Още проблеми с парното на BMW e34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 18.11.2006

Още проблеми с парното на BMW e34

Мнение от BMW`PoWeR » 17 Мар 2017, 19:47

Здравейте отново колеги. Нека да се опитаме (ако имате желание) да разнищим още един проблем за парното на е34 или по точно електрическите клапи по него. Свалил съм всички клапи и се опитвам да разгадая принципът на работа и захранването им. Тоест как да разберем дали електромоторът работи или не>?!?!?!
Имам и номера на клапите просто за сверка ако някой се интересува те са на марка bosch И номер: 0 132 800 006 и същият но 005
Имат по 6 крачета всяко. Та основният въпрос е как се задвижват така, че да мога да ги тествам дали работят за да не се сменят части едно към гйотерен както е модерно днес>

Благодаря на колегите за отделеното време :) :lalala:


Става въпрос за тези клапи:

https://www.google.bg/search?q=bosch+01 ... nAPvJPBC_M:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Още проблеми с парното на BMW e34

Мнение от The Heartlistener » 19 Мар 2017, 13:04

Извадени от леглата, но включени в буксите на място. Ако става дума за обикновен климатик, има всичко на всичко 3 степ мотора. Два отляво един над друг - син етикет и червен етикет, и един отдясно - златист, това е мотора за миксиращата клапа на центърдухалките/последния може да липсва - при по-късните климатици микс клапата се управлява ръчно с жило от центр.духалка/.
Синия мотор е за отваряне на външните клапи за свежия въздух. Самостоятелно реагира степенно при отлепяне на ключа за степените на вентилатора от 0 и отваря клапите напълно при щрак на 1-ва степен. Червения етикет е за рециркулацията. Реагира при натискане бутона за рециркулация, като отваря клапата в дъното при шоф.десен крак за да засмуква въздух от купето. Едновременно с това синия мотор затваря външните клапи. Демек при натискане на рец.бутон, син и червен движат едновременно.
Микс мотора отдясно реагира при завъртане на шофьорския потенциометър за температурата /от синьо към червено и обратно/ и от въртенето на централния елпотенциометър /между духалките/.
Така на място можеш да видиш въртят ли осите - жълтите крачета отзад правят ли си амплитудите. После внимавай със слагането в белите легла на клапите, трябва да нагодиш положението точно, без да натискаш моторите на ръка и напосоки. Острата част на крачетата - нагоре и целиш леглото. С фенерче и търкаляне на пода става - отляво с двата мотора е тегавото.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook