BMW e34 524TD
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
BMW e34 524TD
Здравейте колеги!
Нов съм в форума искам да запитам някой имащ на представа какво е мнението му за 2,4 тд 115 конски сили?
Защото ми предлагат едно такова БМВ което не е карано от 5 години стой в един гараж на сухо цялото е в прахоляк и изглежда много запазено като купе боя няма ръжди вътре е добре само ме притеснява двигателя дали ще запали колата е вкарана на ход в гаража и от тогава не е палена акумулатора е откачен.Благодаря ви предварително!
Нов съм в форума искам да запитам някой имащ на представа какво е мнението му за 2,4 тд 115 конски сили?
Защото ми предлагат едно такова БМВ което не е карано от 5 години стой в един гараж на сухо цялото е в прахоляк и изглежда много запазено като купе боя няма ръжди вътре е добре само ме притеснява двигателя дали ще запали колата е вкарана на ход в гаража и от тогава не е палена акумулатора е откачен.Благодаря ви предварително!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: BMW e34 524TD
Епааа, предвид изморените вече тдс-и, ако е толкова добре колкото описваш - пазарувай ...
Там ремъка и смени, и черти
Там ремъка и смени, и черти
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: BMW e34 524TD
Купи си и 2-3 глави, че си е консумация
Некой викат че тоя мотор много ги бил кефил, аз съм карал 2 такива в е28 и си е наказание, кво остава в е34 където е 200 кила отгоре
Некой други пък им слагат разни фйешън турбини, големи интеркулери, силиконови маркучлета, неръждавейни сламки, разпраат че имало палър, като дойдел бууста всяка сряда около 12 на обяд Нещата се случват евентуално и с едно старо гнп, дето мое си го ръчкаш, ма и там трябват малко заигравки. Не знам, така съм чувал само
Факт е обаче че гори 6 на 100 в града, а на магистралата пада на 4 и малко.
Тва без бурканите със зимнина от баба като се прибираш на софия.
Некой викат че тоя мотор много ги бил кефил, аз съм карал 2 такива в е28 и си е наказание, кво остава в е34 където е 200 кила отгоре
Некой други пък им слагат разни фйешън турбини, големи интеркулери, силиконови маркучлета, неръждавейни сламки, разпраат че имало палър, като дойдел бууста всяка сряда около 12 на обяд Нещата се случват евентуално и с едно старо гнп, дето мое си го ръчкаш, ма и там трябват малко заигравки. Не знам, така съм чувал само
Факт е обаче че гори 6 на 100 в града, а на магистралата пада на 4 и малко.
Тва без бурканите със зимнина от баба като се прибираш на софия.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: BMW e34 524TD
Пазарувай смело. Седма година я карам 524-та и съм много доволен. Градско ми харчи 9, магистрално 6. При -23 градуса запали на точка. Поддръжката й е евтина. На старт е малко тромава, ама набере ли няма омаляване тоя параход.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани