Въпроси за спирачки
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Въпроси за спирачки
Така,понеже наскоро си купих 4 бутално Брембо за отпред и още ме държи ентусиазъм реших да се допитам до добрият (много) стар форум както правех едно време.Да събера мнения а и акъл.
Фабричният размер дискове отпред е 300мм,колко според вас би било подходящо за новите апарати от 735и V8 E38?
Чета и гледам доста клипове за дискове и определено ми е полезно,научих неща,които не знаех..Препоръки за марка и модел дискове? Задължително ''нарязани'',а не дупчени.
Интересувам се също и от двукомпонентни дискове,главно заради силно пониженото им тегло и знам че са доста скъпи обикновено,но истината е че не намирам предложения в нета с конкретно описание и цени !!! освен на Tarox,рових в сайтовете на StopTech,Brembo и други,никъде няма примери с конкретна информация + цена.Иначе предлагат и ми се ще да имам варианти,били те и скъпи. За ''няма смисъл'' чух вече.
Какво се случва със задните апарати обаче при това положение? Оригиналните за невентилиран диск.Загуба на баланс,не знам си какво още,макар че с хората които говорих и са пробвали,никой не е казал че става драма,всички са доволни.
И последно-какъв цвят според вас би отивал на апаратите Ще минат през нова боя.
Бяло е34 седан с M system II джанти с полирани бордове !и капаци! (по някое време ще ги сложа)
Оранжеви мигачи и червени стопове.
Засега вариантите се сведоха до ламбо жълто,черен надпис или консервативно графитено сиво с бял надпис-двете крайности.
Фабричният размер дискове отпред е 300мм,колко според вас би било подходящо за новите апарати от 735и V8 E38?
Чета и гледам доста клипове за дискове и определено ми е полезно,научих неща,които не знаех..Препоръки за марка и модел дискове? Задължително ''нарязани'',а не дупчени.
Интересувам се също и от двукомпонентни дискове,главно заради силно пониженото им тегло и знам че са доста скъпи обикновено,но истината е че не намирам предложения в нета с конкретно описание и цени !!! освен на Tarox,рових в сайтовете на StopTech,Brembo и други,никъде няма примери с конкретна информация + цена.Иначе предлагат и ми се ще да имам варианти,били те и скъпи. За ''няма смисъл'' чух вече.
Какво се случва със задните апарати обаче при това положение? Оригиналните за невентилиран диск.Загуба на баланс,не знам си какво още,макар че с хората които говорих и са пробвали,никой не е казал че става драма,всички са доволни.
И последно-какъв цвят според вас би отивал на апаратите Ще минат през нова боя.
Бяло е34 седан с M system II джанти с полирани бордове !и капаци! (по някое време ще ги сложа)
Оранжеви мигачи и червени стопове.
Засега вариантите се сведоха до ламбо жълто,черен надпис или консервативно графитено сиво с бял надпис-двете крайности.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпроси за спирачки
Slavi_m написа:Така,понеже наскоро си купих 4 бутално Брембо за отпред и още ме държи ентусиазъм реших да се допитам до добрият (много) стар форум както правех едно време.Да събера мнения а и акъл.
Фабричният размер дискове отпред е 300мм,колко според вас би било подходящо за новите апарати от 735и V8 E38?
Чета и гледам доста клипове за дискове и определено ми е полезно,научих неща,които не знаех..Препоръки за марка и модел дискове? Задължително ''нарязани'',а не дупчени.
Интересувам се също и от двукомпонентни дискове,главно заради силно пониженото им тегло и знам че са доста скъпи обикновено,но истината е че не намирам предложения в нета с конкретно описание и цени !!! освен на Tarox,рових в сайтовете на StopTech,Brembo и други,никъде няма примери с конкретна информация + цена.Иначе предлагат и ми се ще да имам варианти,били те и скъпи. За ''няма смисъл'' чух вече.
Какво се случва със задните апарати обаче при това положение? Оригиналните за невентилиран диск.Загуба на баланс,не знам си какво още,макар че с хората които говорих и са пробвали,никой не е казал че става драма,всички са доволни.
И последно-какъв цвят според вас би отивал на апаратите Ще минат през нова боя.
Бяло е34 седан с M system II джанти с полирани бордове !и капаци! (по някое време ще ги сложа)
Оранжеви мигачи и червени стопове.
Засега вариантите се сведоха до ламбо жълто,черен надпис или консервативно графитено сиво с бял надпис-двете крайности.
Едва ли ще намериш нови двукомпонентни дискове за скраб от Е38- едва ли си дал 2500 за нови и всичкото това да се монтира на Е34. По принцип има комплекти за около 9000лв, но ще трябва да смениш и още неща.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани