Малко помощ за ТДС / доста черен пушек
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Малко помощ за ТДС / доста черен пушек
Здравейте колеги, от няколко дена колата когато си загрее в нормални граници започва да пуши доста черен пушек (предимно го прави когато се кара градско ) и ми се струва че леко пада мощноста, това го прави само при загряла преди това си върви доста прилично и няма никакъв проблем. Знам че може да е от доста неща но някой ако е имал такъв проблем моля да ме насочи къде да го търся. Благодаря.
Последна промяна Bojola на 06 Май 2017, 16:39, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Малко помощ за ТДС
Bojola написа:Здравейте колеги, от няколко дена колата когато си загрее в нормални граници започва да пуши доста черен пушек (предимно го прави когато се кара градско ) и ми се струва че леко пада мощноста, това го прави само при загряла преди това си върви доста прилично и няма никакъв проблем. Знам че може да е от доста неща но някой ако е имал такъв проблем моля да ме насочи къде да го търся. Благодаря.
Колега, виж с диагностичен интерфейс ъгъла на впръскване на горивото и количество гориво/ ход на буталото.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Малко помощ за ТДС
Огледай внимателно маркуча между турбото и кулера.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: Малко помощ за ТДС
Благодаря колеги, но тънкия момент при мен е че когато загрее в нормални граници тогава колата губи мощност и започва да пуши доста черен пушек, и си мисля че влиза в авариен режим,а преди това върви доста и няма никакви проблеми. Ще ходя на диагностика,но не съм сигурен че в Шумен има кой да я направи на тоя мотор.
Re: Малко помощ за ТДС
Здравейте отново,моя проблем си остава не решен все още.Диагностига,замерване на ГНП,почистване на мапа и всичко уж добре но продължава да си пуши доста черно и сажди да излизат.Изчетох и темите за ТДС . Затова ще помоля пак ако някой е имал подобен проблем да ме насочи на някаде.Благодаря.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко помощ за ТДС / доста черен пушек
Колега, щом проблемът се появява когато двигателят загрее, трябва да провериш всички температурни датчици, които по еди или друг начин са свързани с DDE. Моето предположение е, че при добре загрял двигател, което е 95-100 градуса, някой от температурните датчици се предава и подава грешна информация към компа. DDE ще повиши порцията на впръскваното гориво ако сметне, че двигателят е студен или пък ако има бъг в софтуера.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани