e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Има и някои без тапи.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
момчета, дайте акъл моля ви дали направих бела.
Реших, че е крайно време да сменя хидравличната течност, но заедно с това реших и "промивка" да и направя.
купих 3л хидравлична на феби 6162, мисля че беше заместител на 7.1 (което ми е наказанчето на хидравликата)
няма да споменава, че на цвят не може да се разбере какво има в казанчето. Източих го, разкачих връщащия маркуч и започна въртене на волана на ляво надясно, докато се източи всичко. Едновременно докато наливам 1.5л от новата течност, приятел върти волана наляво надясно, да направим промивката, малко се пооправи цвета, но реших че няма да промивам до бистро зелено, най-малкото защото щеше да ми свърши течноста.
Тук точно обаче обаче идва върпоса, че не помислих как ще вдигна колелата във въздуха и съответно, свърших процедурата с колелата на земята, на загасен мотор разбира се. Има ли шансове да съм прецакал хидравликата, като оставих колелата на земята, че нещо не мога да си го представя?
Въпросът ми идва оттам, че в момента, при всяко едно въртене на волана се чува един лек съскаш звук, наподобяващ до някъде звука, когато си завъртял пълен волан? И се чудя сега прецаках ли нещо, какво стана. Не усещам някаква осезаема промяна във волана при въртене, (не знам дали си внушавам) но дори ми се струва една идея по-тежък.
Някаква идея?
Реших, че е крайно време да сменя хидравличната течност, но заедно с това реших и "промивка" да и направя.
купих 3л хидравлична на феби 6162, мисля че беше заместител на 7.1 (което ми е наказанчето на хидравликата)
няма да споменава, че на цвят не може да се разбере какво има в казанчето. Източих го, разкачих връщащия маркуч и започна въртене на волана на ляво надясно, докато се източи всичко. Едновременно докато наливам 1.5л от новата течност, приятел върти волана наляво надясно, да направим промивката, малко се пооправи цвета, но реших че няма да промивам до бистро зелено, най-малкото защото щеше да ми свърши течноста.
Тук точно обаче обаче идва върпоса, че не помислих как ще вдигна колелата във въздуха и съответно, свърших процедурата с колелата на земята, на загасен мотор разбира се. Има ли шансове да съм прецакал хидравликата, като оставих колелата на земята, че нещо не мога да си го представя?
Въпросът ми идва оттам, че в момента, при всяко едно въртене на волана се чува един лек съскаш звук, наподобяващ до някъде звука, когато си завъртял пълен волан? И се чудя сега прецаках ли нещо, какво стана. Не усещам някаква осезаема промяна във волана при въртене, (не знам дали си внушавам) но дори ми се струва една идея по-тежък.
Някаква идея?
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Аз наскоро сменях хидравличната течност на моята кола (Е36 316) и стана същото. Въртях волана пълен ляв и десен, като колелата бяха на земята и след като налях новата течност волана беше една идея по-тежък и като го навъртя малко повече се чуваше съскане както при тебе. Като нялях течността напълних до макс и след като запалих колата и покарах малко проверих и пак си беше на макса. След като това съскане взе да ме дразни сериозно реших да проверя нивото течността след 10-15 км каране и беше под минимума. Долях пак до макс и до сега всичко е наред.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Да и при мен е пълна на макс. Но покарах 2-3км и не спадна. Ще покарам още малко да видим дали ще падне да налея още!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Незнам на е34 как са маркучите на хидравликата, но ако си ги разкачал отдолу при болтовете (а не горе от казанчето) и си пропуснал да сложиш някоя дифтунга и от това да е, 3 пъти ги свалях на 36цата маркучите докато наредя всички дифтунги :-D
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:момчета, дайте акъл моля ви дали направих бела.
Реших, че е крайно време да сменя хидравличната течност, но заедно с това реших и "промивка" да и направя.
купих 3л хидравлична на феби 6162, мисля че беше заместител на 7.1 (което ми е наказанчето на хидравликата)
няма да споменава, че на цвят не може да се разбере какво има в казанчето. Източих го, разкачих връщащия маркуч и започна въртене на волана на ляво надясно, докато се източи всичко. Едновременно докато наливам 1.5л от новата течност, приятел върти волана наляво надясно, да направим промивката, малко се пооправи цвета, но реших че няма да промивам до бистро зелено, най-малкото защото щеше да ми свърши течноста.
Тук точно обаче обаче идва върпоса, че не помислих как ще вдигна колелата във въздуха и съответно, свърших процедурата с колелата на земята, на загасен мотор разбира се. Има ли шансове да съм прецакал хидравликата, като оставих колелата на земята, че нещо не мога да си го представя?
Въпросът ми идва оттам, че в момента, при всяко едно въртене на волана се чува един лек съскаш звук, наподобяващ до някъде звука, когато си завъртял пълен волан? И се чудя сега прецаках ли нещо, какво стана. Не усещам някаква осезаема промяна във волана при въртене, (не знам дали си внушавам) но дори ми се струва една идея по-тежък.
Някаква идея?
Проблем няма, въпроса е, че може да е глътнало още малко течност, докато се обезвъздуши напълно.
Колкото до течовете - препоръчвам медни дифтунги и не много стягане, както и проверка на връзките на маркучите за ниско налягане - към серпентината и казанчето - много често тече именно от там.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
А там реално са алумин и мед ... Оригинални като ги сменях бяха така ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ивчо написа:А там реално са алумин и мед ... Оригинални като ги сменях бяха така ...
Колеги, това за хидравликата ли става въпрос? Бях разкачил само маркуча от казанчето. Друго не съм пипал и не съм проверявал, но волана продължава да съска при всяко завъртане, а течността не намалява за да долея - около 50км пробег след смяната.
Днес отидох до служебния гараж, че има едно чукане изотзадзе, което ме побърква.
Колегита казаха, че имало много голям луфт в диференциала ли карадана ли (да не излъжа и рекоха да търся друг диф или да се отвори този и дасе прави), при въртене на кардана наляво надясно или сътоветно колелетата напред назад, и се чува чукащ метален звук откъм дифа. Отделно казаха, че външните карета са за смяна, ама те май се сменяли с полуоските.
Отделно, когато съм с много ниска скорост и на затворено пространство например в гараж, ясно се чува при завой един странен звук идващ от зад мен, предполагам пак е дифа - не е чукането, не е и като виене, не мога да го определя, като тихо скърцане или жулене, нещо такова.
Имате ли идеи с тези оплаквания какво мога да направя?
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
На срещата като ме вози ти казах каре на кардана търси там проблема за металното причукване и звънтене и висящия лагер за вибрации
Всички пътища водят към НАДИН
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Висящ лагер и каре кардан лично си смених. Там няма проблем.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
На двора се търкалят 2 полуоски. Кат минеш за холограмите ше си ги натовареш и тях. Да си имаш. Не се мятай да сменяш за лудо. Изчакай го да се строши... на дифа му отвии пробката, ако не потече му долей 80в90 и толкова.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
да споделя, че май спрях теча на масло от тялото на масления филтър - смених 2те гарнитури, а на един голям болт, който се намира под малката гарнитура и се отвива с шестограм, сложих о-рингче. По принцип там имаше само дихтунга, но реших да затапя с една гумичка и май всичко е окей. Сега не виждам никакви течове и омасляване там. Държа да отбележа, че при мен ги нямаше двете тапи под които се сменят о-ринговете. Може би при ваноса тялото е друго или кой знае при кои модели има разлика.
Другото, което видях е че маркуча на хидравликата, който не пипах е проетъкл горе при скобата под казанчето. Ще изрежа малко и ще сложа нова скоба, може би оттам да ми идва съскането във волана, знам ли.
ПП. като свалях кабелите на алтернатора, към тях видях вързана някаква букса. Знаете ли таз бука за какво е и защо си седи така във въздуха?
Поздрави,
Другото, което видях е че маркуча на хидравликата, който не пипах е проетъкл горе при скобата под казанчето. Ще изрежа малко и ще сложа нова скоба, може би оттам да ми идва съскането във волана, знам ли.
ПП. като свалях кабелите на алтернатора, към тях видях вързана някаква букса. Знаете ли таз бука за какво е и защо си седи така във въздуха?
Поздрави,
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Тая букса много прилича на тази която е за температурните датчици на главата, но не съм сигурен.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мне. Те са двупинови, тая е с три пина.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
С 3 пина май са на стъпковия мотор, ТПС-а и клапана на бензиновите пари при е36 (може и да пропускам нещо).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани