520 м20b20 прегрява.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
520 м20b20 прегрява.
Здравейте, един приятел ми даде е34 520 129 коня, като каза че я е прегрял и ако искам да си я правя. Някакви майстори я гледали и казали, че водната помпа е за смяна. Смених помпата , но се оказа че и тази на колата е здрава и не тече. Обезвъздуших я, но стигаше до червеното и падаше след което изплю водата през капачката. Реших, че виското е заминало и го зацепих да върти постоянно за да видя дали е от него проблема. И колата се "оправи" закова си температурата на средата. Минах 20 километра без проблеми, дадох й малко газ и перката на радиатора изяде най горния воден маркуч, който минава около делкото. Спрях веднага и си я додърпах до вкъщи.
Смених на другия ден маркуча и я обезвъдушавах 5 часа. Качвах предницата на високо, обезвъздушавах от всички пробки. Обаче тръгваше да прегрява, изхвърляше водата през капачката, а радиатора оставаше студен. Парно в купето имаше. Махнах дори и термостата, но си беше същото положение.
Казаха ми, че ако е спукана главата правила два кръга и се получавала въздушна възглавница.
Иначе в началото мерих компресия и беше еднаква на всички цилиндри на студен мотор.
Някаква идея, защо оставаше студен радиатора и защо маркуча ми задра в перката?
Смених на другия ден маркуча и я обезвъдушавах 5 часа. Качвах предницата на високо, обезвъздушавах от всички пробки. Обаче тръгваше да прегрява, изхвърляше водата през капачката, а радиатора оставаше студен. Парно в купето имаше. Махнах дори и термостата, но си беше същото положение.
Казаха ми, че ако е спукана главата правила два кръга и се получавала въздушна възглавница.
Иначе в началото мерих компресия и беше еднаква на всички цилиндри на студен мотор.
Някаква идея, защо оставаше студен радиатора и защо маркуча ми задра в перката?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 м20b20 прегрява.
Обезвъздушаването принципно е пипкава работа.
Пробката на термостатното тяло пробва ли да я развиваш ?
Пробката на термостатното тяло пробва ли да я развиваш ?
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
Всичко отвивах. Духнала е. Почнах малко по малко да я разкоствам, но ще се случат бавно нещата, защото ми е втора кола и ще ми трябват бая части. Трябва да се обслужи главата ако е здрава и съм замислил да сменя лагери и сегменти, но още не съм на сто процента решил дали да отварям блока, че нещо ме сърбят ръцете и ми се кара. Плюс един нов съединител, датчик на колянов вал и стъпково моторче. До края на септември дано я запаля.
Ако имам някакви проблеми ще драскам в тая тема.
Ако имам някакви проблеми ще драскам в тая тема.
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
Здравейте, обезглавих я и цилиндите и буталата изглеждат в доста добро състояние. Но главата ми се струва доста криминална. Принципно зимата чупи кобилица и са я оправяли, като са сменили изпускателните клапани. Това което ме притеснява е, че смукателните имат голям луфт във водачите и самите клапани се въртят доста свободно на ръка. До сега на други глави не съм попадал на такова нещо. Най-вероятно са износени водачите или е нормално да има хлабина там? Към 3000 оборота чаткаше нещо от към главата. А и като се има предвид, че има голяма вероятност да е спукана...
Общо взето се ориантирам към друга глава.
Както се казва на тая кола няма какво да й се счупи, защото вече всичко се е счупило преди 15 години.
Общо взето се ориантирам към друга глава.
Както се казва на тая кола няма какво да й се счупи, защото вече всичко се е счупило преди 15 години.
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
Някой да даде жокер със стягането на главата?
На Новата гарнитура пише 30нм и два пъти по 90 градуса.
В ауто дата ми излиза:
Шестостенни болтове:
40-45нм.
чака се 15мин.
60-65нм.
Двигателя работи 25мин.
25-30градуса.
Торкс болтове:
30нм.
90 градуса.
90 градуса.
Болтовете ми са нови шестостен, но на гарнитурата пише 30нм и два пъти по 90 градуса.
На Новата гарнитура пише 30нм и два пъти по 90 градуса.
В ауто дата ми излиза:
Шестостенни болтове:
40-45нм.
чака се 15мин.
60-65нм.
Двигателя работи 25мин.
25-30градуса.
Торкс болтове:
30нм.
90 градуса.
90 градуса.
Болтовете ми са нови шестостен, но на гарнитурата пише 30нм и два пъти по 90 градуса.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: 520 м20b20 прегрява.
M20-ката в 34 е само с тия torx болтовете .
Ако е с другите, е менуван мотора .
Стягаш според това какви са били болтовете за главата .
Моята е с torx, и си стягах 30/90/90 .
Ако ти се чете :
viewtopic.php?f=6&t=401344
Ако е с другите, е менуван мотора .
Стягаш според това какви са били болтовете за главата .
Моята е с torx, и си стягах 30/90/90 .
Ако ти се чете :
viewtopic.php?f=6&t=401344
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
Такива ми бяха болтовете, такива ми дадоха и в магазина:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 520 м20b20 прегрява.
Оригиналните болтове са шестостенни . Замяната е с торкс само . За тия глави е трудно да се намери някой да я направи както трябва по простата причина че има един куп тънкости . Ако главата не е спукана , и не е шлайфана прекалено много пъти е по добре да се възстанови от колкото да се търси друга щото тая другата няма да е цвете със сигурност .
Вала на гърбиците изяденото трябва да се шлайфа и полира кобилиците също задължително , реглажа на клапаните също има тънкости .
Вала на гърбиците изяденото трябва да се шлайфа и полира кобилиците също задължително , реглажа на клапаните също има тънкости .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
Здравйте, колата я оправих и й навъртях 1000км. С главата не съм имал проблеми. Работи си като шевна машина напълно обслужена, не гори масло и си върви колкото си върви един двулитров шестак . Aз си я разглобявах, сглобявах и регулирах. В сервиз ми я шлайфаха и пасваха клапани.
Протече водната помпа на 500км, която беше нова китайска. Смених я с Хепу. И покрай тия свалянки на перки вискота и куп лайна забравих да сложа свински опашки на горния маркуч и за една бройка да го изяде пак. Само е наранен леко и не знам дали да го сменявам, че ми обеле м....а от тая кола.
Виското ми е ново Феби, обаче имам чувството че нещо не е като хората, като загрее колата и се върти много леко, като изгася мотора продължава да си се върти перката доста. Но проблеми с температурата нямам, кове си на средата и там седи.
Всичко под предния капак смених само по блока не пипах и пак създава ядове. Общо взето всеки ден ми се ще да я пусна да се продава, ама сърце не ми дава.
Протече водната помпа на 500км, която беше нова китайска. Смених я с Хепу. И покрай тия свалянки на перки вискота и куп лайна забравих да сложа свински опашки на горния маркуч и за една бройка да го изяде пак. Само е наранен леко и не знам дали да го сменявам, че ми обеле м....а от тая кола.
Виското ми е ново Феби, обаче имам чувството че нещо не е като хората, като загрее колата и се върти много леко, като изгася мотора продължава да си се върти перката доста. Но проблеми с температурата нямам, кове си на средата и там седи.
Всичко под предния капак смених само по блока не пипах и пак създава ядове. Общо взето всеки ден ми се ще да я пусна да се продава, ама сърце не ми дава.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 м20b20 прегрява.
A какви именно ядове ти създава?
- Dr.Strangelove
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2019
- Пол: Мъж
Re: 520 м20b20 прегрява.
В момента да чукна на дърво си работи. Бях се филмирал че не ми е в ред виското и то ми прецака помпата, но май си е здраво. Тествах го с вестник и не спира, а и няма луфтове и не бие. Миналата седмица след като я изгасих ми изхвърли много малко вода през капачката, но бях препълнил казанчето, предполагам че беше това причината. От тогава не е изхвърляла, всеки ден я карам.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани