e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Може би тук е проблема?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ако е само това ще работи но има нужда от ремонт.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Това виждам, като проблем може би и това до него..
Интересното е че сега, като разкачвах модула и го закачвах пак, спря да духа топло от средните духалки. На прозореза си духа топло. Модула го бях разкачил само за да снимам, че не бях в нас. После го сложих за да се прибера и спряха да духат средните духалки. Преди малко пак го свалих за да го изчистя вкъщи Т.е само от свалянето и качването без никаква друга намеса спря топлото от средните духалки ... и отново ми се завърта да не е кабелен проблем..
PS. Отделно че си е*а майката шофьорската клапа, като заби на студено и сега май не мога и да обезвъздуша, като хората и стана омагьосан кръг
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Интересното е че сега, като разкачвах модула и го закачвах пак, спря да духа топло от средните духалки. На прозореза си духа топло. Модула го бях разкачил само за да снимам, че не бях в нас. После го сложих за да се прибера и спряха да духат средните духалки. Преди малко пак го свалих за да го изчистя вкъщи Т.е само от свалянето и качването без никаква друга намеса спря топлото от средните духалки ... и отново ми се завърта да не е кабелен проблем..
PS. Отделно че си е*а майката шофьорската клапа, като заби на студено и сега май не мога и да обезвъздуша, като хората и стана омагьосан кръг
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Иска си ремонт.Ако не го ремонтираш или не намериш читав другата седмица ми го прати да го оправя.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мерси колега! Ще потърся по фб групата да видим дали ще изскочи такъв, ако е 10-20лв , не си залужава разправията за ремонт. Ама, ако не намеря ще ти го пратя освен
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Имам един резервен, мога да ти го пратя. И без това разчиствам вече сергията. Дай данни на ЛС.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Същия номер ли е? Благодаря ти колега железен си! Сложи някаква цена този път, че си спомням компютъра ми го подари, неудобно ми е вече
А моторчето отдясно не го намерих и напипах. Май трябва да сваля жабката. Другото, което видях е че в шофьорскитв крака има едно синьо , като реле дето правило проблеми, ама то е май само за степените на вентилатора.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
А моторчето отдясно не го намерих и напипах. Май трябва да сваля жабката. Другото, което видях е че в шофьорскитв крака има едно синьо , като реле дето правило проблеми, ама то е май само за степените на вентилатора.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Същия номер е.
Моторчето е отстрани на прасето, пада се над жилата, но трябва да се свали черната пластмаса отстрани- не само кората долу-мокетената. Изчакай, не се занимавай излишно, утре ще включиш другия и ще видиш кво става. Важното е да си сигурен че модула управлява правилно смесителната клапа и водните клапани.
Важно е и елпотенциометърът на центр.духалка /студено-топло/ на какво дередже е. Почти всички са полупреебани и се връщат като пружина при въртене, а точно тоя променлив волтаж дава инфо на модула кво е избрано като температура за дашборда...демек той да си коригира смесителната клапа чрез моторчето.
Онова синьото отляво долу е резисторния блок за степените на вентилатора. Няма общо с проблема.
Моторчето е отстрани на прасето, пада се над жилата, но трябва да се свали черната пластмаса отстрани- не само кората долу-мокетената. Изчакай, не се занимавай излишно, утре ще включиш другия и ще видиш кво става. Важното е да си сигурен че модула управлява правилно смесителната клапа и водните клапани.
Важно е и елпотенциометърът на центр.духалка /студено-топло/ на какво дередже е. Почти всички са полупреебани и се връщат като пружина при въртене, а точно тоя променлив волтаж дава инфо на модула кво е избрано като температура за дашборда...демек той да си коригира смесителната клапа чрез моторчето.
Онова синьото отляво долу е резисторния блок за степените на вентилатора. Няма общо с проблема.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
централната духалка е в средно дередже както обикновенно. Имам резервни духалки с работеща врътка, но не съм я слагал защото досега не ми е създавала проблем. Но дори и да го задържа с ръка на топло не се променя нищо в момента.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
И с модула на heartlistener ку.ец. поръчах китайчета. Като пристигнат ше дам отзиви.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Дано не си поръчал китайските клапани, щото са пълен боклук, стават само да си изкормиш бубините и да ги сложиш на твоя корпус. Нищо повече. За 50 лв макс щеше си вземеш от е39, е38, е60, е65 клапани парно с буксите и с един преходник за 2 лв си решаваш тотално проблема с него . Китаеца от опит на познат ти го казвам, поръча си го лятото , дори пластмасата по него е т***к..
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Баварец вадя от гараж...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Китайските са, ще ги видим, не са лоши отзивите. Ако не бачкат ще прехвърля гумичките на моите и толкова нали ремонтния комплект и той беше някъде 50-60 кинта. Ясни са ми вариантите със клапани от по-ново бмв, ама реших така да пробвам.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
...И резисторен блок си поръчал... Старият какво му е състоянието?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
колеги, помогнете ми малко, стана много оплетено.
Днес пак си играх с тва парно. Не спира да ме гложди мисълта, че като пусна директен ток от акумулатора клапаните цъкат. Днес пак ги бъзиках. Накарах един колега да върти врътките на топло-студено докато аз съм с ухо на клапаните и не се чува нищо. замерих пак тока от буксата, минуса на единичното краче и плюса на 2те съседни хоризонтални - на едното дава 12в, на другото 0 , това е и на макс топло и на студено, едно и също - това нормално ли е?
ОТ 3та страна това ми е най-фрапиращото, като извадих тока на клапаните и влязах в колата, дадох на контакт и бутоните за климатика и вътрешната циркулация светеха, натискам ги работят, обръща на вътрешен въздух, (клиамтика не работи по принцип) , но ги натискам и работят - тези бутони откакто имам колата не са работили никога и някой ми обясняваше, че е заради неработещия климатик. Слагам тока на клапаните, бутоните пак не работят. Махам тока, давам контакт, бутоните работят. Връзвам тока, бутните не работят...
Токов проблем ли имам, какво става не знам, да я карам на жичкаджия ли какво?
PS. Забравих да добавя че това са резултати след смяната на модула. Уикенда ще правя всякакви варианти.кое с кое как работи и не работи.
PS2. Логично се замислих и на двете легла в буксата да има 12в, след като пусна директен ток на клапаните цъкат. Ще проверя някак да не е проблема в буксата и има ли ток в кабела преди нея.
Тука по този начин замервам, но на буксата на кабела нали, не на пиновете на самите клапани:
Днес пак си играх с тва парно. Не спира да ме гложди мисълта, че като пусна директен ток от акумулатора клапаните цъкат. Днес пак ги бъзиках. Накарах един колега да върти врътките на топло-студено докато аз съм с ухо на клапаните и не се чува нищо. замерих пак тока от буксата, минуса на единичното краче и плюса на 2те съседни хоризонтални - на едното дава 12в, на другото 0 , това е и на макс топло и на студено, едно и също - това нормално ли е?
ОТ 3та страна това ми е най-фрапиращото, като извадих тока на клапаните и влязах в колата, дадох на контакт и бутоните за климатика и вътрешната циркулация светеха, натискам ги работят, обръща на вътрешен въздух, (клиамтика не работи по принцип) , но ги натискам и работят - тези бутони откакто имам колата не са работили никога и някой ми обясняваше, че е заради неработещия климатик. Слагам тока на клапаните, бутоните пак не работят. Махам тока, давам контакт, бутоните работят. Връзвам тока, бутните не работят...
Токов проблем ли имам, какво става не знам, да я карам на жичкаджия ли какво?
PS. Забравих да добавя че това са резултати след смяната на модула. Уикенда ще правя всякакви варианти.кое с кое как работи и не работи.
PS2. Логично се замислих и на двете легла в буксата да има 12в, след като пусна директен ток на клапаните цъкат. Ще проверя някак да не е проблема в буксата и има ли ток в кабела преди нея.
Тука по този начин замервам, но на буксата на кабела нали, не на пиновете на самите клапани:
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
На пина с чисто жълтия кабел /по-дебелия/ имаш постоянен плюс за бобините И на двата клапана.
Жълт с кафява ти е за ляв клапан. При врътка на макс червено там трябва да е 0V /отворен клапан/. При врътка на синьо трябва да имаш 12V /затворен клапан/.
Жълт с виолетова ти е за десен клапан.
На буксата на кабелите мериш, да.
Жълт с кафява ти е за ляв клапан. При врътка на макс червено там трябва да е 0V /отворен клапан/. При врътка на синьо трябва да имаш 12V /затворен клапан/.
Жълт с виолетова ти е за десен клапан.
На буксата на кабелите мериш, да.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани