е36 323и. Вкарвам скорост на оборот и карам нормално 3-4 минути да поизстине и скоростите започват да си влизат нормално. Кутията е с ново масло кастрол. Някой има ли идея къде да търся проблема.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Скоростите не влизат на загряло
След смяната на маслото в скоростите ли започна да го прави?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: Скоростите не влизат на загряло
Сега и ако смените съединителя нещата ще заспят.Свалял съм такива съединители.Нищо нередно,но не отделят нормално и скоростите хъркат или въобще не влизат на първа.Немеханично обяснение,но системата не работи.
Смяната обаче на всичките компоненти по системата те кара да се влюбиш в шофирането.
Смяната обаче на всичките компоненти по системата те кара да се влюбиш в шофирането.
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Скоростите не влизат на загряло
Benord написа:Сега и ако смените съединителя нещата ще заспят.Свалял съм такива съединители.Нищо нередно,но не отделят нормално и скоростите хъркат или въобще не влизат на първа.Немеханично обяснение,но системата не работи.
Смяната обаче на всичките компоненти по системата те кара да се влюбиш в шофирането.
Още повече се влюбваш като караш колата веднъж в месеца и тя ти направи парче
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Скоростите не влизат на загряло
streetz написа:След смяната на маслото в скоростите ли започна да го прави?
Не и преди смяната го правеше
Re: Скоростите не влизат на загряло
kichuka написа:Benord написа:Сега и ако смените съединителя нещата ще заспят.Свалял съм такива съединители.Нищо нередно,но не отделят нормално и скоростите хъркат или въобще не влизат на първа.Немеханично обяснение,но системата не работи.
Смяната обаче на всичките компоненти по системата те кара да се влюбиш в шофирането.
Още повече се влюбваш като караш колата веднъж в месеца и тя ти направи парче
Тя затова и прави парчета,защото е недолюбвана.Поне през ден си иска каране хайвана.Лопата която не се ползува ръждясва.Същото е и при колите.
Иначе по темата,пробвайте отново с обездушаване на системата.При смяната на помпите може да е останало въздух все пак.Или някое съединение да не е добре легнало.Ще го познаете по омасляването.Ако всичко е наред пак опираме до съединителят като цяло.
Re: Скоростите не влизат на загряло
За мен има два варианта:
1. Проблем с обезвъздушаване или помпи - те като цяло трудно се обезвъздушават и само с помпане не става. Припадала ми е горна помпа след заграяване и после се връща.
Долните винаги ги намирам умрели сутрин като се кача в колата.
Ако е от помпите ще губиш педал и ще имаш отделяне на съединителя след напомпване или в крайно положение. Т.е. лесно ще ги хванеш ако са те.
2.Притискател - съсипани или дори счупени вилици. Докато е студен целият механизъм проблемните вилици все още имат твърдост да натиснат и за това нямаш проблем. Като и раздадеш газ и загрее всичко, вилиците омекват и не могат да избутат. В тази ситуация ще имаш педал(вероятно малко по-мек), но пак няма да има отлепяне - усещането е различно.
1. Проблем с обезвъздушаване или помпи - те като цяло трудно се обезвъздушават и само с помпане не става. Припадала ми е горна помпа след заграяване и после се връща.
Долните винаги ги намирам умрели сутрин като се кача в колата.
Ако е от помпите ще губиш педал и ще имаш отделяне на съединителя след напомпване или в крайно положение. Т.е. лесно ще ги хванеш ако са те.
2.Притискател - съсипани или дори счупени вилици. Докато е студен целият механизъм проблемните вилици все още имат твърдост да натиснат и за това нямаш проблем. Като и раздадеш газ и загрее всичко, вилиците омекват и не могат да избутат. В тази ситуация ще имаш педал(вероятно малко по-мек), но пак няма да има отлепяне - усещането е различно.
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Скоростите не влизат на загряло
TheDriver написа:За мен има два варианта:
1. Проблем с обезвъздушаване или помпи - те като цяло трудно се обезвъздушават и само с помпане не става. Припадала ми е горна помпа след заграяване и после се връща.
Долните винаги ги намирам умрели сутрин като се кача в колата.
Ако е от помпите ще губиш педал и ще имаш отделяне на съединителя след напомпване или в крайно положение. Т.е. лесно ще ги хванеш ако са те.
2.Притискател - съсипани или дори счупени вилици. Докато е студен целият механизъм проблемните вилици все още имат твърдост да натиснат и за това нямаш проблем. Като и раздадеш газ и загрее всичко, вилиците омекват и не могат да избутат. В тази ситуация ще имаш педал(вероятно малко по-мек), но пак няма да има отлепяне - усещането е различно.
И аз клоня към притискател. Какъв е варианта за обезвъздушаване. Обезвъздушена е с помпане и известно време нямаше проблем. Сега се прояви след по-остро каране планинско.
Re: Скоростите не влизат на загряло
Първо се пълнят помпите доколкото може на място(bench bleed).
След това като накачиш всичко, на пробката на долната помпа на съединитля закачаш "шприц"/помпа за пълнене/ голяма спринцовка т.н. Общо взето уред с който да вкарваш течност от там под налягане.Пробката стои леко отвита разбира се. Казанчето горе трябва да е отворено и да не е пълно(аз го държа на минимум).
И по тоя начин пълниш системата отдолу и буташ въздуха към казанчето.Разбира се като натиснеш пълначката завиваш пробката след това.
Спестява много време помпане и потенциално нараняване на помпите от работа "на сухо".
Но така както го описваш едва ли е това проблема. Губиш ли "педал" когато стане това, пропада ли? Защото ако е притискател педала си е там и се усеща хидравличното налягане.
П.С. И моя притискател по планините се предаваше по тоя начин Интересното е, че на Калояново нямаше проблем. Обаче постоянното редене 2>3>2>3 в бърза поредица не му понасяха.
След това като накачиш всичко, на пробката на долната помпа на съединитля закачаш "шприц"/помпа за пълнене/ голяма спринцовка т.н. Общо взето уред с който да вкарваш течност от там под налягане.Пробката стои леко отвита разбира се. Казанчето горе трябва да е отворено и да не е пълно(аз го държа на минимум).
И по тоя начин пълниш системата отдолу и буташ въздуха към казанчето.Разбира се като натиснеш пълначката завиваш пробката след това.
Спестява много време помпане и потенциално нараняване на помпите от работа "на сухо".
Но така както го описваш едва ли е това проблема. Губиш ли "педал" когато стане това, пропада ли? Защото ако е притискател педала си е там и се усеща хидравличното налягане.
П.С. И моя притискател по планините се предаваше по тоя начин Интересното е, че на Калояново нямаше проблем. Обаче постоянното редене 2>3>2>3 в бърза поредица не му понасяха.
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Скоростите не влизат на загряло
Педала не потъва. Може би с една идея омеква, но може и да си въобразявам от опитите да вкарам скорост. След като вкарам скорост на оборот и карайки ритам педала на съединителя. Като го ритна моментално се изфорсирва здраво без замисляне. Не знам дали е критерий, но го пробвах.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани