И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

Мнение от akula » 01 Мар 2017, 0:38

2 GUNS FIRE написа:Да, така де, Е21 М20 ми любимеца, ама понеже нямаше такава минах на компромис с М20то на Е34. А се чудя може ли да се направи с карбурации ще е интересно. Шпер не е лошо.

за можене може, ама ако го правиш с 4 камерния солекс какъв е смисъла? аз имам такъв мотор от е21, зарекъл съм се , ако дойде време да го подкарам, да изфърла тоя тукмак -солекса, и да пробвам с 2у камерен обикновен.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 8.03.2003
Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
Пол: Мъж
Кара: само и продава,нищо не разбира.
Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.

Re: И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

Мнение от 2 GUNS FIRE » 01 Мар 2017, 18:04

Акула, дива индия са ми тия неща с карбураторите.То и аз бих пробвал и се радвам че сега научих от теб че е възможно.То на мен цялото любопитство ми е само дали ще се постигне оня уникален звук . Ама ти щом го имаш и някой ден ще пробваш ще ми е интересно да се похвалиш че си го направил.
Така. Качих я днес на канал мойта да видя с какви амортесьори е,както ме посъветва един колега по горе.Еми нищо,гледам и тъпея,то се виждат на задните само захващането им и малко от амортесьора. А от предните и толкова даже не се вижда.Другото което погледнах след четене тук във форума,диференцияла. Видях 4.45 набити цифри. Това е.
ПЛАМЪЦИ ОТ ВСИЧКИ ЦЕВИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

Мнение от ивчо » 02 Мар 2017, 10:11

Амииии, няма какво да търсиш под колата за амортисьорите ...
Вдигаш капака и гледаш "бомбето", и по-точно капачката отгоре !
Ето това е снимка на амортисьор с "дебело" стебло (или както го пишат шПорт опция, като дизеловите също са така)
Изображение

И за да добиеш представа за разликата с нормалното окачване, ето тук капачката на бомбето
Изображение

И най-просто казано в единият случай може да видиш тампона на амортисьора, в другият не ..

Демек ти трябва да си така
Изображение
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 8.03.2003
Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
Пол: Мъж
Кара: само и продава,нищо не разбира.
Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.

Re: И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

Мнение от 2 GUNS FIRE » 02 Мар 2017, 18:02

Мерси много ивчо. Ето това е пояснение разбираемо за индианци като мен,просто,ясно и нагледно показано.Така като гледам с обикновено. Това добре ли е? Добре де а задните за разпознаване как ?
ПЛАМЪЦИ ОТ ВСИЧКИ ЦЕВИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 8.03.2003
Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
Пол: Мъж
Кара: само и продава,нищо не разбира.
Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.

Re: И аз взех едно Е34 520, нищо не разбирам. Ще питам.

Мнение от 2 GUNS FIRE » 03 Мар 2017, 19:14

Хайде да добавя още една питанка към горните много.Колеги на какъв диаметър са ми изпускателните тръби ? Мерси.
ПЛАМЪЦИ ОТ ВСИЧКИ ЦЕВИ

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook