M52B28 - Още въздух

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1184
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от In_Memoriam » 10 Фев 2020, 13:26

ogata написа:Плана отпадна и продължих с s54 за малко над тая сума. :mhihi:

A с компресора на S54 ко стана, че обърна на 180 градуса към дизел?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11964
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от bum_bum » 10 Фев 2020, 14:14

TheDriver написа:
В интерес на истината М52 не търпи ARP шпилки , шанса да отскубнат резба те , е доста по-голям отколкото стоковия болт .


Т.е. казваш че е по-добре да сe свали главата и да се навият нови ОЕМ шпилки, ако резбите са ОК?

При турбиниране.

Или да не се рискува с развиване/навиване и просто да си останат фабричните шпилки, но с по-добра гарнитура?


Те резбите както са ОК, така резко стават не ОК :mhihi: Силно препоръчвам тайм сърт ако се прави по-така кола или се спасява блок с изтръгната резба.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: KMS(TDS)Bismarck;StuGIII Ausf.E(36)

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от TheDriver » 10 Фев 2020, 14:23

Приемаме, че всичките резби в момента са ОК :mhihi: , обаче искам да турбинирам в определен момент и се притеснявам за здравето им.

Какво мислиш, че е удачно да се направи?

1. Time Sert + ОЕМ шпилки - тая втулка на здрави резби навива ли се или трябва да се разпробива преди това?
2. Time Sert + някакви усилени шпилки - При положение че има втулка предполагам се търсят за друг номер резба, а не стандартни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11964
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от bum_bum » 10 Фев 2020, 14:36

Тайм Сърт с оригиналните болтове + о-ринг мисля, че е повече от достатъчно.

Ползват се болтове с нормалния размер. Вложката е със същата резба. Просто блокът се разпробива и вложката се навива и лепи в по-големия отвор, но вътрешно си остава същия.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: KMS(TDS)Bismarck;StuGIII Ausf.E(36)

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от TheDriver » 10 Фев 2020, 15:08

Благодаря за информацията :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 10 Фев 2020, 19:55

Да няма смисъл да се минава на двоен ванос ( + изходящ ) , тъй като той е предимно за емисии , смисъла е само от типа на управление . Мисля че малко коли се карат предимно и единствено на писта , така че не мисля че е излишен ъпгрейд . Усещането е че се кара мотор с по-голяма кубатура , доста по-силни ниски и средни обороти от преди . Във високите ефекта е никакъв . Така че ако се гледа единствено максимална мощност , това е излишна доработка .

Nickelback написа:И има и трети вариант - с допълнителен къстъм модул между сток компа и клапана, като му се подават на модула величините, които му трябват, за да управлява клапана както трябва ;)
Kinda piggyback :ok:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Прав си да , не е невъзможно да се направи нещо подобно . При минаване на дадени обороти да активира 100% Duty cycle и при деактивиране , постепенно намаляне на PWM . Все пак , ще трябва да се интегрира и температурния датчик на маслото към модула , което ще усложни малко задачата . Би било интересен проект , но засега не съм срещал подобни ентусиасти .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2732
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от ogata » 10 Фев 2020, 20:20

In_Memoriam написа:
ogata написа:Плана отпадна и продължих с s54 за малко над тая сума. :mhihi:

A с компресора на S54 ко стана, че обърна на 180 градуса към дизел?
Е28цата плава със s54то вече под белгийски флаг.

В е28 е напълно безмислено повече от 300 коня. С54 + s3.25 и максималните за калниците 225ци = на врати до 3та ако се лигавиш.

Иначе за дизела.. жената си го пожела. Бях и дал да търкаля на Василев е28цата с м21то преди да му го продам и се влюби в него. И после вика ако може да е една идея по-живо и тдс.. па тя занимавката за тдс и за м57 е една и съща.. максималисти да сме

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.04.2009
Местоположение: Хамбург/Бургас
Кара: E36 328 M52B28

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от Mitko9110 » 10 Фев 2020, 23:49

Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените промени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нормални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.
Последна промяна Mitko9110 на 11 Фев 2020, 13:39, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11964
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от bum_bum » 11 Фев 2020, 11:43

Колко да е малко, това са 260 коня на мотора. Колко коли с едни валове, генерация и ремап ще ти дадат 70 коня отгоре? За тия коне диното е било от хондаджийските и реалната мощност на мотора е 220-30 макс, но това друг въпрос. Пак е много добре.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1184
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от In_Memoriam » 11 Фев 2020, 11:59

Mitko9110 написа:Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените прочени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нирмални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.

Препоръчвам ти да не измерваш "вървенето" с коне, точно поради всички спекулации с резултати от дино стендове и фактори като температура, атмосферно налягане, влажност. Купуваш си едно Dragy, харесваш си определена отсечка и след всяко подобрение мериш доускорение там (на една предавка, за да изолираш фактора време за превключване), когато условията са сходни. Диното е, за да ти настроят колата и да си сложиш графиката в рамка на стената, за друго не става.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1760
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от Nickelback » 11 Фев 2020, 12:07

In_Memoriam написа:Диното е, за да ти настроят колата и да си сложиш графиката в рамка на стената, за друго не става.

:mhihi:
:yes: :yes: :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 11.04.2008
Пол: Мъж

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от integral » 11 Фев 2020, 12:30

Mitko9110 написа:Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените прочени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нирмални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.


Колега, това само с валове+генерация и ремап ли е ? Всмукателя стоковият ли си е? :?:
Всички книги за самоусъвършенстване са написани на един и същ принцип - някакъв тип от Бевърли Хилс съветва хората от Меден Рудник да излязат от зоната на комфорта :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.04.2009
Местоположение: Хамбург/Бургас
Кара: E36 328 M52B28

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от Mitko9110 » 11 Фев 2020, 13:37

Да с оригиналния всмукателен колектор съм, ако е от значение имам и оригинален K&N 57-1000 air intake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 14 Фев 2020, 20:52

Понеже MAF-а е добра индикация , относно колко добре мотора диша , някой проверявал ли е какви показатели изкарва при пик . Стоката Б28-ца обикновено е нещо от порядъка на 600-630 kg/h , с колектор Б25 отива на около 650-660 kg/h . Вчера си правих логове на моята , аз изкарах към 700-710 kg/h , това е с валове и колектор . Стоковият MAF има капацитет около 725 kg/h , след което трябва да се мисли за преминаване към друг . Та интересно ми е някой успявал ли е да премине тази граница атмосферно . bum_bum с твойте подобрения , би трябвало да си на границата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от txl » 15 Фев 2020, 0:18

Доста интересни данни.
Вчера си правих логове на моята , аз изкарах към 700-710 kg/h , това е с валове и колектор .

Би ли споделил какъв работен обем и при какви обороти?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook