Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Здравейте колеги,
От скоро започна да се случва нещо странно. Имам BMW E36 2.5 TDS (ако това е от значение). Вече слагам 3-ти акумулатор и проблема е същия. Зареждаме акумулаторите и го слагам (случи се и с 3-та), като паленето е ОК. 1-вият ден си пали страхотно. Движим си супер и няма проблеми. 2-рия ден пак пали лесно и през деня няма никакви проблеми. Вече на 3-ти я ден се зачудва малко при паленето, но въпреки всичко запали и така. На следващия ден... Опита се да запали, но няма ток и пада.
В началото си мислехме, да не би някъде да има утечка и да сваля тока на акумулатора, когато я оставя пред блока вечер, но дори и да има някаква (макар че не открихме такава) би трябвало през деня, като я карам акумулатора да се зарежда. Но като преосмилих малко нещата дали няма да се окаже, че докато карам колата акумулатора не се зарежда достатъчно? Защото ако се зареждаше, нямаше с всеки изминал ден да се зачудва все повече при палене.
Някой има ли някакви идеи, кое да проверим, за да открием проблема, че вече ми писна да излизам по - рано за работа, та ако колата не запали да гоним рейсове. Благодаря предварително!!!
От скоро започна да се случва нещо странно. Имам BMW E36 2.5 TDS (ако това е от значение). Вече слагам 3-ти акумулатор и проблема е същия. Зареждаме акумулаторите и го слагам (случи се и с 3-та), като паленето е ОК. 1-вият ден си пали страхотно. Движим си супер и няма проблеми. 2-рия ден пак пали лесно и през деня няма никакви проблеми. Вече на 3-ти я ден се зачудва малко при паленето, но въпреки всичко запали и така. На следващия ден... Опита се да запали, но няма ток и пада.
В началото си мислехме, да не би някъде да има утечка и да сваля тока на акумулатора, когато я оставя пред блока вечер, но дори и да има някаква (макар че не открихме такава) би трябвало през деня, като я карам акумулатора да се зарежда. Но като преосмилих малко нещата дали няма да се окаже, че докато карам колата акумулатора не се зарежда достатъчно? Защото ако се зареждаше, нямаше с всеки изминал ден да се зачудва все повече при палене.
Някой има ли някакви идеи, кое да проверим, за да открием проблема, че вече ми писна да излизам по - рано за работа, та ако колата не запали да гоним рейсове. Благодаря предварително!!!
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Провери дали алтернатора зарежда нормално. Или е той или релето на самия алтернатор или имаш утечка някъде, където не сте я хванали
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Премери колко зарежда,не е сложно!
- jaca68
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Seat altea
- Мечтае да кара: Килимчето на Аладин
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Ако ти зарежда под 14V.при запален двигател не е добре алтернатора,най вероятно са четкити но може и релето да е.vankata_dupnica написа:Здравейте колеги,
От скоро започна да се случва нещо странно. Имам BMW E36 2.5 TDS (ако това е от значение). Вече слагам 3-ти акумулатор и проблема е същия. Зареждаме акумулаторите и го слагам (случи се и с 3-та), като паленето е ОК. 1-вият ден си пали страхотно. Движим си супер и няма проблеми. 2-рия ден пак пали лесно и през деня няма никакви проблеми. Вече на 3-ти я ден се зачудва малко при паленето, но въпреки всичко запали и така. На следващия ден... Опита се да запали, но няма ток и пада.
В началото си мислехме, да не би някъде да има утечка и да сваля тока на акумулатора, когато я оставя пред блока вечер, но дори и да има някаква (макар че не открихме такава) би трябвало през деня, като я карам акумулатора да се зарежда. Но като преосмилих малко нещата дали няма да се окаже, че докато карам колата акумулатора не се зарежда достатъчно? Защото ако се зареждаше, нямаше с всеки изминал ден да се зачудва все повече при палене.
Някой има ли някакви идеи, кое да проверим, за да открием проблема, че вече ми писна да излизам по - рано за работа, та ако колата не запали да гоним рейсове. Благодаря предварително!!!
Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk
+FÚTBOL +CARRERAS
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
vankata_dupnica написа:Здравейте колеги,
От скоро започна да се случва нещо странно. Имам BMW E36 2.5 TDS (ако това е от значение). Вече слагам 3-ти акумулатор и проблема е същия. Зареждаме акумулаторите и го слагам (случи се и с 3-та), като паленето е ОК. 1-вият ден си пали страхотно. Движим си супер и няма проблеми. 2-рия ден пак пали лесно и през деня няма никакви проблеми. Вече на 3-ти я ден се зачудва малко при паленето, но въпреки всичко запали и така. На следващия ден... Опита се да запали, но няма ток и пада.
В началото си мислехме, да не би някъде да има утечка и да сваля тока на акумулатора, когато я оставя пред блока вечер, но дори и да има някаква (макар че не открихме такава) би трябвало през деня, като я карам акумулатора да се зарежда. Но като преосмилих малко нещата дали няма да се окаже, че докато карам колата акумулатора не се зарежда достатъчно? Защото ако се зареждаше, нямаше с всеки изминал ден да се зачудва все повече при палене.
Някой има ли някакви идеи, кое да проверим, за да открием проблема, че вече ми писна да излизам по - рано за работа, та ако колата не запали да гоним рейсове. Благодаря предварително!!!
Правилно си се насочил. Вземаш един мултицет поставяш сондите на клемите на акумулатора стартираш двигателя и гледаш показанията, при пуснати фарове, парно и каквото се сетиш като консуматор на ток. Трябва да показва от 13.8 до към 14.2/4 V. Утечката как точно я търсехте? В повечето случаи точно утечка сваля акумулатора за 2-3 дни, а в някои случаи и по-бързо.
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
datchko написа:Провери дали алтернатора зарежда нормално. Или е той или релето на самия алтернатор или имаш утечка някъде, където не сте я хванали
най лесния мьрзелив начин да провериш имаш ли утечка ,откачаш едната клейма на акумулатора примерно уйкенда 2-3дни и после като я вьрнеш ако запали значи имаш проблем някьде...
- jouzimouzi
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19.12.2010
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Колега провери дали ти се гаси осветлението в багажника.Понякога са накъсва снопа с кабелите и прави накъсо
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Ако е утечка почти винаги е в снопа кабели влизащи в багажника. Другото е недостатъчно зареждане, както са ти казали вече - провери си алтернатора дали зарежда, обикновено рязко се предава реле-регулатора (мен ме остави на мръкване на магистралата).
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Здравейте колеги,
Замерихме го при работещ двигател и зареждаше на 13.7 без нищо включено. Ще ви послушам и ще отида да проверят алтернатор, динамо и т.н.
Лампичката в багажника, жабката и предния капак ги свалих отдавна, така че май няма да се окажат те.
Замерихме го при работещ двигател и зареждаше на 13.7 без нищо включено. Ще ви послушам и ще отида да проверят алтернатор, динамо и т.н.
Лампичката в багажника, жабката и предния капак ги свалих отдавна, така че май няма да се окажат те.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Информативно.... Сменихме атернатора, защото беше заминало релето и диодната плочка. Сега съм с друг алтернатор и вече 3-ти ден нямам никакви проблеми с Акумулатора. Да се надяваме, че така и ще продължи.
Искам да благодаря на всички, които се отзоваха и дадоха съвет. БЛАГОДАРЯ ВИ
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Искам да благодаря на всички, които се отзоваха и дадоха съвет. БЛАГОДАРЯ ВИ
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- west bam
- младши ентусиаст
- Мнения: 657
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Мордор
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
- Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Да се включа и аз с полезна информация относно зарядните системи на автомобилите и за самите акумулатор:
- при изрядна зарядна система на автомобила норминалния диапазон на отдаване на наприжение от нея при включени къси светлини, пуснато парно и реотани на стъклата и при подадена газ да кажем до към 2500-3000 оборота трябва да е в рамките на 13,8V - 14.8V, висчко под и над тези показатели е във вреда на акумулатора особено ако се кара системно в градски условия и къси разстояния
- Принудителната не желана консумация когато автомобила е в покой или тъй наречената токова отечка трябва да не надвишама 50мА
Най- голямите врагове на акумулатора са незправния стартер, ниското напрежение подавано от зарядната система, токовото утечка, системното каране на къси разстояния и честото стартиране на автомобилите, както и студа
- при изрядна зарядна система на автомобила норминалния диапазон на отдаване на наприжение от нея при включени къси светлини, пуснато парно и реотани на стъклата и при подадена газ да кажем до към 2500-3000 оборота трябва да е в рамките на 13,8V - 14.8V, висчко под и над тези показатели е във вреда на акумулатора особено ако се кара системно в градски условия и къси разстояния
- Принудителната не желана консумация когато автомобила е в покой или тъй наречената токова отечка трябва да не надвишама 50мА
Най- голямите врагове на акумулатора са незправния стартер, ниското напрежение подавано от зарядната система, токовото утечка, системното каране на къси разстояния и честото стартиране на автомобилите, както и студа
BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
14,8В мисля,че е малко високо! По-скоро 14,2-14,3В е "макса"! За другото съм съгласен!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- west bam
- младши ентусиаст
- Мнения: 657
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Мордор
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
- Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Фен това е по норматива, иначе 14,2-3 съм съгласен с теб, че е супер за стартерните батерии
BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
аз имах тези дни следния проблем, оказа се че е развалено ей това животно на задния капак и свети постоянно крушката в багажника, а аз се чудех защо пада акумолатора:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Акумулатора ми пада до 3-4 дни
Тези бутони явно са някакъв "сериен" фал! При мен беше махната крушката в багажника,когато купих колата! Когато и сложих алармата разбрах,че бутона явно не прави контакт или поне не постоянно! Тогава ми стана ясно,защо е махната крушката! Аз реших проблема,като пробих съвсем малка дупчица (2мм) в него и с една съвсем малка видийка захванах едно малко гумено тампонче с диаметъра на бутона! От тогава всичко е перфектно! Явно не му достигаше хода! Крушка така и не сложих де...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани