Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Здравей, колега. С какъв ксенон си? Това 6000К ли е? Как е видимостта при дъжд и мъгла? Сподели впечатленията си от ксенона ти.
Аз съм с фарове на Бош с лупи и сложих 5000К на Луксима. Като гледам от колата напред се вижда точно както при теб, но като погледна срещу колата фаровете ми са чисто бели, не са леко сини като твоите, а аз исках да са леко синкави и сега ме е яд, че не взех 6000К
Иначе с тия на 5000К имам отлична видимост при дъжд, а на мъгла още не съм карал с тях.
Аз съм с фарове на Бош с лупи и сложих 5000К на Луксима. Като гледам от колата напред се вижда точно както при теб, но като погледна срещу колата фаровете ми са чисто бели, не са леко сини като твоите, а аз исках да са леко синкави и сега ме е яд, че не взех 6000К

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
На късите ксенона е 8000К, а на дългите 6000К. Видимостта е супер и при дъжд и при мъгла. Късите синеят малко повече от дългите и ако сложиш 6000К на мястото на 5000К почти няма да се усети разлика в цвета.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Благодаря
Аз като се чудех какви да взема четох из нета, че синята светлина се "поглъщала" от водата по асфалта и поради тази причина 6000К и нагоре ставали само за гъзария
Та затова взех 5000К, но щом не е проблем ще сложа и аз нещо по-синьо
Все пак и гъзарията е важен фактор 




- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: Малко Upgrade в моята кола.
insane_v написа:БлагодаряАз като се чудех какви да взема четох из нета, че синята светлина се "поглъщала" от водата по асфалта и поради тази причина 6000К и нагоре ставали само за гъзария
Та затова взех 5000К, но щом не е проблем ще сложа и аз нещо по-синьо
Все пак и гъзарията е важен фактор
Колега, всичко е до нагласа и усещане. Бил съм с 4300, с 6000, даже крушките са за резерв в колата. Сега съм с 10к и ми е все едно. Даже ми е много приятно да ми е толкова синьо, та към виолетово. И в дъжд съм карал с трите вида, с 10к само в мъгла не съм бил още, нямам проблеми. Говоря за градски и извънградски условия. Много е важно насрещният дали е с настроени фарове. Поне при мен, мисля от баластите, светлината поотслабна в сравнение времето, когато го монтирах на крушка 6000. Пък и за 100 лева какво качество и живот може да се очаква.


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Дойде време и аз да се сдобия със светеща топка за скоростния лост. Вчера си поръчах емблемата за скоростния лост, която е светопропусклива. Предполагам, че до края на следващата седмица ще е при мен. Докато чакам да ми доставят емблемата реших да направя всичко останало по топката и да остане да се сложи дамо емблемата. Не мисля да изписвам всичко, което съм направил, защото мисля, че от снимките става съвсем ясно.




























Това е днешният процес в снимки. На последната под плочката съм сложил бял лист хартия, но ще бъде заменен със светлопроводяща пластмаса, която да разпредели светлината равномерно. Върху нея ще бъде монтирана новата плочка и се надявам да свети равномерно.




























Това е днешният процес в снимки. На последната под плочката съм сложил бял лист хартия, но ще бъде заменен със светлопроводяща пластмаса, която да разпредели светлината равномерно. Върху нея ще бъде монтирана новата плочка и се надявам да свети равномерно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Пробвай с някакъв тънък плексиглас,така 100% няма да свети в средата.Сподели резултата 
Поздрави гларусче

Поздрави гларусче

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Е ти с разглобяващата се топка си добре, лесно се прекарват кабелите аз колко се мъчих преди, оригинално е с 3 диода, така че при тебе с толкова много 100% ще свети добре, аз някои ден ще си купя една такава от 2 части топка само за да я направя, да си начеша крастата че още ми държи топло от моя провал преди време!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
arr0gance написа:Пробвай с някакъв тънък плексиглас,така 100% няма да свети в средата.Сподели резултата
Поздрави гларусче
Абсолютно си прав. Няма как да свети в средата, защото там е прословутия болт. Всъщност е вида за пластмаса. Идеята ми е под дисплея да сложа нещо съвсем тънко и светопропускливо, но не безцветно. Предполагам, че ще е нещо бяло, матово или парче от оригиналната пластма, която е зад дисплея на големия борд.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Nukem написа:Е ти с разглобяващата се топка си добре, лесно се прекарват кабелите аз колко се мъчих преди, оригинално е с 3 диода, така че при тебе с толкова много 100% ще свети добре, аз някои ден ще си купя една такава от 2 части топка само за да я направя, да си начеша крастата че още ми държи топло от моя провал преди време!
Аз мислех да направя и една неразглобяваща, но проблема е, че тази, която ми е на колата е махагонова и преди да сваля емблемата от нея, реших да пробвам на тази, за да видя как е захваната. За да не прецакам топката ще трябва да изкарам емблемата на части. Преди да се захвана с това ще трябва да довърша първо тази от двете части и да я монтирам на колата. След това се захващам с махагоновата, за която ще ми трябва още една емблема

Като направя една проста сметка две светещи топки ще ми струват 45 лв. За направата на махагоновата ще има също подробно описание.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.



Взймай идеи,надупчи я в ъгъла при болта,така свети,все пак мойта е тестова,а и тва е дружбенския начин

П.п. иначе красиво си я надупчил няма спор.

п.п.2 Ако това са тия диоди,които си мисля,че са с толкова много ще ти запалят тавана

п.п3



Само тази плака ми беше под ръка,някой път и с 5скоростната.
Може да се направи да свети много силно,но моята идея е да се слее със всичко друго,за това и подсветката не е нищо особено.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ти си я направил като Швейцарско сирене
Диодите са 3мм, свързани са последователно и съм им свързал две съпротивления по 470 Ома. Ако свети много ярко ще им свържа още едно съпротивление с подходяща стойност. Предполагам, чв след като се сложи пласрмасата и емблемата, яркостта ще намалее.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Да диодите са ми известни....за съпротивлението не го знам,знаеш как ги разбирам аз нещата,все пак и ти си прав,ако не ти хареса наслояваш пластове бял лист докато не дойде на място,keep us posted.Става дума за вече да го кажем финното донагаждане.
Ммм да те светна,затъпи края на диодите,ще се разсее по-добре светлината.Опитай с няколко,ако не ти хареса,все ще намеря 5 диода да ти пратя.
Ммм да те светна,затъпи края на диодите,ще се разсее по-добре светлината.Опитай с няколко,ако не ти хареса,все ще намеря 5 диода да ти пратя.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
arr0gance написа:Да диодите са ми известни....за съпротивлението не го знам,знаеш как ги разбирам аз нещата,все пак и ти си прав,ако не ти хареса наслояваш пластове бял лист докато не дойде на място,keep us posted.Става дума за вече да го кажем финното донагаждане.
Ммм да те светна,затъпи края на диодите,ще се разсее по-добре светлината.Опитай с няколко,ако не ти хареса,все ще намеря 5 диода да ти пратя.
На някоя от снимките не си ли личи, че са изпилени. Като ги монтирах се оказа че стърчат доста и няма друг начин за подравняване освен пилене. Голямо търкане падна, но мисля, че когато са заоблени разсейват повече.
Диоди си имам още доста

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Маниашка работа, някой знае ли технически как стоят нещата при оригиналната светеща
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани