Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Искам да ви попитам и то по скоро човек който го е правил и слагал имали полза да се сложи всмукателен колектор от м50б25 на м52б28 ( каква е разликата колата почва ли да умира в по-ниските като е по-голям колектора и т.н. какво се случва във високите)
Благодаря предварително
Благодаря предварително

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Много колеги си купиха от мен такъв смукател с електрониката и след 2-3 месеца ,а даже и по-малко гледам ,че продават.Не знам каква е причината,но си мисля,че загубата на въртящ момент при 2.8-те ги отказва от няколкото коня в повече при над 6000 об. .Лично мое мнение,не ангажирам никой с него. 

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
до колкото съм чул се губят 35 нм от въртящия момент и другия минус е разхода
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Как ще е с ремап на стоково б28 и такова с всмукател от б25 и ремап за б28 с всмукател от м50б25?Защото до колкото знам, чиповете се различават и разхода става друг.Надявам се на малко компетентни мнения по въпроса. 

Последна промяна Kinopi на 25 Юни 2012, 22:43, променена общо 1 път
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Зависи какво искаш. На сток мотор и ако няма нищо дурго да правиш по него е абсолютно безмислено. Ако освен него сложиш и някои други жокери
+ ремап, няма да искаш да сложиш отново малкия особено ако обичаш да настъпваш
Иначе на сток мотор(щото съм го пробвал и това) загубата на въртящ момент е чувствителна и наистина не е оправдано. Разхода градско не ми се е повишил, но извънградско е доста зле
след ремапа нещата трябва да си дойдат на мястото.
Ако вече си направил разни други неща и вече са се изчерпали нещата за правене по мотора слагаш водостока
До 2 месеца, ще я мапна моята и ще сложм една нова дино графика
На 28ца с малкия колектор каквото и да и мапваш, то като няма въздух не виждам как ще тръгне тоя мотор. Евентулано да стане още малко по силна в ниските, но се съмнявам да е оправдано.



Ако вече си направил разни други неща и вече са се изчерпали нещата за правене по мотора слагаш водостока

До 2 месеца, ще я мапна моята и ще сложм една нова дино графика

На 28ца с малкия колектор каквото и да и мапваш, то като няма въздух не виждам как ще тръгне тоя мотор. Евентулано да стане още малко по силна в ниските, но се съмнявам да е оправдано.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Лошото е, че за да се направи читав ремап е добре да се изхвърли Сименса на 28-цата и да се направи OBD1 конверсия към Бош ЕКУ... На маперите им е трудно/невъзможно да манипулират Сименс-а така както Бош-а. 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Значи в моментна имам разплетен колектор и отпусната генерация назад 2 тръби по ф55 + крайно гърне Ац Шницер оригинално и имам такъв колектор готов за слагане на м52б28 направено всичко по него и мисля да я ремапна да видиме какво ще стане за това питам имали смисъл да го слагам ... (иначе се мисля и за валове от американка ) 

- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Nickelback написа:Лошото е, че за да се направи читав ремап е добре да се изхвърли Сименса на 28-цата и да се направи OBD1 конверсия към Бош ЕКУ... На маперите им е трудно/невъзможно да манипулират Сименс-а така както Бош-а.
Принципно си прав бате ама чипа ще ми го прави Анатоли а при него трудно има нещо което да не може стане

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
БаЯн написа:Nickelback написа:Лошото е, че за да се направи читав ремап е добре да се изхвърли Сименса на 28-цата и да се направи OBD1 конверсия към Бош ЕКУ... На маперите им е трудно/невъзможно да манипулират Сименс-а така както Бош-а.
Принципно си прав бате ама чипа ще ми го прави Анатоли а при него трудно има нещо което да не може стане
Дано да се получи добре

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Еми на сухо в движение ще го правим както той каже
ама ми е интересно имали смисъл от тоя всмукател ....

- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Колеги нека още някой сподели който го е правил да каже плюсовете и минусите 

Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
плюс ще е колектора ако сложиш впоследствие и валове от американско м3..но и тогава си трябва писане на електрониката по новите модове...
слага се и бош електроника+генерация от с50 с колекторите+читав мотор 240коня са минимума..
имай впредвид че трябва някой които наистина си разбира от писането по електрониката...също и ако отваряш мотора някой хубаво да го изплете и правилно да зацепи валовете
абе...взимай с50 и го ревизирай...не си струват набитите пари...
слага се и бош електроника+генерация от с50 с колекторите+читав мотор 240коня са минимума..
имай впредвид че трябва някой които наистина си разбира от писането по електрониката...също и ако отваряш мотора някой хубаво да го изплете и правилно да зацепи валовете
абе...взимай с50 и го ревизирай...не си струват набитите пари...
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
Аз както казах имам генерация назад имам и разплетени колектори и се чудя дали го слагам всмукатела от м50б25 защото вече го имам и да я ремапнем сега и по-натам (не се знае кога) като сложа валовете да я ремапна пак разбира се ?
т.е. ще осетя ли разлика само ако я ремапна сега с разплетения колектор и генерацията
или да сложа и всмукателя и да ремапна
кой от двата варианта е по-добър ?
т.е. ще осетя ли разлика само ако я ремапна сега с разплетения колектор и генерацията
или да сложа и всмукателя и да ремапна
кой от двата варианта е по-добър ?
Re: Имали полза от всмукател от м50б25 на м52б28
втория...да сложиш всичко и тогава....
но тогава няма да го има дърпането от ниски както е било до сега....самата струя на м52ковия колектор е по концентрирана и коса спрямо порта..
във високите ще е чувствително по добре с б25цовия щом има и хедърси, но без ремап може би ще се влоши
пробвай да издириш и бош електроника и тогава всичко наведнъж
но тогава няма да го има дърпането от ниски както е било до сега....самата струя на м52ковия колектор е по концентрирана и коса спрямо порта..
във високите ще е чувствително по добре с б25цовия щом има и хедърси, но без ремап може би ще се влоши
пробвай да издириш и бош електроника и тогава всичко наведнъж

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани