Проблем....
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем....
Здравейте!
Автомобилът е БМВ 520, февруари 1990г., 129 кс, М20, ЕСЕ, с АГУ
Имам следният проблем:
При работа на бензин колата "тресе" като че ли работи на 3 цилиндъра,
черни пушеци излизат от ауспуха, няма мощност...абе ужас!
И в при следващо запалване работи ОК!
Когато си иска работи, когато си иска - не.
Бях на мотор тестер. Там мериха, настройваха и казват всичко е наред!
Да ама не!
Та се чудя - какъв може да е проблема ?
А/ Вода /или други примеси в бензина/ - А95Н от "ОМВ"
Б/ Запушени дюзи на инжекциона- има разни добавки за прочистване, но коя марка да взема?
В/ Нещо в работата на ECU-то ? Дали се "бърка" с работата на газ?
Г/ .....???
Автомобилът е БМВ 520, февруари 1990г., 129 кс, М20, ЕСЕ, с АГУ
Имам следният проблем:
При работа на бензин колата "тресе" като че ли работи на 3 цилиндъра,
черни пушеци излизат от ауспуха, няма мощност...абе ужас!
И в при следващо запалване работи ОК!
Когато си иска работи, когато си иска - не.
Бях на мотор тестер. Там мериха, настройваха и казват всичко е наред!
Да ама не!
Та се чудя - какъв може да е проблема ?
А/ Вода /или други примеси в бензина/ - А95Н от "ОМВ"
Б/ Запушени дюзи на инжекциона- има разни добавки за прочистване, но коя марка да взема?
В/ Нещо в работата на ECU-то ? Дали се "бърка" с работата на газ?
Г/ .....???
Мисля, че знам какъв е проблема ти. Вероятно ECU-то е запаметило грешка (това се случва често когато двигателя работи и на газ). Можеш да разбереш дали е така, ако откачиш клемите на акумулатора за 5 минути, но е абсолютно недопустимо да ги откачаш при работещ двигател може да прецакаш нещо в ECU-то. Пробвай го това, пак ти повтарям - при неработещ двигател...а на мен би ми било интересно как работи 6 цилиндровия М20 на 3 цилиндъра ...ок, кажи после какъв е резултатът, дано да се оправи колицата
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Карам отдавна на газ,и имах същият проблем.
Винаги слагай добавка в бензина ,азползвам на лики моли.слагам малко по-вече и сутрин карам 10 минути на бензин а вечер обръщам набензин и така го гася.
Повери си и трабата която свързва дебитомера
с клапата за газта.Най-често се пуа на оребрението заради скъсяването на разстоянието отгазовата плочка и клапата(проверява се смъкнат)
Не си губи времето да откачаш акумолатора зашото паметта се потдържа от батерийките в таблото
Винаги слагай добавка в бензина ,азползвам на лики моли.слагам малко по-вече и сутрин карам 10 минути на бензин а вечер обръщам набензин и така го гася.
Повери си и трабата която свързва дебитомера
с клапата за газта.Най-често се пуа на оребрението заради скъсяването на разстоянието отгазовата плочка и клапата(проверява се смъкнат)
Не си губи времето да откачаш акумолатора зашото паметта се потдържа от батерийките в таблото
- razorbg
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina B7 Biturbo
- Мечтае да кара: BMW NR7S RS
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани