BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Модератор: Технически модератори
- walentincho
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.09.2017
- Пол: Мъж
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Намерих релето, беше завито с винтчета за купето и скрито за просто око бушона е здрав, като извадя буксата борда спира и като я върна се пуска, но пак си дава РРРР ..
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Щом има РРРр, значи си стига ток до него, не е релето или бушона. Проблемен ти е кодинга. Виж крачетата как са, ама внимателно, че са нежни и де кривят лесно
- walentincho
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.09.2017
- Пол: Мъж
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Крачетата са наред гледах ги.. той работеше и след смяната на акумулатора не иска да работи.. Ако има някой във форума, който се занимава с програмиране на такива кодинги да каже цена и да изработим нов кодинг за проба. От София съм
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Пичове сложих си голям борд ,всичко си бачка без яд с изключение на кодовото запалване .Задавам си кода ,иска ми го ,като дам на контакт ,но мога да запаля и без него.Колата има имобилайзер от китайската аларма ,изключих буксата за него от модула ,но пак си пали с него и без него.Не ,Че е проблем ама да раздвижа малко раздела тдс съм ако има значение
Баварец вадя от гараж...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани