Въпрос за виско на 325 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Въпрос за виско на 325 TDS
Колеги имам усещането че виското ми издъхва в големите жеги,а те вече наближават и за това почнах да го мисля отново.Та въпроса ми е: Може ли да го разпробия на едно две места и да го запълня с епоксидна смола или нещо подобно,та да си е постоянно зацепено да се върти с оборотите на двигателя?
Някой правил ли е такава интервенция и имало ли е проблеми в следствие на нея?То е ясно че ще се подобри охлаждането,но да не стане прекалено.
Някой правил ли е такава интервенция и имало ли е проблеми в следствие на нея?То е ясно че ще се подобри охлаждането,но да не стане прекалено.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Здравей, колега
И аз имах проблем с виското до преди месец.
Проблема при мен беше, че виското беше постоянно зацепено и се въртеше съответно с оборотите на двигателя.Смених го защото уж качвало разхода ( може би към 200мл ) и скупявало вървежа ( не усетих разлика след смяната )
Единствената видима разлика е , че достига оптималната температура по-боавно, но веднъж в средата си я поддържа безпроблемно
Понеже обичам да му раздавам газта, се замислих да го оставя така за да има по-добро охлаждане но поради горепосочените причини го смених.
Карах така в продължение на 4 месеца, така че според мен няма да имаш грижи

И аз имах проблем с виското до преди месец.
Проблема при мен беше, че виското беше постоянно зацепено и се въртеше съответно с оборотите на двигателя.Смених го защото уж качвало разхода ( може би към 200мл ) и скупявало вървежа ( не усетих разлика след смяната )
Единствената видима разлика е , че достига оптималната температура по-боавно, но веднъж в средата си я поддържа безпроблемно

Понеже обичам да му раздавам газта, се замислих да го оставя така за да има по-добро охлаждане но поради горепосочените причини го смених.
Карах така в продължение на 4 месеца, така че според мен няма да имаш грижи

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Колега по-добре си го смени... аз мойто го смених и го купих ново от колегата laviatan много изгодно. Ако имаш финансова възможност си го смени, ако не и с побългаряване ще стане, но не се знае дали ще е трайно решение.
В някои от темите за виско се говореше за допълнително натоварване на оста на водната помпа при постоянно зацепено виско - това сам разбираш може да ти донесе проблеми.
В някои от темите за виско се говореше за допълнително натоварване на оста на водната помпа при постоянно зацепено виско - това сам разбираш може да ти донесе проблеми.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Наистина колегата е прав, решението ти е приемливо но временно 

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Щом е зацепено виското, означава че работи винаги на максимума си.Това ще рече че на 700 об. се върти както на 5000об при 95 градуса на антифриза

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
AVGO написа:borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Щом е зацепено виското, означава че работи винаги на максимума си.Това ще рече че на 700 об. се върти както на 5000об при 95 градуса на антифриза
Според мен виското се върти /зацепено/ с оборотите на двигателя .
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Ако съм в задръстване и работи мотора с 600-700 оборота ,то няма да има нужа от повече тъй като колата ми не загрява при толкова.Загрява когато я натискам и я вкарам в лютеницата или я карам продължително около 140-150 км/ч при външна температура на околната среда около 35 градуса и съм с в включен климатик.Писна ми лятото да ми се включва електрическата перка на климатика да помага на виското.Искам да уточня че помпата си работи добре,термостата също и радиатора ми е на една година и си е чист от вътре и от вън.Знам че мръсотията между него и този на климатроника го мори доста ,но аз го имам в предвид този проблем и си го чистя всеки сезон.Виското ми е сменено лятото на 2009-а година марка Феби Билщайн и ако трябва да го сменям всяка година,то по-добре да го зацепя поне за лятото а да си купя ново което да ползвам само зимата.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
vanci88 написа:AVGO написа:borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Щом е зацепено виското, означава че работи винаги на максимума си.Това ще рече че на 700 об. се върти както на 5000об при 95 градуса на антифриза
Според мен виското се върти /зацепено/ с оборотите на двигателя .
При мен на място се въртеше на макс, даже почти не се чуваше двигателя, а само виенето му .
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Dream_BMW написа:borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Ако съм в задръстване и работи мотора с 600-700 оборота ,то няма да има нужа от повече тъй като колата ми не загрява при толкова.Загрява когато я натискам и я вкарам в лютеницата или я карам продължително около 140-150 км/ч при външна температура на околната среда около 35 градуса и съм с в включен климатик.Писна ми лятото да ми се включва електрическата перка на климатика да помага на виското.Искам да уточня че помпата си работи добре,термостата също и радиатора ми е на една година и си е чист от вътре и от вън.Знам че мръсотията между него и този на климатроника го мори доста ,но аз го имам в предвид този проблем и си го чистя всеки сезон.Виското ми е сменено лятото на 2009-а година марка Феби Билщайн и ако трябва да го сменям всяка година,то по-добре да го зацепя поне за лятото а да си купя ново което да ползвам само зимата.
Пробва ли теста с вестник? Защото може проблема да ти е друг.... какви пари плати за виското?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
AVGO написа:vanci88 написа:AVGO написа:borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Щом е зацепено виското, означава че работи винаги на максимума си.Това ще рече че на 700 об. се върти както на 5000об при 95 градуса на антифриза
Според мен виското се върти /зацепено/ с оборотите на двигателя .
При мен на място се въртеше на макс, даже почти не се чуваше двигателя, а само виенето му .
Това,че вие не значи, че се върти с повече от 700 оборота. Смисъл виското няма предавателен механизъм....просто е зацепено и незацепено.... а това се постига чрез силикона вътре в него. Ако вземеш 2 случая - двигателя е студен и виското се върти с 100-200 оборота и двигателя е загрял - виското се върти със 700 оборота. И в двата случая двигателя е на празен ход. Просто оста на виското на празен ход се движи със 600-700 оборота и във виското няма зъбчатки за по-голямо предавателно число или нещо такова.
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
vanci88 написа:AVGO написа:vanci88 написа:AVGO написа:borcho6 написа:а само да питам ако си в задръстване и работи на място какво охлаждане ще има като оборотите на място са 600-700.смени си виското .
Щом е зацепено виското, означава че работи винаги на максимума си.Това ще рече че на 700 об. се върти както на 5000об при 95 градуса на антифриза
Според мен виското се върти /зацепено/ с оборотите на двигателя .
При мен на място се въртеше на макс, даже почти не се чуваше двигателя, а само виенето му .
Това,че вие не значи, че се върти с повече от 700 оборота. Смисъл виското няма предавателен механизъм....просто е зацепено и незацепено.... а това се постига чрез силикона вътре в него. Ако вземеш 2 случая - двигателя е студен и виското се върти с 100-200 оборота и двигателя е загрял - виското се върти със 700 оборота. И в двата случая двигателя е на празен ход. Просто оста на виското на празен ход се движи със 600-700 оборота и във виското няма зъбчатки за по-голямо предавателно число или нещо такова.
е този отговор чаках.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Аз не мисля че е плътно зацепено, има значение какъв е вискозитета на силикона във него.Ако е по-загрял силикона ,то вискозитета му е по-висок и от там се увлича и перката,но обърнете внимание на думата "увлича" което значи, че не се върти с оборотите на двигателя,тъй като има съпротивление и от перката със сигурност има буксуване на тази част която я увлича а не плътно зацепване.каквото и да си говорим виското ми е за смяна,но тъй като рискувам пак да дам 170 лв за част която не ми върши работа ,то по-добре да я побългаря.Усещам как ще пускам обява в радела купувам за някое втора употреба виско за да го излекувам хахаха
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Dream_BMW написа:Аз не мисля че е плътно зацепено, има значение какъв е вискозитета на силикона във него.Ако е по-загрял силикона ,то вискозитета му е по-висок и от там се увлича и перката,но обърнете внимание на думата "увлича" което значи, че не се върти с оборотите на двигателя,тъй като има съпротивление и от перката със сигурност има буксуване на тази част която я увлича а не плътно зацепване.каквото и да си говорим виското ми е за смяна,но тъй като рискувам пак да дам 170 лв за част която не ми върши работа ,то по-добре да я побългаря.Усещам как ще пускам обява в радела купувам за някое втора употреба виско за да го излекувам хахаха
Имаш климатик нали?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Въпрос за виско на 325 TDS
Dream_BMW написа:Колеги имам усещането че виското ми издъхва в големите жеги,а те вече наближават и за това почнах да го мисля отново.Та въпроса ми е: Може ли да го разпробия на едно две места и да го запълня с епоксидна смола или нещо подобно,та да си е постоянно зацепено да се върти с оборотите на двигателя?
Някой правил ли е такава интервенция и имало ли е проблеми в следствие на нея?То е ясно че ще се подобри охлаждането,но да не стане прекалено.
Опа,свали перката и махни пластината с една отвертка+ месинговото бутонче под нея.
така ще работи на 100% ,но без механично и опасно блокиране.Така ще караш спокоино.
ВГаброво рядко се дават пари за виско,дали има една две коли с пластина


Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани