e34 tds m51 Не пали
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
e34 tds m51 Не пали
Е колеги - една малка главоблъсканица
е34 ТДС '94г. комби
През Декември започна все по-трудно да пали 1вия път за деня. Сега въобще не иска да запали. Стартера върти идеално и всеки път изглежда ,че всеки момент ще запали - ама не! И така докато ми падне акумулатора или ако ми дават ток с кабели ,докато ми писне да опитвам. С дърпане пали веднага и ако запали веднъж през деня после нямам проблем. Като въртя на стартер отзад излизат черни димчета през интервал пуф...пуф...пуф и така.
Ето какво съм проверил:
Свещи и кабели до тях - идеални
Стартер е проверен - идеален
Компресия на мотора - 29-30bar на всеки цилиндър
Въздух в системата няма
Нова помпа в резервоара
*Като разглобих колектора за да огледам по-добре помпата буксата на авансатора се разпадна като я бутнах с пръст. Сякаш се беше опекла от към авансатора и изпада на прах. Клемите обаче и кабелите до него изглеждат здрави - дават 13,6 ома (днес ги мерих на -10 C). А буксата от другата страна (от към управлението) е добре - на контакт я меря 12,4 волта.
Възможно ли е авансатора да дава съпротивление ,но да не си върши работата?
*Електромагнитния клапан дето спира и пуска нафтата изглежда добре също - даваше към 7 ома и като му дам 12v се чува че щрака.
Та въпроса е какъв може да е проблема? Вероятно ГНП-то трябва да се отвори.. Предложете някой ,който се занимава с дизелови помпи.
Чувал съм ,че Супер Дизел са 'факири' ,ама и ще ми 'свият шапката' със сметката накрая..
Говорих с Николай от Бош сервиза в Ловеч - преди 7г. ми беше протекла помпата.Там ми я оправиха и от тогава нямаше проблем. Сега обаче ми каза ,че вече не свалят/качват помпи.Мога да им я изпратя свалена. Само ,че съм от Ботевград и тук няма сервиз ,който да ми я зацепи след това!
Т.е. трябва ми сервиз ,където да свалят помпата да се прегледа/ремонтира и да се качи/настрои обратно на колата..
.. иии малко да и се порадвам докато още има сняг , че ме хващат нервите да я гледам на паркинга в този сезон
е34 ТДС '94г. комби
През Декември започна все по-трудно да пали 1вия път за деня. Сега въобще не иска да запали. Стартера върти идеално и всеки път изглежда ,че всеки момент ще запали - ама не! И така докато ми падне акумулатора или ако ми дават ток с кабели ,докато ми писне да опитвам. С дърпане пали веднага и ако запали веднъж през деня после нямам проблем. Като въртя на стартер отзад излизат черни димчета през интервал пуф...пуф...пуф и така.
Ето какво съм проверил:
Свещи и кабели до тях - идеални
Стартер е проверен - идеален
Компресия на мотора - 29-30bar на всеки цилиндър
Въздух в системата няма
Нова помпа в резервоара
*Като разглобих колектора за да огледам по-добре помпата буксата на авансатора се разпадна като я бутнах с пръст. Сякаш се беше опекла от към авансатора и изпада на прах. Клемите обаче и кабелите до него изглеждат здрави - дават 13,6 ома (днес ги мерих на -10 C). А буксата от другата страна (от към управлението) е добре - на контакт я меря 12,4 волта.
Възможно ли е авансатора да дава съпротивление ,но да не си върши работата?
*Електромагнитния клапан дето спира и пуска нафтата изглежда добре също - даваше към 7 ома и като му дам 12v се чува че щрака.
Та въпроса е какъв може да е проблема? Вероятно ГНП-то трябва да се отвори.. Предложете някой ,който се занимава с дизелови помпи.
Чувал съм ,че Супер Дизел са 'факири' ,ама и ще ми 'свият шапката' със сметката накрая..
Говорих с Николай от Бош сервиза в Ловеч - преди 7г. ми беше протекла помпата.Там ми я оправиха и от тогава нямаше проблем. Сега обаче ми каза ,че вече не свалят/качват помпи.Мога да им я изпратя свалена. Само ,че съм от Ботевград и тук няма сервиз ,който да ми я зацепи след това!
Т.е. трябва ми сервиз ,където да свалят помпата да се прегледа/ремонтира и да се качи/настрои обратно на колата..
.. иии малко да и се порадвам докато още има сняг , че ме хващат нервите да я гледам на паркинга в този сезон
Re: e34 tds m51 Не пали
От авансатор може да е . Няма какво толкоз да и се зацепва на помпата . На вала има шпонка която влиза в шпонков канал на зъбното колело от ангренажа , това като се улучи да е добре няма философия друга. Отбележи само по някакъв начин колко е завъртяна помпата и стегни гайките , тва е , после винаги можеш да дозавърташ по 1мм , ако имаш някакви съмнения , няма страшно. Имам минимум обороти на завъртане при палене , които еку следи и подава сигнал към гнп , ако са по-малко няма да запали , колко добре е акумулатора няма как да се прецени индиректно пък и е доста относително.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: e34 tds m51 Не пали
Най вероятно проблема е в помпата...както каза колегата по горе свали я (няма нищо сложно) и прати за рециклиране
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: e34 tds m51 Не пали
Добьр вапрос...това сам го пропуснал
Re: e34 tds m51 Не пали
Приятелю, проблема е в аванса на помпата. Моята правеше така като не я бях центровал, на стартер пуши синьо и мирише на недоизгоряла нафта и ахаааа да запали, ама не пали.. развиваш двете гайки на гнп-то, развиваш и на планката в задния край на помпата(отзад има стабилизираща планка и се захваща с една гайка за блока на мотора, но на някои помпи я няма, защото "разбирачи" по сервизи я махат да не им пречи..), но развиваш толкова, че да можеш да въртиш помпата трудно, защото като я пуснеш се връща до долу... преди това бележи с остър предмет или маркер как е била зацепена помпата и изместваш с има/няма по 1мм към двигателя(така подаваш аванс на горивото, към теб(към преден ляв калник от страната на шофьора) е закъснение). Ако помпата ти не тече никъде, не я пипай, само я настрой.. В линка, който прикрепвам е описано от колегите съфорумници как се настройва помпата - на теб ти трябва ІІ.Регулиране на момента на впръскване на горивото. Ето линка:
viewtopic.php?t=60723
viewtopic.php?t=60723
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани