E34 първа кола
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BengataE34
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.04.2017
E34 първа кола
Здравейте .
Автомобила го имам от две седмици .
Накратко историята му.
Внос е от Италия през 2006 година , мотор M50B20 . За жалост не е попаднал на грижовен собственик тук в България . По колата всичко е правено с тел и свински опашки , навивани са всякакви видове рапидки . Била е с ГАЗ не е ясно колко време е била с бутилка отзад . Понеже още нямам свидетелство за управление , се кара много рядко .
И така първият по сериозен казус .
В неделя беше на разходка . И съответно почна да загрява и то сериозно до прегряване не се стигна . Прибрах се и почнах да чета . Няколко различни теми в който беше описано много точно как да направя диагностика какво и е . Първото нещо беше обезвъздушавен . Добре пуснах парното отвих капачката долях течност и запалих . Минаха 20 минути стигна до средата на скалата уреда на таблото , парно няма . Излизам пипам горния маркуч на радиатора топъл много топъл , пипапам долния студен . Добре форсирам от радиатора фонтанче няма .
(Забравих да кажа , че по миналата неделя имаше парно)
Така гася заключвам и продължавам да чета .
Днес след работа почнах свалих термостата . Проверих го дали отваря не е от него .
Слизам свалям водната помпа и опааа изненада .
Първи ремонт
Надробена и превъртяла
Искам да ви попитам каква помпа да купя ? Както ремък пистов , ремък за климатик , обтяжката за пистовия ремък и термостат .
Колата има проблем и с тампоните на задния мост чука и леко завива моста с предницата но леко .
И там въпроса ми е същият .
Автомобила го имам от две седмици .
Накратко историята му.
Внос е от Италия през 2006 година , мотор M50B20 . За жалост не е попаднал на грижовен собственик тук в България . По колата всичко е правено с тел и свински опашки , навивани са всякакви видове рапидки . Била е с ГАЗ не е ясно колко време е била с бутилка отзад . Понеже още нямам свидетелство за управление , се кара много рядко .
И така първият по сериозен казус .
В неделя беше на разходка . И съответно почна да загрява и то сериозно до прегряване не се стигна . Прибрах се и почнах да чета . Няколко различни теми в който беше описано много точно как да направя диагностика какво и е . Първото нещо беше обезвъздушавен . Добре пуснах парното отвих капачката долях течност и запалих . Минаха 20 минути стигна до средата на скалата уреда на таблото , парно няма . Излизам пипам горния маркуч на радиатора топъл много топъл , пипапам долния студен . Добре форсирам от радиатора фонтанче няма .
(Забравих да кажа , че по миналата неделя имаше парно)
Така гася заключвам и продължавам да чета .
Днес след работа почнах свалих термостата . Проверих го дали отваря не е от него .
Слизам свалям водната помпа и опааа изненада .
Първи ремонт
Надробена и превъртяла
Искам да ви попитам каква помпа да купя ? Както ремък пистов , ремък за климатик , обтяжката за пистовия ремък и термостат .
Колата има проблем и с тампоните на задния мост чука и леко завива моста с предницата но леко .
И там въпроса ми е същият .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
E34 първа кола
Слагай какви да е части, просто да са нови. Да се втелясваш с марки помпи, ремъци и окачване е безмислено.
За колкото ти стигат парите такова купи.
За колкото ти стигат парите такова купи.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: E34 първа кола
Ей, най-накрая да я видим тая митична превъртяла перка на водната помпа. Че много се говори за нея, ама снимков мат`рял малко има по темата.
Хауса ти е казал-хващаш една за ушите и действаш. Порови се из търсачката имаше теми дето се обсъждаше дали перката да е отлята метална, метална от едни лепени ламаринки(на мене тези ми изглеждат пълна пунта мара) или пластмасова. Дебити се обсъждаха и какво ли не.
Хауса ти е казал-хващаш една за ушите и действаш. Порови се из търсачката имаше теми дето се обсъждаше дали перката да е отлята метална, метална от едни лепени ламаринки(на мене тези ми изглеждат пълна пунта мара) или пластмасова. Дебити се обсъждаха и какво ли не.
- anatoll_
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: E34 първа кола
И аз да споделя мат`рял по темата, да има
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: E34 първа кола
И аз май трябва да я проверя, тая помпа, че и на мен чат тръгва да ми загрява към прегравяне, ама само чат пат. Парно си имам.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- BengataE34
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.04.2017
Re: E34 първа кола
Така да кажа по темата с помпата . Купих смених , смених и термостата , ремъците и антифриза . Парно има не загрява .
Вчера се прехвърлих на задния мост .
Смених двата големи тампона ще опиша как .
http://picbg.net/u/24325/62147/857497.jpg
Първо развива се лапата която е между моста и купето .
Второ маха се задната седалка и се отвива заключващия механизъм на колана , под него е болта който държи моста към купето .
Трето колата се вдига само на болта за целта аз го направих с маслен крик , съответно от тежестта на купето болта се освобождава .
Четвърто след като е освободен моста между купето и тампона се поставя дорник , за целта имах алуминиева отливка в формата на конус
Пето колата се вдига за моста така че купето оказва натиск на тампона чрез дорника , с електрически бренер се грее около тампона , тази процедура с натиска и греенето до излизането на тампона при мен отне 15 минути на тампон .
http://picbg.net/u/24325/62147/857492.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857493.jpg
Шесто след като е изваден тамона се почиства леглото в моста , маже се със ТЕС обилно , маже се и тампона с ТЕС . Между купето и моста трябва да има разстояние поне пет сантиметра . Поставя се тампона на основа и се набива с помоща на маслен крик като пак се ползва тежестта на купето , тази процедура с набиването отне по пет минути докато влезне до край и после го оставих притиснат за двадесет минути .
http://picbg.net/u/24325/62147/857494.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857495.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857496.jpg
Седмо връща се болта , монтира се лапата , слага се гумата и това е .
Вчера се прехвърлих на задния мост .
Смених двата големи тампона ще опиша как .
http://picbg.net/u/24325/62147/857497.jpg
Първо развива се лапата която е между моста и купето .
Второ маха се задната седалка и се отвива заключващия механизъм на колана , под него е болта който държи моста към купето .
Трето колата се вдига само на болта за целта аз го направих с маслен крик , съответно от тежестта на купето болта се освобождава .
Четвърто след като е освободен моста между купето и тампона се поставя дорник , за целта имах алуминиева отливка в формата на конус
Пето колата се вдига за моста така че купето оказва натиск на тампона чрез дорника , с електрически бренер се грее около тампона , тази процедура с натиска и греенето до излизането на тампона при мен отне 15 минути на тампон .
http://picbg.net/u/24325/62147/857492.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857493.jpg
Шесто след като е изваден тамона се почиства леглото в моста , маже се със ТЕС обилно , маже се и тампона с ТЕС . Между купето и моста трябва да има разстояние поне пет сантиметра . Поставя се тампона на основа и се набива с помоща на маслен крик като пак се ползва тежестта на купето , тази процедура с набиването отне по пет минути докато влезне до край и после го оставих притиснат за двадесет минути .
http://picbg.net/u/24325/62147/857494.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857495.jpg
http://picbg.net/u/24325/62147/857496.jpg
Седмо връща се болта , монтира се лапата , слага се гумата и това е .
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: E34 първа кола
Ъъъ, водна помпа и термостат са първите работи, които трябва да смениш на тези коли, ако не им знаеш историята.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: E34 първа кола
Абе колега, ти ли си тоя в Младост всяка сутрин спирам моята 34-ка (тъмно-син фейс седан със style 66) на същия паркинг заради работата, но все бързам и нямам време да видя какво все човъркаш! Иначе колата изглежда по-добре от това което описваш.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: E34 първа кола
BengataE34 написа:
Ревизирай си задните апарати - не работят правилно !
Ушите щИ скъсам дето си плякал таа грес по тампона !
Греста е "агресивна" към гумените компоненти !
Ползва се всичко друго но не и това !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- BengataE34
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.04.2017
Re: E34 първа кола
W140_S600_V12 написа:Абе колега, ти ли си тоя в Младост .
Аха същия на теб много ти храесвам салона ама много .
ивчо написа:Ревизирай си задните апарати - не работят правилно
Ушите щИ скъсам дето си плякал таа грес по тампона !
ТЕС онзи зеления сапун гел не Грес с това ги нашляпах
Този месец ще сменя и четирите диска имам криви от пред и тресе като спира при по-висока скорост . И тука е мазало шунтирали са датчиците за наклатките но това е лесно .
Така да кажа няколко неща свършени по колата !
Първо много ниски обороти държеше около 500 и под даже , тресеше се цялата и миришеше на безин много ама много . Така колектора беше дупчен имаше нещо като клапа и беше лепен , това защото е била на газ . Смених колектора с здрав не дупчен смених всички маркучаци дето са по вакуми и от изгорелите газове на мотора . Сега вече всичко е наред пали лесно държи обороти около 700 не мирише на бензин и не тресе .
Второ то беше преди първото имаше спукана бубина на първи цилиндър но много късно разбрах за нея успях да изгоря компютъра на мотора . Понеже съм в сверата на електрониката отворих компютъра открих дефекният транзистор който беше изгорял заради бобината , няколко дена търсих аналог за да го сменя . Накрая намерих смених го смених и бобинат , разбира се заработи но не за дълго пак изгоря , тук го отдавам на аналога беше много съмнителен тоз дарлингтон . Намерих друг компютър и вече всичко е наред .
Трето от има няма два месеца режа присаждани работи по инсталацията на колата , махнах един много голям буклук дето му викат имобилайзер да да ама не аз не знам тоз човек как не се е запали някъде с него полужението беше много зле . Изхвърлих щори тапицерии от седлалките , сега е с скъсани седалки и мога смело да твърдя , че изглежда много по добре . Седелки ще му купя .
Четвърто , вчера опънах жилата на ръчната спирачка сега вече има и ръчна но само на едното колело , жилото на дясното е скъсано или разкачено от механизма в диска това ще го провера идната събота и неделя .
Така най фрапиращото дето не мислих , че ще се случи скоро .
Днес на околовръсното преди няма и един час пета предвака на ниска скорост около 50 километра газ не набира , газ до долу набира като автоматик . Връщам се пред блока ръчна (лови само лявото) първа газ отпускам съединителя обороти около 2500 , 3000 колата седи на место леко прикляква отзаде но седи на место . Пак газ и го пуснах до край съединителя не загасна колата замириса малко . Ясна работата ще ме зареже някъде тук имам питане какъв да купя и колко ако знете струва смяна та му . Аз мога сам но нямам условието да го смена .
За съединителя ако знете кажете .
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: E34 първа кола
Аз сложих съединител IPS- английски.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: E34 първа кола
Да салона ми е интересен - Ultramarine плюш включително и стелките, дори и таблото е синьо - шантава работа Аз сменях съединител есента и мисля, че беше Sachs. Смених и долната помпа с нова, до сега абсолютно никакви проблеми, а си го поритвам от време на време. В началото като тръгвах от място без да пипам педала на газта имаше леки вибрации и си мислех че маховика си заминава, но след 100-150км градско всичко изчезна и сега е чук!
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: E34 първа кола
Колега, понеже и на мен ми предстои смяна на тампоните на задния мост, може ли да споделиш размерите на дорника?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани