Проблем с обороти и гаснене .

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.11.2013
Пол: Мъж

Проблем с обороти и гаснене .

Мнение от Qualkonn » 19 Авг 2017, 21:36

Здравейте , Е34-ката ми е със M50B20 92-ра година , от край време оборотите играят 600 -1100 когато колата работи на място или на свободна в движение , по-принцип като запали е наред , мърка на 800 , но като позагрее почва да ридае , а понякога и като я запалиш веднака почва да мрънка . Докато днеска не ми изгасна в движение и не иска да запали , забутах я малко то вкъщи, че ми беше наблизо и като я пробвах пак запали .

Още от както започна проблема прегледах дросела , стъпков мотор , цялата електроника (до колкото разбирам борд компютър , бушони и т.н.), датчик колянов вал , всичко си е наред , остана едиснтвено бензиновата помпа според мен , пробвах я няколко пъти със маркуч и шишенце да видя дали ще хвърля бензин и се оказа, че понякога хвърля бензин , понякога не . Също така забелязах , като се рових при бензиновата помпа че като размърдам маркучетата се мърда цялата помпа във резервоара , не знам дали трябва да е така или нещо се се случило да се е разкачила ?

Въпроса ми е , възможно ли е от бензиновата помпа да са играели оборотите и в последствие един път да пали , друг път да не пали ? Или проблема е някъде другаде и помпата да няма нищо общо ?

Иначе попринцип колата е на 67000 оригинални , да не се хваля , и никога не е подменяно нищо , абсолютно оригинална е и по двигаделя и по окачването . Не е претърпяла никакъв вид Монтана тунинг , при Гого Монтански в Монтана , от Монтана рейсинг , така че може вече нещо да се армортизирало и да си е за смяна , но не знам какво може да кара оборотите така да танцуват ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Проблем с обороти и гаснене .

Мнение от The Heartlistener » 21 Авг 2017, 11:23

Вече си установил че има проблем с помпата - щом веднъж хвърля, веднъж - не. Помпата е с пластмасова околожка и влиза на щипки в нещо като фиксиран пластмасов обръч на дъното на резервоара - при пластмасов резервоар е така. Светни отгоре през отвора и провери да не е излязла от щипките - да се е повдигнала цедката от дъното и да се влияе от количествотно на бензина.
Според мен проблемите не са свързани - играта на оборотите на празен ход много мяза на отдавна приключила ламбда сонда която шашка компа. Можеш да я излючиш от буксата /знаеш къде е, достъпно е отгоре/ и да покараш без нея да видиш ще оправи ли хълцането.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.11.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с обороти и гаснене .

Мнение от Qualkonn » 21 Авг 2017, 14:44

Закарах я на диагностика днес. Даде грешка на датчик колянов вал и ламбда сонда, както каза. Ясна е работата с оборотите, само се притеснявам за бензиновата помпа, защо мърда в резервоара, иначе явно е наред щом не даде грешка? Оставих я колата да й сменят датчика и сондата. Като си я взема ще прегледам пак помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Проблем с обороти и гаснене .

Мнение от kikko » 22 Авг 2017, 22:25

Въпреки че е на малко километри с годините гумените детайли заминават. Огледай хубаво за паразитен въздух след дебитомера.Тези мотори много страдат от това.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook