e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Момчета дайте идея как да свала центриращата втулка на кардана отпред откъм карето.
Новите работи
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Новите работи
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Добре е че скоростната кутия ти е с тези тампонки-има ги и са евтинийки. Че по-стария вариант е много болезнен
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Христос Воскресе, бъдете живи и здрави колеги!
Тези са едните тампони, в оем-а гледам че се водят задни, предните са кръгли
Та използвах канала на служебния сервиз и добре че отидох там, защото пред блока нямаше да мога да свърша работата. Отне ми ден и половина, цялата процедура. Много голям зор видях, с разкачането на генерецията от гумените тампони. Съответено нямах сили накрая и да ги закача , успях да втъкна един само, другите ще слеза при арабина да ги закачи. Не съм махал генрецията, оставих я да виси и успях да измъкна целия кардан (казвам го, защото навсякъде пише, че се сваля генерацията иначе не може). Лагера излезе с няколко почуквания с чука, новия също се втъкна съвсем лесно. Карето беше разпокъсано отсякъде, май си беше оригиналното, сигурно не е пипано досега. Сложих го по стрелкичките как си трябва. Центриращата втулка на можах да измъкна и си остана старата. В цялото си внимание и невнимание, уж маркирах кардана, като го свалях и накрая, нищо не остана от маркировката. Събрах двете части точно една срещу друга по оргиналната маркировка (2 бели точки) и няма никакви ядове, нито тресе, нито вибрира. И след като свалих кардана и карето и огледах тук таме и видях, че :
1. щангичката, която се подава откъм скоростния лост има луфтове и играе нещо.Колега ми каза, че някакви втулки там се сменят.
2. Нещото наподобяващо емблемата на мерцедес, където се хваща карето за скоростната кутия играе и лупа яко, пускам линк с клипче. Тук някакви идеи, какво може да има и да се направи?
https://www.dropbox.com/s/veqe191rmal2f ... 8.mp4?dl=0
The Heartlistener написа:Добре е че скоростната кутия ти е с тези тампонки-има ги и са евтинийки. Че по-стария вариант е много болезнен
Тези са едните тампони, в оем-а гледам че се водят задни, предните са кръгли
Та използвах канала на служебния сервиз и добре че отидох там, защото пред блока нямаше да мога да свърша работата. Отне ми ден и половина, цялата процедура. Много голям зор видях, с разкачането на генерецията от гумените тампони. Съответено нямах сили накрая и да ги закача , успях да втъкна един само, другите ще слеза при арабина да ги закачи. Не съм махал генрецията, оставих я да виси и успях да измъкна целия кардан (казвам го, защото навсякъде пише, че се сваля генерацията иначе не може). Лагера излезе с няколко почуквания с чука, новия също се втъкна съвсем лесно. Карето беше разпокъсано отсякъде, май си беше оригиналното, сигурно не е пипано досега. Сложих го по стрелкичките как си трябва. Центриращата втулка на можах да измъкна и си остана старата. В цялото си внимание и невнимание, уж маркирах кардана, като го свалях и накрая, нищо не остана от маркировката. Събрах двете части точно една срещу друга по оргиналната маркировка (2 бели точки) и няма никакви ядове, нито тресе, нито вибрира. И след като свалих кардана и карето и огледах тук таме и видях, че :
1. щангичката, която се подава откъм скоростния лост има луфтове и играе нещо.Колега ми каза, че някакви втулки там се сменят.
2. Нещото наподобяващо емблемата на мерцедес, където се хваща карето за скоростната кутия играе и лупа яко, пускам линк с клипче. Тук някакви идеи, какво може да има и да се направи?
https://www.dropbox.com/s/veqe191rmal2f ... 8.mp4?dl=0
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Днес смених антифриз и промих системата с маркуч с вода. Взех евтин антифриз да покарам седмица с него и ще го сменя пак с хубав. Ето какво изтече...
Кажете ми къде мога да върна тая гняз? Не искам да я изливам по поляните?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Кажете ми къде мога да върна тая гняз? Не искам да я изливам по поляните?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:Днес смених антифриз и промих системата с маркуч с вода. Взех евтин антифриз да покарам седмица с него и ще го сменя пак с хубав. Ето какво изтече...
Кажете ми къде мога да върна тая гняз? Не искам да я изливам по поляните?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вземи сега Газирана вода покарай една седмица с нея и тогава си налей новия антифриз.
ПП. После ще източиш кока кола
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
момчета пиша с главни букви, защото според мен е МНОГО ВАЖНО!!!
Никъде не намерих конкретна информация, къде може да се върне стария антифриз, всички казват фърляй го в канала, а както знаем той е ТОКСИЧЕН!
Обадих се във форма БАЛБОК ИНЖИНЕРИНГ http://www.balbok.com/bg , където МНОГО УЧТИВО И ЛЮБЕЗНО ме информираха, че събират стар антифриз.
ИМАТ МОБИЛНИ ПУНКТОВЕ НА ОТДЕЛНИ ДАТИ НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА В СОФИЯ (казаха, че работят и в други общини, но не съм разпитвал, кои точно), а СЪЩО ТАКА ИДВАТ И ПО ЗАЯВКА НА МЯСТО ЗА ДА СЪБЕРАТ СТАРАТА ВИ ГНЯЗ!
МОЛЯ ВИ имайте предвид, че при малко ЖЕЛАНИЕ, можете да се обадите и хората да дойдат на място да ви отърват от старите химикали, НЕ ИЗЛИВАЙТЕ АНТИФРИЗА СИ В КАНАЛА, ПОД ХРАСТА И НА ДРЪВЧЕТО и в РЕКИЧКАТА!
Никъде не намерих конкретна информация, къде може да се върне стария антифриз, всички казват фърляй го в канала, а както знаем той е ТОКСИЧЕН!
Обадих се във форма БАЛБОК ИНЖИНЕРИНГ http://www.balbok.com/bg , където МНОГО УЧТИВО И ЛЮБЕЗНО ме информираха, че събират стар антифриз.
ИМАТ МОБИЛНИ ПУНКТОВЕ НА ОТДЕЛНИ ДАТИ НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА В СОФИЯ (казаха, че работят и в други общини, но не съм разпитвал, кои точно), а СЪЩО ТАКА ИДВАТ И ПО ЗАЯВКА НА МЯСТО ЗА ДА СЪБЕРАТ СТАРАТА ВИ ГНЯЗ!
МОЛЯ ВИ имайте предвид, че при малко ЖЕЛАНИЕ, можете да се обадите и хората да дойдат на място да ви отърват от старите химикали, НЕ ИЗЛИВАЙТЕ АНТИФРИЗА СИ В КАНАЛА, ПОД ХРАСТА И НА ДРЪВЧЕТО и в РЕКИЧКАТА!
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:момчета пиша с главни букви, защото според мен е МНОГО ВАЖНО!!!
Никъде не намерих конкретна информация, къде може да се върне стария антифриз, всички казват фърляй го в канала, а както знаем той е ТОКСИЧЕН!
Обадих се във форма БАЛБОК ИНЖИНЕРИНГ http://www.balbok.com/bg , където МНОГО УЧТИВО И ЛЮБЕЗНО ме информираха, че събират стар антифриз.
ИМАТ МОБИЛНИ ПУНКТОВЕ НА ОТДЕЛНИ ДАТИ НА РАЗЛИЧНИ МЕСТА В СОФИЯ (казаха, че работят и в други общини, но не съм разпитвал, кои точно), а СЪЩО ТАКА ИДВАТ И ПО ЗАЯВКА НА МЯСТО ЗА ДА СЪБЕРАТ СТАРАТА ВИ ГНЯЗ!
МОЛЯ ВИ имайте предвид, че при малко ЖЕЛАНИЕ, можете да се обадите и хората да дойдат на място да ви отърват от старите химикали, НЕ ИЗЛИВАЙТЕ АНТИФРИЗА СИ В КАНАЛА, ПОД ХРАСТА И НА ДРЪВЧЕТО и в РЕКИЧКАТА!
Простете за невежия въпрос , ама къде виде 30 литра антифриз? аз виждам само вода с тиня,.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Това, че е гняз и ръжда, не означава, че няма антифриз вътре. Сега, ако източа антифриза, който налях вчера, ще изглежда по същия начин.
Ето един откъс от английски текст:
Flush the radiator with water. Draining your radiator will only remove above 40-50% of your old coolant[6], so you need to flush it with water to get the rest out. To do so:
Replace the petcock in the radiator.
Place a garden hose in the fill spout and fill it until you see the water line.
Start the car and leave it on for 10 minutes. Let the car cool before returning to it.
Remove the petcock and let the new water drain out into a pan. This water will be tainted by the toxic coolant still in the radiator, so it must be recycled as well. Do not allow this water to drain into the ground.
Repeat this process 2-3 times.[7]
Ако трябва да сме съвсем екологични, както виждаш, дори водата, с която се прави промивка, казват да се събере и да не се изхвърля, защото остава антифриз в нея.
Не казвам, да се стига дотук, но поне тубите с химията, да не се изливат в природата.
Самото рециклиране, доколкото разбирам, от чуждите сайтове се състои в изпаряване на водата от антифриза и отделяне на химикалите.
Ето един откъс от английски текст:
Flush the radiator with water. Draining your radiator will only remove above 40-50% of your old coolant[6], so you need to flush it with water to get the rest out. To do so:
Replace the petcock in the radiator.
Place a garden hose in the fill spout and fill it until you see the water line.
Start the car and leave it on for 10 minutes. Let the car cool before returning to it.
Remove the petcock and let the new water drain out into a pan. This water will be tainted by the toxic coolant still in the radiator, so it must be recycled as well. Do not allow this water to drain into the ground.
Repeat this process 2-3 times.[7]
Ако трябва да сме съвсем екологични, както виждаш, дори водата, с която се прави промивка, казват да се събере и да не се изхвърля, защото остава антифриз в нея.
Не казвам, да се стига дотук, но поне тубите с химията, да не се изливат в природата.
Самото рециклиране, доколкото разбирам, от чуждите сайтове се състои в изпаряване на водата от антифриза и отделяне на химикалите.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Момче , изпатка нацяло ми се струва. Не знам по тежък ремонт или масло ако ти изтече какво ще правиш ?? Еколози ще викаш , Хеи , пожарна .
Вместо д а ми събираш литри боза да беше сложиш нов радиатор пак да си кажа.
Вместо д а ми събираш литри боза да беше сложиш нов радиатор пак да си кажа.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Живко, не съм изпаткал бе брато. Мани го новия радиатор, ако трябва и него ще го смена. Въпроса е, че цяла България си излива антифриза в канала, при положение, че хората ти идват на място да го съберат. За това говоря. Не може секи да вика, фърляй го безвреден е. Не говоря за инциденто изтичане на антифриз или масло, говоря за масова практика, да се излива в тревата и в канала. Ние хората трябва да се малумни да си изливаме отровите в природата . Аз сега съм си натоварил 30те литра гняз в багжника и на 20.04 ще ида на входа на парка заимов, където ще бъде мобилния пункт за да ги върна.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:Живко, не съм изпаткал бе брато. Мани го новия радиатор, ако трябва и него ще го смена. Въпроса е, че цяла България си излива антифриза в канала, при положение, че хората ти идват на място да го съберат. За това говоря. Не може секи да вика, фърляй го безвреден е. Не говоря за инциденто изтичане на антифриз или масло, говоря за масова практика, да се излива в тревата и в канала. Ние хората трябва да се малумни да си изливаме отровите в природата . Аз сега съм си натоварил 30те литра гняз в багжника и на 20.04 ще ида на входа на парка заимов, където ще бъде мобилния пункт за да ги върна.
Това кафявото от колата към канала какво е. Освен това доста неща се сменят по колата, но не виждам нищо да пише за нов катализатор- основното замърсяване на околната среда е чрез изгорелите газове. И ако искаме да пазим околната среда, защо вземаме кола на 20години, с голям двигател, която е извън всякакви еконорми.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
zvetiko написа:Това кафявото от колата към канала какво е. Освен това доста неща се сменят по колата, но не виждам нищо да пише за нов катализатор- основното замърсяване на околната среда е чрез изгорелите газове. И ако искаме да пазим околната среда, защо вземаме кола на 20години, с голям двигател, която е извън всякакви еконорми.
Кво се правиш и ти сега на интересен?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Не бях подготвен с повече туби и нямаше къде да събера всичко. Събрах "първака" и другото на промивката си изтече нямаше къде да го събера, а и в крайна сметка няма и как да събера 100л вода примерно от промивката. Току що върнах антифриза, взеха го ръждив. Казаха че отива в Германия, защото тук не се рециклира. Съвсем безплатно го взимат, а идването по заявка до адрес също е безплатно. Нищо не коства да си съберете антифриза в туби и да ги извикате да го съберат.
Относно старата кола, най-вероятно скоро ще я газифицирам, едно за икономия, две точно заради неекологичноста на колата, пък ако искате вярвайте
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Относно старата кола, най-вероятно скоро ще я газифицирам, едно за икономия, две точно заради неекологичноста на колата, пък ако искате вярвайте
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Колеги моля ви отново за помощ!!! Днес, след големия дъжд вчера, видях че в пасажерските крака има локва ... голяма локва ... за съжаление не мога да бъда сигурен дали вратата е била плътно затворена цялата нощ, защото друг човек я затвяра, но все си мисля че дори и да не е била плътно затворена, водата не може да потече така в краката. Водата е на същото място където беше изгнила преди ремонта а именно тук:
Дайте идеи откъде може да се появява тази вода?? Легенчето дето съм отбелязал със стрелка беше пълно догоре по цялата дължина, в смисъл яко влиза вода отнякъде оххфф писна ми
Вода е, не е друго. Не видях следи от течове някъде. Все едно избива отдолу някак си. Немога да си обясня. След като подсуших с парцал след 2мин пак имаше малка локвичка с размер на 3 монети от 1лв, избиваща точно изпод уплътнението където сочи стрелкичката, а съответно пък под кръгчето отдолу под колата беше влажно и покапваше леко оттам.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Дайте идеи откъде може да се появява тази вода?? Легенчето дето съм отбелязал със стрелка беше пълно догоре по цялата дължина, в смисъл яко влиза вода отнякъде оххфф писна ми
Вода е, не е друго. Не видях следи от течове някъде. Все едно избива отдолу някак си. Немога да си обясня. След като подсуших с парцал след 2мин пак имаше малка локвичка с размер на 3 монети от 1лв, избиваща точно изпод уплътнението където сочи стрелкичката, а съответно пък под кръгчето отдолу под колата беше влажно и покапваше леко оттам.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Под лайсните на предното стъкло, шибидах, запушени дупки на праговете за оттичане, от кутията на компютрите ако има жици прокарани навътре и долу е запушено оттичането, на тия места търси проблемите като се стопли и изсъхне взимаш едно шише вода и почваш, ако стъклото ти е сменяно в кобра почни от там
Всички пътища водят към НАДИН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани