2.0 ли е или 2.5 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- hip_hop_joe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 sedan 2.0D
- Мечтае да кара: e46 M3
2.0 ли е или 2.5 ?
как да позная един мотор дали е 2.0 или 2.5 .
обяснение като за неграмотник благодаря ви предварително.
имам предвид ей тай както ви е мотора сложен на колата без да е запалена тя отварят ти капака можеш ли да познаеш дали мотора е 2.0 или 2.5 че аз като ги гледам имам чувството че привидно външно са едни и същи моторите .
благодаря ви предварително и моля ви не ме ругайте много

обяснение като за неграмотник благодаря ви предварително.
имам предвид ей тай както ви е мотора сложен на колата без да е запалена тя отварят ти капака можеш ли да познаеш дали мотора е 2.0 или 2.5 че аз като ги гледам имам чувството че привидно външно са едни и същи моторите .
благодаря ви предварително и моля ви не ме ругайте много





- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
на б25 колекторите са една идея по-широки
20-ската м50 до колкото виждам е с дебиломер , а 25-цата с мас метър - това най- се набива на очи
20-ската м50 до колкото виждам е с дебиломер , а 25-цата с мас метър - това най- се набива на очи
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Ако си светнеш с нещо и се позагледаш добре под смукателните колектори на блока има щампа фи 84 на 2.5ака



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
1. По номера на мотора, на 2.0 започва са 206, а на 2.5 започва с 256.
2. Колекторите на 2.5 са по-широки от на 2.0
3. Диаметъра на дебитомера на 2.0 е по-малък от на 2.5.
4. Ако мотора е оригинален в колата, генерацията на 2.5 е до края с две тръби, а на 2.0 до средата е с две, след това с една.
5. На блока на 2.0 пише Ф80, на 2.5 пише Ф84, това е под смукателните колектори и се вижда сравнително трудно, трябва да се светне с фенерче и да се гледа косо откъм масления филтър, между филтъра и колектора има пролука и като се мръднат кабели и маркучи с ръка ще се открие мястото където го пише.
6. На главата от долната и страна под 1ви цилиндър на 2.0 пише 2.0, а на 2.3, 2.5, 2.8 пише 2.5.
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ МОТОРА Е С ВАНУС ИЛИ БЕЗ ВАНУС, това е за М50. При М52 колекторите са еднкви, на М52 не пише на блока Ф80 или Ф84, при М52 можеш да разбереш по номер на мотор или по каталожен номер на блока, номера седи от страната на смукталния колектор в горната част на блока под 4-6 цилиндър.
2. Колекторите на 2.5 са по-широки от на 2.0
3. Диаметъра на дебитомера на 2.0 е по-малък от на 2.5.
4. Ако мотора е оригинален в колата, генерацията на 2.5 е до края с две тръби, а на 2.0 до средата е с две, след това с една.
5. На блока на 2.0 пише Ф80, на 2.5 пише Ф84, това е под смукателните колектори и се вижда сравнително трудно, трябва да се светне с фенерче и да се гледа косо откъм масления филтър, между филтъра и колектора има пролука и като се мръднат кабели и маркучи с ръка ще се открие мястото където го пише.
6. На главата от долната и страна под 1ви цилиндър на 2.0 пише 2.0, а на 2.3, 2.5, 2.8 пише 2.5.
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ МОТОРА Е С ВАНУС ИЛИ БЕЗ ВАНУС, това е за М50. При М52 колекторите са еднкви, на М52 не пише на блока Ф80 или Ф84, при М52 можеш да разбереш по номер на мотор или по каталожен номер на блока, номера седи от страната на смукталния колектор в горната част на блока под 4-6 цилиндър.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
bum_bum написа:vicho написа:на б25 колекторите са една идея по-широки
Едната идея е точно 30%
на външен вид не изглежда чак толкова, въпреки това, не знаех това инфо


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- hip_hop_joe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 sedan 2.0D
- Мечтае да кара: e46 M3
мерси колеги доста полезна информация предполагам не само за мен но и за доста други хора от форума който не го знаеха мерси още веднаж .



- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
колега имаше една тема точно за видовете мотори на Е36, всичко беше обяснено много точно, имаше и снимки на всички двигатели, мисля че ще ти е полезна, но не мога да се сетя точно как беше озаглавена, аз да си кажа честно от нея тема разбрах, че мотора ми е М44... 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
sonny написа:1. По номера на мотора, на 2.0 започва са 206, а на 2.5 започва с 256.
2. Колекторите на 2.5 са по-широки от на 2.0
3. Диаметъра на дебитомера на 2.0 е по-малък от на 2.5.
4. Ако мотора е оригинален в колата, генерацията на 2.5 е до края с две тръби, а на 2.0 до средата е с две, след това с една.
5. На блока на 2.0 пише Ф80, на 2.5 пише Ф84, това е под смукателните колектори и се вижда сравнително трудно, трябва да се светне с фенерче и да се гледа косо откъм масления филтър, между филтъра и колектора има пролука и като се мръднат кабели и маркучи с ръка ще се открие мястото където го пише.
6. На главата от долната и страна под 1ви цилиндър на 2.0 пише 2.0, а на 2.3, 2.5, 2.8 пише 2.5.
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ МОТОРА Е С ВАНУС ИЛИ БЕЗ ВАНУС, това е за М50. При М52 колекторите са еднкви, на М52 не пише на блока Ф80 или Ф84, при М52 можеш да разбереш по номер на мотор или по каталожен номер на блока, номера седи от страната на смукталния колектор в горната част на блока под 4-6 цилиндър.
След този пост смятам, че темата е изчерпана

Евала сони по-подробно от това здраве му кажи


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани