318 tds - повишаване на мощността
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
318 tds - повишаване на мощността
Здравейте, моля дайте мнение и начин за вдигане на конете на е36 318тдс
Кажете при смяна на Турбо с такова от 2.5тдс какво се преправя, добавяне на интеркулер от същия модел и т.н.
Благодаря ви!
Кажете при смяна на Турбо с такова от 2.5тдс какво се преправя, добавяне на интеркулер от същия модел и т.н.
Благодаря ви!
Re: 318 tds
Този мотор не е правен за вдигане ,на каквото и да било. Уникалноста му е в стабилноста и изминатите километри с едно зареждане и общ пробег без ядове.Ако си търсите нещо мощно търсете друг мотор.
Re: 318 tds
Знам, но аз искам да направя нещо различно. Видях че много колеги са го направили, за това искам мнение начини и суми.
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: 318 tds - повишаване на мощността
Като човек който го е правил ти казвам директно-не се занимвай,не си заслужава... Най-доброто което можеш да направиш за малкия ТДС е чипче от Лъчо.Разхода надолу,вървежа нагоре
Турботата от 2.5ТДС са 3 вида,Гарет монтиран на е34,Митсубиши ТД04-11г монтиран на е36 и ТД04-13т монтирано на е39 и е38,аз лично ползвах от е39.
-Турбото трябва да се разглоби и да се завъртят охлювите един спрямо друг за да не подпира в лапата на мотора,като го разглобиш има 2 "пишки" които стърчат и са сложени точно за да не можеш да ги завъртиш,които трябва да махнеш...от там завърташ слагаш на колата гледаш колко още трябва и така докато ги наместиш.
-За входа на мазането трябва да вземеш турбото с маркуча от 2.5цата.
-Обратното масло трябва да се закриви тръбичката,като внимаваш да не я сплескаш.
-Трябва ти маркуч от кулера към турбото от е36 2.5ТДС,но интересното е,че идва една идея по-къс и трябва да го удължиш,аз ползвах тръба от турбо пътища,която имах под ръка.
-Трябва ти и маркуча от филтърната кутия до турбото пак от голям ТДС,като ползваш долната широка част която влиза в турбото и горната нормална от малкия която влиза в кутията.
-Лещата на генерацията съвпада прекрасно на по-голямото турбо,но трябва да се разширят дупките на планката за да влязат шпилките от тд04ката.
До тук общо взето с монтажа на турбото.Като цяло ако не правиш нещо друго ефекта е повече отрицателен отколкото положителен Колата става по-лагава,по-тегаво се завърта турбото,няма го онзи прилив на въртящ момент.
След това лично аз сложих бууст контролер нагласих налягането на 21psi(1.45 бара) и последва ремап.Колата тръгна доста прилично като за малък ТДС,новите по-подходящи карти пооправиха малко респонса в обороти,но дори така турбото се развърта по-късничко някъде след 2300об,като пик прави чак на 3000об.Всичко ок до тук,но свикнах и последва още малко донастройка,бутнах аванса на 4 градуса и цикловата порция до 1мг и колата живна още една идея,но под 2300-2500об подадеш ли и газ не се случва нищо,а и взе да пропушва
Бързо ми омръзна вървежа до колкото го има и съм приготвил 3 баров мап от Мерцедес и една торба с чипове,да пишем нови карти,но не очаквам чудеса
Кулера заводския е достатъчно голям.В разхода ефекта е леко негативен спрямо заводско турбо и чип от Лъчо.
Турботата от 2.5ТДС са 3 вида,Гарет монтиран на е34,Митсубиши ТД04-11г монтиран на е36 и ТД04-13т монтирано на е39 и е38,аз лично ползвах от е39.
-Турбото трябва да се разглоби и да се завъртят охлювите един спрямо друг за да не подпира в лапата на мотора,като го разглобиш има 2 "пишки" които стърчат и са сложени точно за да не можеш да ги завъртиш,които трябва да махнеш...от там завърташ слагаш на колата гледаш колко още трябва и така докато ги наместиш.
-За входа на мазането трябва да вземеш турбото с маркуча от 2.5цата.
-Обратното масло трябва да се закриви тръбичката,като внимаваш да не я сплескаш.
-Трябва ти маркуч от кулера към турбото от е36 2.5ТДС,но интересното е,че идва една идея по-къс и трябва да го удължиш,аз ползвах тръба от турбо пътища,която имах под ръка.
-Трябва ти и маркуча от филтърната кутия до турбото пак от голям ТДС,като ползваш долната широка част която влиза в турбото и горната нормална от малкия която влиза в кутията.
-Лещата на генерацията съвпада прекрасно на по-голямото турбо,но трябва да се разширят дупките на планката за да влязат шпилките от тд04ката.
До тук общо взето с монтажа на турбото.Като цяло ако не правиш нещо друго ефекта е повече отрицателен отколкото положителен Колата става по-лагава,по-тегаво се завърта турбото,няма го онзи прилив на въртящ момент.
След това лично аз сложих бууст контролер нагласих налягането на 21psi(1.45 бара) и последва ремап.Колата тръгна доста прилично като за малък ТДС,новите по-подходящи карти пооправиха малко респонса в обороти,но дори така турбото се развърта по-късничко някъде след 2300об,като пик прави чак на 3000об.Всичко ок до тук,но свикнах и последва още малко донастройка,бутнах аванса на 4 градуса и цикловата порция до 1мг и колата живна още една идея,но под 2300-2500об подадеш ли и газ не се случва нищо,а и взе да пропушва
Бързо ми омръзна вървежа до колкото го има и съм приготвил 3 баров мап от Мерцедес и една торба с чипове,да пишем нови карти,но не очаквам чудеса
Кулера заводския е достатъчно голям.В разхода ефекта е леко негативен спрямо заводско турбо и чип от Лъчо.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: 318 tds - повишаване на мощността
С една дума да не се занимавам а само едно чипче да направя и това да е, но добре все пак благодаря за изчерпателния отговор к съвет, все пак да питам има ли вариант за гъзарията интеркулера да се свали долу за емковата броня, зад самата решетка?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани