Детонации при студен двигател проблем.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 03 Фев 2018, 22:19

Колеги преглед няколко теми но не намирам моя проблем ако темата не за тук моля да ме извините и да я преместите.

Колата е е36 1.6 102к верига 95год компакт

Когато е студена трудно пали да не кажа "ич"
Щом от кача буксата на дебитомера пали от раз но не работи както трябва след като га закача и га остава да поработи се оправя. Получава детонации"пукане" когато е студена ако запали първия път. (с газов инжекцион съм на гас няма никакви проблеми) освен че повече от 120км/ч не може да се вдига. Просто седно на. И достига на ъзеух или гориво сецва и не иска да набира повече. Мисля че двата датчика за детонаците са ми за смяна но да ми правят толко голям проблем? Майсторите не знаят какво и е.
Дали не може и нещо термо датчика да ми прави проблем. Помагайте
Последна промяна BMW.VIPERA на 09 Фев 2018, 16:36, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето и километри в час

Мнение от Benord » 04 Фев 2018, 8:42

Въздушният филтър и свещите, в какво състояние са? Сложете си една добавка в бензина за почистване на инжекциона и покарайте само на бензин няколко дена.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Проблем с паленето и километри в час

Мнение от BMW.VIPERA » 04 Фев 2018, 9:13

Значи въздушния филтър не чак толкова мръсен има още кяр в него
а относно свещите не съм на ясно майсторите нищо не са споменали за свещи или бобини...
До колко знам бях им казал да ми свалят и прочистят дюлзите, но дали са го направили те си знаят :D
Въпросната добавка за бензин - нещо марка и ползване -1 добавка на 1 резервуар ли е.. ?
И други възможни причини ? Пак казвам 2та датчика за детонациите като ги гледам май са прекъснати (скъсан кабел)
от тех да прави проблема ?
Ето и снимки на въпросните детонационни датчици и къде седят.
27395112_1836867036388508_2029931486_n.jpg

27399678_1836867053055173_1528983472_n.jpg

27479181_1836866996388512_596937841_o.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.09.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето и километри в час

Мнение от navseal » 06 Фев 2018, 21:24

Колега, това, за което се сещам на прима виста, е маркучът за картерните газове. Ако е скъсан, вероятно ще засмуква въздух. Друг възможен вариант е бедна смес на бензин при палене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето и километри в час

Мнение от Benord » 07 Фев 2018, 15:05

Ако Ви е възможно,свалете една от свещите,която Ви е най-удобна за сваляне и и направете една хубава снимка на електрода и изолатора.Смятам,че след това бих Ви дал насока в проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Проблем с паленето и километри в час

Мнение от BMW.VIPERA » 08 Фев 2018, 21:33

navseal написа:Колега, това, за което се сещам на прима виста, е маркучът за картерните газове. Ако е скъсан, вероятно ще засмуква въздух. Друг възможен вариант е бедна смес на бензин при палене.


Въпросният маркуч съм го сменил в стария забелязах че имаше нещо като смула или грес както и по трабите на всмукателния...
Мисля че бедна смес как да го оправим защото препуква когато е студена на бензин получава детонации

Ето една от 4те свещи, хем отдолу ми изглежда добре хем като цяло не ми изглеждат добре :D Мисля да ги сменя с такива на Бош с едно "краче" уж били по хубави когато колата има и гас... макар, че съм с инжекцьон ако има значение.
http://zakolata.bg/autoparts/product/BOSCH/0242240653/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от Benord » 11 Фев 2018, 14:43

Точно това е модела и правилната за Вас свещ.Старите са Ви корозирали и когато са студени попиват конденза от влагата и колата си е задавена по начало.Съветът ми е нови свещи 0 242 240 653 и един пълен резервоар бензин с това- https://shop.liqui-moly.de/additive/ben ... flege.html.
Другото,което е важно за този случай е видът на дюзите Ви. Ако са черните на Лукас и са били чистени както споменавате може да са им изчистили и аераторите отпред.Ако е така имате и този проблем,който е основен.
Все пак вижте точно кой е моделът дюзи поставен на колата Ви.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 11 Фев 2018, 15:13

Benord написа:Точно това е модела и правилната за Вас свещ.Старите са Ви корозирали и когато са студени попиват конденза от влагата и колата си е задавена по начало.Съветът ми е нови свещи 0 242 240 653 и един пълен резервоар бензин с това- https://shop.liqui-moly.de/additive/ben ... flege.html.
Другото,което е важно за този случай е видът на дюзите Ви. Ако са черните на Лукас и са били чистени както споменавате може да са им изчистили и аераторите отпред.Ако е така имате и този проблем,който е основен.
Все пак вижте точно кой е моделът дюзи поставен на колата Ви.


Благодаря за обяснението колега ще сменя свещите с посочените от мен и ще видим дали ще има промяна
Относно дюзите мисля че съм ето с такива
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от Benord » 12 Фев 2018, 15:40

Прочетете внимателно тази тема,за да разберете,дали имате този проблем- viewtopic.php?f=8&t=290748

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 20 Фев 2018, 19:11

Ето старите свещи. Със смяна на новите пак си прави проблема с трудното запалване и даване в първите минути си остана.
Забелязах че тази от трети целиндър никак не изглежда добре едвам га развихря нещо гарнитура да е издухала вода да е влизала....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 22 Фев 2018, 19:54

Някакви предположения колеги възможно ли е да се окаже цъфнала гарнитура на главата? За сега не смесла вода с масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от Benord » 24 Фев 2018, 12:30

Не е гарнитура.Дюзите са свършили.Пластмасовите им аератори са вече издухани и не вършат работа.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 25 Фев 2018, 21:38

Не съм с тези на лукас
А й уж са ги чистили ама преди и след няма промяна пак като е студена дави и гасене... Ако са заминали щеха да ми кажат че съм за нови (но има варят и да не са ги погледнали)
Какъв друг варянт има колега сигурен ли си че вероятно са дюзи...
Още мнения

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от Benord » 26 Фев 2018, 17:24

На първата дюза се вижда добре номера като се погледне. Напишете го ако може.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: Детонации при студен двигател проблем.

Мнение от BMW.VIPERA » 11 Сеп 2018, 21:02

Здравейте отново
Насочиха ме към двата датчика за детонации, че от там ми бил проблема да не работи и да не пали колата както трябва когато е студен двигателя..
Въроса е възможно ли е да е от тези два датчика
Под всмукателния колектор.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook