Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Здравейте колеги, ейтъй да ви споделя мъката си, пък вие да кажете някакво мнение. Мотора е М50В25 с ванус фабрично, от три години насам без ванус.
В петък забелязах, че пробката на радиатора се беше счупила-частта с резбата се беше отделила от по-широката с кръстчето отгоре. Вчера отивам сутринта купувам нова, сменям, тръгвам, карам, колата след 2-3 км започна да загрява. Гася, спирам, отвъртам пробката и почва да свири въздух яко. Долния маркуч на радиатора беше студен при загряла кола. Изчаках да спре да излиза въздух, затворих пробката, долния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти, спрях,дадох и газ до прекъсвач, обаче както си беше 1 секунда на прекъсвач, оборотите се вдигнаха до 7100 някъде, изчатка нещо и отзад излезе що-годе малко дим. Колата започна да работи като В8мак
. Отивам до познат майстор, свалям свещите, мерим компресия(главата е заваряна,шлайфана и всичко както трябва преди 20000-25000 км) - на 2,3,4,6 - 14, на 1 - 10, на 5 - 0
. Ясно е, че най-вероятно е срещнала някой клапан на 5-ти цилиндър. Главата ще се сваля и ще се прави, то ясно.
Интересното е, че като свалих свещта на 5-тия керамиката се беше отделила от металната резба и се движеше свободно нагоре-надолу, свещите са на 4000 км - бош каквито са за модела.
Чудно ми е, тази свещ защо е станала така и как регулатора някак си не сработи и позволи на мотора да стигне тези обороти, а до сега бая пъти е виждала прекъсвача и е сработвал както трябва.
В петък забелязах, че пробката на радиатора се беше счупила-частта с резбата се беше отделила от по-широката с кръстчето отгоре. Вчера отивам сутринта купувам нова, сменям, тръгвам, карам, колата след 2-3 км започна да загрява. Гася, спирам, отвъртам пробката и почва да свири въздух яко. Долния маркуч на радиатора беше студен при загряла кола. Изчаках да спре да излиза въздух, затворих пробката, долния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти, спрях,дадох и газ до прекъсвач, обаче както си беше 1 секунда на прекъсвач, оборотите се вдигнаха до 7100 някъде, изчатка нещо и отзад излезе що-годе малко дим. Колата започна да работи като В8мак


Интересното е, че като свалих свещта на 5-тия керамиката се беше отделила от металната резба и се движеше свободно нагоре-надолу, свещите са на 4000 км - бош каквито са за модела.
Чудно ми е, тази свещ защо е станала така и как регулатора някак си не сработи и позволи на мотора да стигне тези обороти, а до сега бая пъти е виждала прекъсвача и е сработвал както трябва.
Последна промяна Dido_stz на 20 Мар 2014, 17:38, променена общо 1 път
the project is ready....




- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Май кривна клапани
Пичага кефиш ма,дано няма други поражения вътре оправяй я и пак в лютеницата.
тоя мотор с конусни пружини на клапаните ли беше?

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Май кривна клапани
електрода на свеща там ли е? дано да имаш бутало, че ми се струват малко обороти за valve floap
отделно, тва на газ ли стана?
отделно, тва на газ ли стана?
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Май кривна клапани
там е да, на газ стана тая работа.
днес тръгнах да разглабям, като свалих дросела вътре в колектора има малко на дъното, това нормално ли е?
днес тръгнах да разглабям, като свалих дросела вътре в колектора има малко на дъното, това нормално ли е?
the project is ready....




- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Май кривна клапани
Я сложи друга свещ на тоя цилиндър с 0 компресия и пак замери, щото може да имаш изтичане на компресия от въпросната свещ... Не знам дали съм те разбрал правилно, но ако съм може и да е това 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Май кривна клапани
пробвах брат със старите свещи пак същата работа, а пък и нали компресията я мерим с уред който се слага на мястото на свещта... и аз се надявах да е тоя малкия дявол, но уви...
the project is ready....




- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Май кривна клапани
От приятелите ми с газови уредби знам, че на газ няма прекъсвач - двигателя се развърта до откат
Но пък 7100 са малко да срещне клапан. Като се отвори ще стане ясно.

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Май кривна клапани
streetz написа:От приятелите ми с газови уредби знам, че на газ няма прекъсвач - двигателя се развърта до откатНо пък 7100 са малко да срещне клапан. Като се отвори ще стане ясно.
Незнам колегата с ГИ ли е или обикновена газова,но аз имам прекъсвач и на газ.С ГИ съм вече 6 години и досега не ми се е случвало да не удари прекъсвача.



- valdez7
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.
Re: Май кривна клапани
Когато колата е с ГИ има прекъсвач,защото на прекъсвач бензиновия комп. спира дюзите=> спира и газовите дюзи=>спира горивото.Когато е с обикновена АГУ прекъсвач няма ,защото и да спре бензиновите дюзи,двигателя се развърта докато му стигне горивото т.е. газта.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Май кривна клапани
Да не забравяме, че старите табла с дългите стрелки(а тази кола би трябвало да е с преди фейслифтовото табло) са доста бавни от към оборотомера и това, че е показвала 7100 на таблото, не значи , че не са били повече. 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Май кривна клапани
Така... свалих главата - видимо на 1-ви и 5-ти има по един изпускателен който не затваря... дано да е само това.
Въпроса е защо регулатора отказа така, с газов инжекцион фобос съм, досега бая прекъсвачи е видяла на газ и не е отказвал така. Механиката ще я оправя, ама ме е страх пак да не стане така да откаже регулатора и филма отначало.
Главния въпрос е защо не сработи регулатора?
Въпроса е защо регулатора отказа така, с газов инжекцион фобос съм, досега бая прекъсвачи е видяла на газ и не е отказвал така. Механиката ще я оправя, ама ме е страх пак да не стане така да откаже регулатора и филма отначало.
Главния въпрос е защо не сработи регулатора?
the project is ready....




- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
масло харчила ли е?
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
колата отзад не пуши, губи по-малко масло, но целия ми мотор е омаслен от капака на клапаните и мисля, че оттам го изхвърля. Днес като го източих изтече 6литра +/- 100 мл. В каква връзка е въпроса за маслото 

the project is ready....




- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Газаджиите отнасят сериозна доза съмнение, точно след настройки ...На какъв режим го кара ? Не знам дали чак толкова може да се ошашка ЕКУ-то, та чак да си забрави прекъсвача, ама ...
Ubi dubium, ibi libertas
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
.Интересното е, че като свалих свещта на 5-тия керамиката се беше отделила от металната резба и се движеше свободно нагоре-надолу, свещите са на 4000 км - бош каквито са за модела
Детонации и прегряване та този цилиндър от некоректни смеси.Проблем е при газов инжекцион калпавите газови инжектори .На някой цилиндър може да се случи да пуска малко газ на друг повече и няма как да се хване .Единственото до някъде спасение е на 10 000км или един път годишно сваляне и реглаж на газовите инжектори от специалист а над 35-40 к км замяна с нови най добре.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани