e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
е то няма край ... хора давайте пак идеи моля ви.
От няколко дни ми прави впечатление, че сутрин като запаля да ходя към работа и започва да работи нестабилно, в смисъл мени оборотите, тресе, все едно пак няма цилиндър, тръгвам и след няколко минути шофиране се нормализира.
Тази сутрин като я запалих, работеше още по-зле. Цялата се тресе, падат до 500 оборота вдига се до 1000 и така на място постоянно. Покарах 500метра да си я преместа да работя по нея и сега вечерта като я запалих пак, щеше направо да угасне. сигурно и под 500 падаха оборотите и дига до 1000, натискам газта със зор дига оборотите, сигурно нямаше 2-3 цилиндъра в тоя момент. Оставих я да поработи на място и лека полека се укроти поне малко, колкото да не загасне. Изкарах я да завъртя едно кръгче, като загря на 90 градуса, започна да работи стабилно, изръчках я на макс няколко пъти, набира и върви съвсем нормално. На светофарите работи стабилно. Загасих я нормално работеща. Явно на студен мотор нещо се случва ама какво? И то прогресивно всяко следващо палене е по-зле от предишното?
Може и да ми се смеете, ама почвам да се чуда дали нещо като съм я събирал не съм защипал нещо някъде някой кабел, под задната седалка ли къде ли, не ми се варва ама знам ли.
От няколко дни ми прави впечатление, че сутрин като запаля да ходя към работа и започва да работи нестабилно, в смисъл мени оборотите, тресе, все едно пак няма цилиндър, тръгвам и след няколко минути шофиране се нормализира.
Тази сутрин като я запалих, работеше още по-зле. Цялата се тресе, падат до 500 оборота вдига се до 1000 и така на място постоянно. Покарах 500метра да си я преместа да работя по нея и сега вечерта като я запалих пак, щеше направо да угасне. сигурно и под 500 падаха оборотите и дига до 1000, натискам газта със зор дига оборотите, сигурно нямаше 2-3 цилиндъра в тоя момент. Оставих я да поработи на място и лека полека се укроти поне малко, колкото да не загасне. Изкарах я да завъртя едно кръгче, като загря на 90 градуса, започна да работи стабилно, изръчках я на макс няколко пъти, набира и върви съвсем нормално. На светофарите работи стабилно. Загасих я нормално работеща. Явно на студен мотор нещо се случва ама какво? И то прогресивно всяко следващо палене е по-зле от предишното?
Може и да ми се смеете, ама почвам да се чуда дали нещо като съм я събирал не съм защипал нещо някъде някой кабел, под задната седалка ли къде ли, не ми се варва ама знам ли.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Стъпков мотор. Кабели и маркучи. Въздух. Дебитомера го изключи, виж ко стаа
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Мерси Ники! Като разкача дебитомера, започва да работи нормално. Като го закача обратно става много зле. При загрял двигател със закачен дебитомер работи сравнително добре.
Някой може ли асистира с 1 дебитомер за тест? След 18ч мога да дойда навсякъде в София за проба. Качвам снимки на дебитомера:
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Някой може ли асистира с 1 дебитомер за тест? След 18ч мога да дойда навсякъде в София за проба. Качвам снимки на дебитомера:
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Намерих проблема. Скъсал се е маркуча на стъпковото моторче.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Групата, някой ако има интерес за сиви стелки да драска, мисля да поръчам още едни за резерва, докато още ги има, да делиме доставка. Сиви, формата пасва перфектно. Към 80лв се връзват с доставка без да печеля нищо
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- d.raychev
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Откъде ги поръча
popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
от Ибей са колега, сложили са снимки на други стелки и предполагам, затова хората не ги купуват.
споделям друга важна информация да си проверите отдушниците на дифа за запушване, съвсем случайно го разбрах това вчера, тъй като трябваше да източа новото масло за да подменя дихтунгата, щото протече. Отидох обаче до сервиз да го източат, че не ми се лягаше под стойките и майстора, като разви пробката, маслото фукна с 200 та го окъпа малко , и вика не може да има такова налягане тука, имаш някъде отдушник и е запушен, но не можа да гонамери. Днес го открих, точно над датчика за скоростта, една малка тапичка колкото кабърче със запушена дупчица, ръчнах я леко с една игла и даже текнаха 2-3 капки масло оттам. Ако остане запушено, почвало да избива по семеринги и да омаслява.
споделям друга важна информация да си проверите отдушниците на дифа за запушване, съвсем случайно го разбрах това вчера, тъй като трябваше да източа новото масло за да подменя дихтунгата, щото протече. Отидох обаче до сервиз да го източат, че не ми се лягаше под стойките и майстора, като разви пробката, маслото фукна с 200 та го окъпа малко , и вика не може да има такова налягане тука, имаш някъде отдушник и е запушен, но не можа да гонамери. Днес го открих, точно над датчика за скоростта, една малка тапичка колкото кабърче със запушена дупчица, ръчнах я леко с една игла и даже текнаха 2-3 капки масло оттам. Ако остане запушено, почвало да избива по семеринги и да омаслява.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Момчета имам 1 бърз въпрос. Откъде да прекарам захранващия кабел на усилвателя към акумулатора през купето към двигателя? Четох че някъде има отвор, откъдето минават кабелите, но можете ли да ориентирате къде е? И също така съвет през десния или левия праг под мокета, да мине този кабел?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
През лявата страна и покрай жилото на гаста е вариант. Твоя акумолатор не е ли под седалката?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
За съжаление се зачетох и че имало значение откъде минава захранващия кабел. Колкото по малко в двигателния отсек толкова по добре, щото било близо до еди кво си и стсвало еди що си. Акумулатора ми при двигателя. Т.е няй краткя път е от дясната страна(при жабката), но там не знам дали има пролуки от купето към моторо. Друг вариянт мернах някъде да се закачи някъде при кутията на бушоните, но не го разбрах и не знам къде точно.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Най лесно става с дупка в ламарината под жабката , от там под мокета обаче къде ти е усилвателя нямам идея Този кабел все пак е добре да има някакъв предпазител на мястото където се закача към акумулатора - просто е по-тънък от другия и фабричния предпазител няма особен ефект в тоя случай .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Усилвателя смятам да го сложа в багажника, при местото на оригиналния. Не ми се иска да правя нови дупки по колата, затова питам откъде може да се провре тоз кабел. Имам подозрения че запуших една точно такава дупка под педалите, щото беше ръждясала и реших че е изгнило , а не че е отвор за кабеле.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Няма ли вариант да прехвърлиш акумулатора отзад под седалката?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Има вариант, че и заготовки от кабели има отзад. Но му се усложнява работата.
Отпред, под волана в дъното вляво има гумен маншон през който излизат/влизат всички кабели за и от бушониерата отвън. За целта трябва да отвиеш и повдигнеш горната страна на бушониерата та отдолу през другите да го издърпаш. Оттам по снопа над мотора /пластмасовата дълга кутия/ та до акумулатора.
Отпред, под волана в дъното вляво има гумен маншон през който излизат/влизат всички кабели за и от бушониерата отвън. За целта трябва да отвиеш и повдигнеш горната страна на бушониерата та отдолу през другите да го издърпаш. Оттам по снопа над мотора /пластмасовата дълга кутия/ та до акумулатора.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Чак пък такова значение да има незнам. Стига да не е покрай испускателния колектор или някоя тръба на гърнетата че ще се изпече. Въпреки че толкова кабели минават през тоя двигателен отсек че дедазнам. При мен даже има една дебела маса точно под испускателния колектор и си е ОК от 30 години . Под бушоните мисля че имаше дебел плюсов кабел може да провериш там. Също така от дясно може да мине някъде под калника евентуално. Така съм прекарвал на Митсубиши Галант ама незнам на е34то дали има откъде да мине. Също на буксата в багажника дето ми прати снимка трябва да има постоянен плюс за захранване на фабричния усилвател замери всички гнезда и виж. Трябва да има ток на малък контакт с включено радио. Обаче незнам да ли ще издържи кабела. Някъде бях чел че тази инсталация издържала без проблем. Някой ако има опит да каже.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани