M20B20 strouk

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.08.2018
Пол: Мъж

M20B20 strouk

Мнение от stroo1999 » 20 Авг 2018, 15:37

Здравейте колеги! От скоро (6 месеца) съм собственик на м20б20 1989 и понеже пътувам много извън София а колата ми идва малко слабичка искам да я засиля! Не желая да слагам турбо или да сменям мотора искам да се направи строук и да върви горе долу прилично. Предишния ми автомобил беше е36 328 търся да постигна същия ефект на вървеж или близък до този. Причината за строука е че не искам да сменям автомобила а също искам да остана законен пред органите на реда защото автомобила често излиза извън България. Въпроса ми е някой би ли ми препоръчал някакъв майстор в София или околностите? За какъв бюджет да се подготвя? Ако някой има опит в това какво е постигнал?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: M20B20 strouk

Мнение от Grozdanoff » 26 Авг 2018, 12:21

Незнам какъв бюджет ще ти трябва, но едва ли ще е по-малък от този да си купиш един М50Б25 и да ти го сложат на колата, плюс това на колко кубика смяташ, че ще могат да я стоукнат и колко коня мислиш, че ще стане... М20 мисля, че беше 136 к.с не очаквай чудеса след строук на 2.0 мотор!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M5 E39

Re: M20B20 strouk

Мнение от Centurione » 27 Авг 2018, 21:18

Шрик, по-къс диф и евентуално колянов вал, бутала от по-голям м20. Геле от София има доста опит с м20-ки, а 34-ките са му на сърце. 0878636453.
Live forever or die trying

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: M20B20 strouk

Мнение от ивчо » 04 Сеп 2018, 12:47

Блока на М20 идва с малко матрял че да стене нещо повече .. .Евентуално 2.3, ама предвид колко се намират части за него .. Мняя
Б25 повечето са с поцепени глави масово !
Е34 с тоз мотор фабрично си идва с 4,44 диф, тъй че той отпада као друга опция ..
С м20 под капака единственото смислено е Б27 ЕТА .. Ония пловдивския да каже ако има (Ogata се пише) а той има и каква е цената !
Там с гава 731 ще стане жива :) Щото за 885 се искат и други неща и смисъл от цялото това почти няма !
Та - търсиш си М20б27, глава от този двигател ползваш и диф следащия надолу който е ... Апаааа, може и тоя да оставиш :yes:
Да четеш
viewtopic.php?p=1060466
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30 M42B18
Мечтае да кара: IS-са на бар и половина!

Re: M20B20 strouk

Мнение от Comba » 04 Сеп 2018, 14:15

В е30 форума има прясна тема точно за строук на M20B20, момчето изкара доста приличен резултат. Лично аз не бих се занимавал с този двигател. Бих намерил друг по-мощен двигател с документи, после технотест и колата пак си е редовна! :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: M20B20 strouk

Мнение от Jordana » 05 Сеп 2018, 22:02

Най безболезнения вариант е смяна на вала с дизелов примерно и да стане 2.5 . Подбор на подходящи бутала и биеили . Да се сгъсти малко също . Хубаво е ако се намери глава с вал от истински 2.5 мотор но това са прекалено много пари за малко коне отгоре щото тия глави и валове са скъпи и трудно се намират . В общи линии това не са гъдели за никой майстор а за ентусиасти . Ако плащаш на сервиз да ти го прави това нещо ще отиде колкото да продадеш тая и си вземеш една със 2.5 М50 мотор което е оптималния мотор за това купе или нещо друго дето върви . В това М20 на тия години вече всичко е на изживяване и за смяна . Всичките лагери в мотора са за смяна , сегменти , бутала , дебитомер ...в общи линии ако се тръгне на строук трябва да се смени всичко .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook