1.6 М43 парно - духа хладко
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dopestar
- ентусиаст
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
1.6 М43 парно - духа хладко
Здравейте, след обстойно преглеждане на темите не откривам отговор на моя проблем.
Колата загрява до 90 градуса
Вентилаторчето е рециклирано
Но парното духа хладко, за да започне да духа топло трябва колата да се форсира до 3к + оборота
Може ли все пак проблема да е в термостата въпреки, че загрява до 90
Благодаря ви!
Колата загрява до 90 градуса
Вентилаторчето е рециклирано
Но парното духа хладко, за да започне да духа топло трябва колата да се форсира до 3к + оборота
Може ли все пак проблема да е в термостата въпреки, че загрява до 90
Благодаря ви!
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
А обезвъздушена ли е системата?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1559
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Това не беше ли признак за износена водна помпа ?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Обезвъздуши хубаво колата, като я сложиш с муцуната на някой бордюр.
Ако пак е слабо парното си сложи електрическа водна помпа от Е34 или аналогичните модели, помпата е еднаква, само буксата е различна за различните модели.
С помпата ще имаш парно за чудо и приказ
Ако пак е слабо парното си сложи електрическа водна помпа от Е34 или аналогичните модели, помпата е еднаква, само буксата е различна за различните модели.
С помпата ще имаш парно за чудо и приказ
- dopestar
- ентусиаст
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Да колата е обезвъздушена, а каква е тази електрическа водна помпа, за първи път чувам?
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Колега аз все още търся проблема на моята кола viewtopic.php?f=8&t=273484 , но това което ти казваш май е от водна помпа
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
ildivvy написа:Това не беше ли признак за износена водна помпа ?
Възможно е и радиаторчето да е запушено и да минава трудно на бавни обороти
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Нормално е на по-високи обороти да духа по топло, тъй като водната помпа върти по-бързо. А ако духа доста по хладно на празен ход може да е запушено радиаторчето или да има въздух по системата според мен.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
Клапан парно най вероятно се е затлачил и е за смяна
Като се затлачи тоя клапан на свободна парното духа хладно а като се дигнат оборотите почва да си духа топло
На кола без клима
На кола с клима
Като се затлачи тоя клапан на свободна парното духа хладно а като се дигнат оборотите почва да си духа топло
На кола без клима
На кола с клима
- Viki Racing
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318Is Coupe
- Мечтае да кара: 328i
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
BT9028BA написа:Клапан парно най вероятно се е затлачил и е за смяна
Като се затлачи тоя клапан на свободна парното духа хладно а като се дигнат оборотите почва да си духа топло
На кола без клима
На кола с клима
точно това е аз имах същия проблем 40лв си ги купих
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
BT9028BA написа:Клапан парно най вероятно се е затлачил и е за смяна
Като се затлачи тоя клапан на свободна парното духа хладно а като се дигнат оборотите почва да си духа топло
На кола без клима
На кола с клима
Аз нямам такъв клапън ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
ако колата е обезвъздушена добре а този мотор лесно се обезвъздушава то пробката е само една при тапата на радиатора тогава проблема е във водната помпа ако колегата не я е сменял оригиналната е с пластмасова турбинка и от годините пластмасата се разлага и лопатките се разпадат и дебита и намалява затова като я задържиш на 3000 оборота или повече идва топлото.
По-малко вероятно е проблема да е в клапана той лесно се проверява с пипане на маркучите преди и след клапана.
По-малко вероятно е проблема да е в клапана той лесно се проверява с пипане на маркучите преди и след клапана.
- BMW318 i-KOKO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: РВ1987ВР London
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i M43
- Мечтае да кара: M4
Re: 1.6 М43 парно - духа хладко
oci написа:ако колата е обезвъздушена добре а този мотор лесно се обезвъздушава то пробката е само една при тапата на радиатора тогава проблема е във водната помпа ако колегата не я е сменял оригиналната е с пластмасова турбинка и от годините пластмасата се разлага и лопатките се разпадат и дебита и намалява затова като я задържиш на 3000 оборота или повече идва топлото.
По-малко вероятно е проблема да е в клапана той лесно се проверява с пипане на маркучите преди и след клапана.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани