e34 525tds проблем с горивото
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
e34 525tds проблем с горивото
Здравейте, колеги. Карам си МПС-то от тая година, но ми се разтече ГНП-то... Смених всички гумички и гарнитурки.. направих и и центровка на разпределителния вал на ново, понеже веригите ми са се поотхлабили.. та запалих я, закачих я на диагностика, всичко беше в рамките на допустимото, но когато реших да я пробвам - направих 100 метра и колата изгасна... установих, че помпата в резервоара не работи и имам под 15 литра нафта, отворих я - цедката беше запушена и скъсана.. изчистих цедката и купих 2 алуминиеви цедки за кафе машина, изрязах ги точно и всичко пасна, помпата е на мястото си и подкачва нафта, обаче ГНП не подава гориво на дюзите, а преди това си запали и работеше като часовник някакви идеи какво може да е станало с ГНП-то? Може ли клапана на ГНП да се е повредил? Когато дам на контакт си цъка клапанчето, но лампата за умната дюза не спира да свети. С диагностицирането(номера с педала за газта) ми дава код 3 - Верига на регулатор за количество гориво – напрежение под допустимата стойност. Моля ви дайте някакъв съвет, че от една седмица съм в гаража в масло и нафта до лакти :@
Re: e34 525tds проблем с горивото
Отвиваш клапана и му махаш котвата с пружината и пак завиваш , за да си сигурен че гориво до гнп ще има. Само че ще гасиш от предпазителя на гнп , вече , колкото за пробата . Лампата свети заради сто неща и едното е липса на захранващо гориво към гнп , колкото и странно да е , само че грешките които дава са разни непряко свързани с тоз клапан примерно.б Ако няма сигнал от датчик кол.вал пак няма да има сигнал към гориво-регулатора в гнп и няма да пали. Направи гореописаната проба и ако имаш гориво докато въртиш ще пуши отзад макар и непалеща , ако да проблема е електрически...евентуално
Re: e34 525tds проблем с горивото
Колеги, не знам как и защо, но вътре гнп-то беше скъсало остта си, искат ми 250-300 лв за ремонта. Аз обаче се изтарикатих, но не изцяло. Сега имам друг проблем, попадна ми двигател от е39 1997-ма година, разлика почти няма в двигателя, само дето новия е по-запазен, със всичката си компресия и винаги обслужван в сервиз. Та всички казваха, че не е възможно да го сложа... Да, но с малко препратки всичко пасна идеално, но сега проблема пак допря до гнп... На дюзите отново няма гориво, а двигателя е работил до скоро. Взех и управляващия блок за гнп-то от е39-ката, сложих и него и пак няма гориво горе... Клапана работи. Може ли някой от вас който е правил такъв експеримент да ми сподели електрониката на помпите дали са различни и как да го подкарам? Всичко напаснах, остана пак проблема с помпата - няма гориво на дюзите. Още нещо да спомена - изолирал съм дибитомера, има още 2 датчика за маслото, единия е за температура ако не се лъжа, другия не го знам.. на филтъра за маслото седи. Дали може някой от тях да прави проблем? И на умната дюза малко и тунинговах буксата, да сложа ли от стария мотор моята дюза? Стария мотор беше абсолютно изправен и редовен ? Благодаря ви за отделеното време и се извинявам, ако въпросите ги има в други теми.. доста литература изчетох и няма резултат със запалването на новия мотор в
старото купе.
старото купе.
Re: e34 525tds проблем с горивото
Малко филм е станал от тарикатлък май . Мисля управлението на помпата и еку-то от Е39 си вървят заедно иначе не става , ама ей така да бочнеш нов комп пак не е хава той си търси дебитомери и т.н. и евс-и , други колеги знаят повечко . Има теми по тоз въпрос търси...чадо . ПС: Е сега с тоз двг по-евтинко от 300 пари ли излезе ?
Re: e34 525tds проблем с горивото
първо да кажа, че не е тарикатлък.. Тарикащини не обичам, просто мотора ми излезе почти БЕЗ ПАРИ, окомплектован, с документи със всичко... по оферта ми е да взема цял мотор, от колкото да давам 300 лв на някой уж разбирач, за да ми закачи помпата на компютър, който имам и аз... старата помпа сам си я бях рециклирал и нагласил, работеше като часовник, разбрах и рейката как се е скъсала... Та за "тарикатлъка" за който ми говориш, сега имам резрвна турбина, нова помпа и цял мотор за части за същите пари, а тях само от главата и турбината ще ги избия Другото заради което взех мотора, е че е в пъти по-добър и запазен, компресията си му е на мястото, нямаше капка масло по него.. Имаше само ръждица Та стига сме гадали, обадих се в главния сервиз на БМВ в Русе, познавам единия от механиците, той ми каза, че колата ще запали с моето ЕДЦ и новия мотор, но в случая моята не пали пак, защото помпата около 4-8 месеца е седяла суха и е залепнала вътре, това ми го каза човек, който миналата седмица е сменял помпа на е39 и новата помпа не е работила. Помпаджия му е взел 80лв за да я обслужи... И понеже на мен не ми се занимава да я разглобявам за хиляден път, пък и на работа ходя... помпаджията си знае работата(пак казвам, че мога и сам да го направя, но над 20 пъти смъквах и слагах помпата и нямам нерви да се занимавам повече!) надявам се да не съм се изказал грубо, но изречения от вида на тарикатлък да спестя пари да не съм чул, колата я купих за 1000 лева, над 3-4 бона съм дал още за части, като сметнеш, че всичко съм купувал ново и е най-висок клас. Колата не е с тунинг, просто я реставрирам. Харесвам старите машини и парите никога не са били проблем за да осъществя някаква мечта. Моля темата да бъде заключена или изтрита, ако стане това с помпата и колата запали, ще пусна тема как се монтира и подкарва е34 с е39 мотор, ако вече няма такава някъде, макар, че за дългите безсънни нощи в търсене на информация тук, почти нищо не намерих, освен темите на колегите за помпите. Извинявам се и за информацията която пиша за помпата, ако нещо е грешно, казвам каквото са ми казали "майсторите" в Русе на дизелови тдс-ки. А най-важното е, че никой не се хвана от тях да я направи, а за разбирачи се водят.. само единия ми говореши в някакви цифри, че му се изсмях и си тръгнах Не се доверявайте на разни спецове, че дори и да е малък проблема(както при мен сега с помпата) ще ви одерат кожите тоя младеж взе да ми развива теории за смяна на инсталацията(вече е сменяна) ново зацепване на разпр. вал и още куп небивалици Гладен народа, като те видят с парче хляб(пари) в ръцете, ще ти отхапят пръстите...
Re: e34 525tds проблем с горивото
На теб,колега, как би ти било по-добре? Да дадеш 350лв за рециклирана помпа с дюзите или за 500лв за вземеш същата помпа, обаче с целия мотор както е зацепен? Казвам същата помпа, защото и двете бяха за е39. Според мен си е чиста печалба да взема целия мотор и да го разпродам За момента не се продава все още нищо де, нека запаля е39-ковия мотор в 34-ката и останалите чаркалаци ги пускам за продан
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: e34 525tds проблем с горивото
Toooo мотора си е все м51.Колегата Владо се опита да помогне,обаче бързо го сряза.Стискам палци да се оправиш бързо и да пишеш,че аман от майстори.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: e34 525tds проблем с горивото
намерих 2-ма нечувани от мен спецове, по сменяне на двигатели и се занимавали само с БМВ-та. Утре съм при единия, после при другия, ако и с тях не стане, продавам 2 мотора 2,5 на части, е39-ковия е цял, другия няма само гнп купето на вторични и си решавам проблема, затворих много пари за кола, която явно няма да тръгне да върви
Re: e34 525tds проблем с горивото
Момчета, говорих и с двамата, всичко съм направил както трябва, проблема е, че помпата не е работила от 5-8 месеца и двамата ми казаха, че помпата е залепнала.. или да я нося на помпаджия - или да ме дърпа някой, докато не отлепи - препоръчаха ми варианта с дърпането Тия дни ще видя кой да ме влачи да видя дали ще запали първо да и досъбера частите и да я напълня с водица :3 ако запали - веднага ще се похваля
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: e34 525tds проблем с горивото
Дали има някакво развитие колега, накарахте ли го да запали?
Re: e34 525tds проблем с горивото
Момчета, Весела Коледа! Днес запалих колата, с е34 електроника, колата върви добре, но електрониката ми е износена и малко се колебае. Давам просто обяснение, понеже не мога дословно да покажа всичко и нямам нужния снимков матерял.. За да сложа мотора, прехвърлих лапите, картера и ламбда сондата от е34-ковия мотор, на е39-ката, нямат никаква разлика и гарнитурата е същата. Тампоните на лапите са е39-кови, нови. Махнах дебитомера и сложих е34-ковата филтърна кутия - пасва перфектно. Всички датчици (предимно топлинни) от е34-ковия мотор ги прехвърлих, защото електрониката ги изисква - пасват идеално (е39-ковия има само 2 топлинни датчика, а е34-ковия има 5, ако не се лъжа, но са повече. Насадихме мотора, всичко пасна, влезе в коша. Смъкнах помпата ГНП и я занесох на рециклиране и да я надуят с оригиналната е39-кова електроника. След цялостен ремонт(рециклиране) беше като нова (услугата струваше 200лв в Русе при Иво, на бай Цанко синът му, лека му пръст.. много добър помпаджия, взех я като нова, после ще публикувам снимки). Монтирах я на мотора, сложих я на белязките които бях направил преди това завих всички винтове за да я застопоря и сглобих отпред всичко, сложих и ремъка. Така, искам да кажа, че на умната дюза на е39-ката, отрязах пина отзад на буксата, за да я сложа на моята електроника, инъче не пасва, взех и всички други дюзи от е34-ковия мотор и ги сложих на е39-ковия, понеже знам, че работят, само умната дюза е от е39-ката. Връщам се на помпата - от страната на преден ляв калник позиция - отвих долен ляв торк и 3-те по втори ред торкове с поглед отгоре срещу капака(горните отварят капака на електрониката, но не я кахат от корпуса). Махнах е39-ковата електроника и сложих електроника от 993 (995 също стават за нашата електроника) с графитени писти. Обезвъздушаване дъъъълго време, две зареждания на нов акомулатор 110А по време на запалване избутвате електрониката към купето(към волана) на максимум, за да може да запали на пълна гас. След като запали, връщате на половината и палите на пълна гас, на мен ми запали на 1280 оборота, напълних системата с антифриз, запалих пак колата, закачих я на компютъра и нагласих помпата да подава 4мг/т (по информация изчетена из нета) колата работи на 800обр. и пали добре, малко е мудна заради електрониката, но като намеря кой да я оправи или да си купя евтина електроника(понеже нямам повече пари за колата) ще напиша дали върви добре с тоя двигател
Re: e34 525tds проблем с горивото
Весела е да , живи и здрави . Няма ламбда тоз двг , някой да не си помисли че има , нееее , няма и 5 датчика , и 4-ри няма топлинни. Та всичко на всичко трички са , даже единия не е датчик , а термоключ . И защо аджеба рециклира помпа и кво и рециклира , нали затова смени цял двг уж хубава била новата , пък и що с нейния си ел. блок па после тури друг . А това дето да я "надуят" с електрониката на Е39-ката е пълна фантастика , поне така звучи , какво и надуха , от любопитство само . Иначе поздравления за занимавката и успех. ПС: С каква програмка го четеш тоз архаизъм ?
Re: e34 525tds проблем с горивото
Както бях споменал - мотора не беше пален дълго време, помпата беше залепнала и не подаваше никакво гориво, надуването става на стенд със компютър, който пуска електрониката да работи и подава гориво. Рециклирах я, за да съм сигурен, че в следващите няколко години няма да ми се налага да я свалям Това, което смятах за сонда, щом не е сонда, е всмукващата тръба за маслото, понеже 39-ковата не става с картера на 34-ката. Помпата като я носих, я закачат с нейния компютър(не знам защо) и след това аз се занимавах с останалото, идеята беше да тръгне да дава гориво. Тази интервенция не я правят по сервизите за помпи, по простата причина, че не се занимават с експерименти и не носят отговорност ако някой като мен иска да си прави от нищо - нещо.. е39-ковата електроника се чете САМО С НЕЙНО ЕКУ, а за тази цел, трябва да се смени и инсталацията на електрониката от е39-ка, не е сложна операцията, просто на моя е39 му беше отрязана буксата за ЕКУ-то... Настройката на помпата я направих с Делфи 2013, кабелите и четеца вървяха в комплект с диагностичната програма, тях си ги купих, за да мога да направя сам колата Купих и таблет с уиндолс, за да мога да помагам на запалянковци като нас общо взето всичко от е34 мотора е на 39-ковия + датчика на маховика(те май са същите, ама аз заложих на сигурните части Цяла помпа от е34 не може да се сложи на 39-ков мотор, понеже е с по-малък диаметър отпред(не съм сигурен с колко е разликата, за това ползвах тялото от е39 и сложих е34 електрониката. Надявам се да съм бил точен с описанието и ако има нещо друго - питайте, ще обясня какво, как и защо
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани