Още проблеми с парното на BMW e34
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Още проблеми с парното на BMW e34
Здравейте отново колеги. Нека да се опитаме (ако имате желание) да разнищим още един проблем за парното на е34 или по точно електрическите клапи по него. Свалил съм всички клапи и се опитвам да разгадая принципът на работа и захранването им. Тоест как да разберем дали електромоторът работи или не>?!?!?!
Имам и номера на клапите просто за сверка ако някой се интересува те са на марка bosch И номер: 0 132 800 006 и същият но 005
Имат по 6 крачета всяко. Та основният въпрос е как се задвижват така, че да мога да ги тествам дали работят за да не се сменят части едно към гйотерен както е модерно днес>
Благодаря на колегите за отделеното време
Става въпрос за тези клапи:
https://www.google.bg/search?q=bosch+01 ... nAPvJPBC_M:
Имам и номера на клапите просто за сверка ако някой се интересува те са на марка bosch И номер: 0 132 800 006 и същият но 005
Имат по 6 крачета всяко. Та основният въпрос е как се задвижват така, че да мога да ги тествам дали работят за да не се сменят части едно към гйотерен както е модерно днес>
Благодаря на колегите за отделеното време
Става въпрос за тези клапи:
https://www.google.bg/search?q=bosch+01 ... nAPvJPBC_M:
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Още проблеми с парното на BMW e34
Извадени от леглата, но включени в буксите на място. Ако става дума за обикновен климатик, има всичко на всичко 3 степ мотора. Два отляво един над друг - син етикет и червен етикет, и един отдясно - златист, това е мотора за миксиращата клапа на центърдухалките/последния може да липсва - при по-късните климатици микс клапата се управлява ръчно с жило от центр.духалка/.
Синия мотор е за отваряне на външните клапи за свежия въздух. Самостоятелно реагира степенно при отлепяне на ключа за степените на вентилатора от 0 и отваря клапите напълно при щрак на 1-ва степен. Червения етикет е за рециркулацията. Реагира при натискане бутона за рециркулация, като отваря клапата в дъното при шоф.десен крак за да засмуква въздух от купето. Едновременно с това синия мотор затваря външните клапи. Демек при натискане на рец.бутон, син и червен движат едновременно.
Микс мотора отдясно реагира при завъртане на шофьорския потенциометър за температурата /от синьо към червено и обратно/ и от въртенето на централния елпотенциометър /между духалките/.
Така на място можеш да видиш въртят ли осите - жълтите крачета отзад правят ли си амплитудите. После внимавай със слагането в белите легла на клапите, трябва да нагодиш положението точно, без да натискаш моторите на ръка и напосоки. Острата част на крачетата - нагоре и целиш леглото. С фенерче и търкаляне на пода става - отляво с двата мотора е тегавото.
Синия мотор е за отваряне на външните клапи за свежия въздух. Самостоятелно реагира степенно при отлепяне на ключа за степените на вентилатора от 0 и отваря клапите напълно при щрак на 1-ва степен. Червения етикет е за рециркулацията. Реагира при натискане бутона за рециркулация, като отваря клапата в дъното при шоф.десен крак за да засмуква въздух от купето. Едновременно с това синия мотор затваря външните клапи. Демек при натискане на рец.бутон, син и червен движат едновременно.
Микс мотора отдясно реагира при завъртане на шофьорския потенциометър за температурата /от синьо към червено и обратно/ и от въртенето на централния елпотенциометър /между духалките/.
Така на място можеш да видиш въртят ли осите - жълтите крачета отзад правят ли си амплитудите. После внимавай със слагането в белите легла на клапите, трябва да нагодиш положението точно, без да натискаш моторите на ръка и напосоки. Острата част на крачетата - нагоре и целиш леглото. С фенерче и търкаляне на пода става - отляво с двата мотора е тегавото.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани