Колеги моля за малко инфо

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София
Мечтае да кара: E46 M3

Колеги моля за малко инфо

Мнение от Kriso » 03 Ное 2003, 22:40

Колеги става вапрос за следното:
Май месец си осъществих една мечта(За съжаление и се радвах твърде малко) купих си БМВ 525i
Ето и подробности за колата

купе Е34 (WBAHC110) 01.1989
мотор M20B25 (256K1) 170 к.с. от 325ix един господ знае коя година,което разбрах едва след като блокира.

Моя мотор беше пълен збирток.Бутала от един мотор колянов вал от друг и въобще не ми се говори че ме е яд.
Станалото станало,въпреки проблемите се влюбих в колата и искам да си я направя.

Та по вапроса.Сега съм събрал някои друг лев и искам да и купя двигател.
Намерих същия блок 256К1 пак от троика за "скромните" 900 лв.Внос уж от Швейцария с документи(митническа декларация).Притеснява ме има ли разлика в М20 за 325 86 г. или 525 89г. и нататък?
Троиковия мотор със сигурност ще е по стара година 86....
и има ли значение дали блока е от еди мотор а главата от друг?
Има ли разлика в инжекциона ако примерно двигателя не е 256Е2 а е 256К2 или друг.
И последно така и не разбрах тази кола пълна инжекция ли е?

Много ще съм задалжен за няколко мнения и препоръки.
Благодаря ви предварително.

П.С>Поне колата така е много икономична.Харчи по 35 лв на месец.......за паркинг. :D :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 04 Ное 2003, 10:20

Мога да ти дам само малко инфо:
Оригинално тази кола е с мотор M20B25M, 1988-1990г., 125kW, BOSCH motronic 1.3 (пълна инжекция), мисля, че няма съществена разлика от този на 3-ките от същото време, но може и да греша.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 04 Ное 2003, 11:50

Според мен ще е по-добре да купиш цял двигател вместо да го събираш на части, пък сигурно и ще излезе по-евтино. Това е лично мое мнение де .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 12.01.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: 540i

Ето ме и мен

Мнение от Strahy » 16 Яну 2004, 18:45

Братле, мога да те изпратя при един от най-добрите ми приятели, който е бил главен механик на БМВ 7год. и адски добър и начетен. Сигурен съм, че ще ти даде инфо за това какво да правиш. В момента той си има частен гараж и прави общо взето, както сигурно се сещаш само БМВ-та. На всичкото отгоре е и луд маниак на тема БМВ и сигурно само главния конструктор на БМВ в Мюнхен знае повече от него. Ако си заинтересуван дай знак!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от Victor5 » 22 Яну 2004, 18:41

Братле,
Какво точно значи титлата ГЛАВЕН МЕХАНИК НА БМВ ?

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.12.2003
Местоположение: СОФИЯ

спортен

Мнение от СПОРТЕН » 22 Яну 2004, 19:10

батка,...драсни некъв телефон на тоа маистор!!!!! 8)
BMW бе, тва е

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook