2.0 ли е или 2.5 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

2.0 ли е или 2.5 ?

Мнение от hip_hop_joe » 28 Юли 2009, 3:03

как да позная един мотор дали е 2.0 или 2.5 .
обяснение като за неграмотник благодаря ви предварително.

имам предвид ей тай както ви е мотора сложен на колата без да е запалена тя отварят ти капака можеш ли да познаеш дали мотора е 2.0 или 2.5 че аз като ги гледам имам чувството че привидно външно са едни и същи моторите .

благодаря ви предварително и моля ви не ме ругайте много :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 28 Юли 2009, 7:27

Освен по вина и по генерацията ако е оригиналната ....но пак не сигура и по вървежа също
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 28 Юли 2009, 9:29

на б25 колекторите са една идея по-широки
20-ската м50 до колкото виждам е с дебиломер , а 25-цата с мас метър - това най- се набива на очи
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 28 Юли 2009, 10:41

Ако си светнеш с нещо и се позагледаш добре под смукателните колектори на блока има щампа фи 84 на 2.5ака
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Юли 2009, 12:09

1. По номера на мотора, на 2.0 започва са 206, а на 2.5 започва с 256.
2. Колекторите на 2.5 са по-широки от на 2.0
3. Диаметъра на дебитомера на 2.0 е по-малък от на 2.5.
4. Ако мотора е оригинален в колата, генерацията на 2.5 е до края с две тръби, а на 2.0 до средата е с две, след това с една.
5. На блока на 2.0 пише Ф80, на 2.5 пише Ф84, това е под смукателните колектори и се вижда сравнително трудно, трябва да се светне с фенерче и да се гледа косо откъм масления филтър, между филтъра и колектора има пролука и като се мръднат кабели и маркучи с ръка ще се открие мястото където го пише.
6. На главата от долната и страна под 1ви цилиндър на 2.0 пише 2.0, а на 2.3, 2.5, 2.8 пише 2.5.


НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ МОТОРА Е С ВАНУС ИЛИ БЕЗ ВАНУС, това е за М50. При М52 колекторите са еднкви, на М52 не пише на блока Ф80 или Ф84, при М52 можеш да разбереш по номер на мотор или по каталожен номер на блока, номера седи от страната на смукталния колектор в горната част на блока под 4-6 цилиндър.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 28 Юли 2009, 12:44

vicho написа:на б25 колекторите са една идея по-широки


Едната идея е точно 30% ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 28 Юли 2009, 13:25

bum_bum написа:
vicho написа:на б25 колекторите са една идея по-широки


Едната идея е точно 30% ;)


на външен вид не изглежда чак толкова, въпреки това, не знаех това инфо ;) :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 sedan 2.0D
Мечтае да кара: e46 M3

Мнение от hip_hop_joe » 28 Юли 2009, 13:47

мерси колеги доста полезна информация предполагам не само за мен но и за доста други хора от форума който не го знаеха мерси още веднаж .
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 28 Юли 2009, 14:56

колега имаше една тема точно за видовете мотори на Е36, всичко беше обяснено много точно, имаше и снимки на всички двигатели, мисля че ще ти е полезна, но не мога да се сетя точно как беше озаглавена, аз да си кажа честно от нея тема разбрах, че мотора ми е М44... :roll:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Юли 2009, 15:45

sonny написа:1. По номера на мотора, на 2.0 започва са 206, а на 2.5 започва с 256.
2. Колекторите на 2.5 са по-широки от на 2.0
3. Диаметъра на дебитомера на 2.0 е по-малък от на 2.5.
4. Ако мотора е оригинален в колата, генерацията на 2.5 е до края с две тръби, а на 2.0 до средата е с две, след това с една.
5. На блока на 2.0 пише Ф80, на 2.5 пише Ф84, това е под смукателните колектори и се вижда сравнително трудно, трябва да се светне с фенерче и да се гледа косо откъм масления филтър, между филтъра и колектора има пролука и като се мръднат кабели и маркучи с ръка ще се открие мястото където го пише.
6. На главата от долната и страна под 1ви цилиндър на 2.0 пише 2.0, а на 2.3, 2.5, 2.8 пише 2.5.


НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ МОТОРА Е С ВАНУС ИЛИ БЕЗ ВАНУС, това е за М50. При М52 колекторите са еднкви, на М52 не пише на блока Ф80 или Ф84, при М52 можеш да разбереш по номер на мотор или по каталожен номер на блока, номера седи от страната на смукталния колектор в горната част на блока под 4-6 цилиндър.


След този пост смятам, че темата е изчерпана ;)
Евала сони по-подробно от това здраве му кажи
:yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook