e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 09 Авг 2016, 13:42

Изображение

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от host » 09 Авг 2016, 14:31

Щом не пише MTF, а пише ATF сипваш ATF >>> примерно >>> http://www.moto-masla.com/product/127/t ... 00-1l.html конкретно това е D III , ако държиш на спецификацията по табела на кутията , то трябва да D II >>> http://www.bardahl.bg/bg/product/a/6142

___________________

Както можеш да видиш от тук > https://www.reference.com/vehicles/diff ... a07986d45e

може да си налееш каквото избереш масло ATF D II или III.

А както може да прочетеш тук > http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=462073 за ръчните кутии интервала за смяна на маслото и за ATF и за MTF е приблизително 100хил км.
Последна промяна host на 09 Авг 2016, 14:51, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от crazy_d » 09 Авг 2016, 14:41

Колегата над мен ти е дал примери, а тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=257796&hilit=%D0%BB%D0%B5%D0%BA+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA&start=675 в последните 3/4 страници освен за маховици има коментирано и за маслата за скоростите. Можеш да погледнеш ;)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Авг 2016, 14:44

Хаос написа:бате ква реставрация те гони пък тебе като няма да смениш дори биалетките


реставрация е да я разглобиш до голо, да я минеш на песъкоструй, боя, да отвориш мотора, да смениш всичко по него (да речем без блок, колянов вал итн) - вериги, клапани, лагери, итн, да ревизираш всички механизми по колата с нови тампончета, втулчици, всички ел. моторчета да ги прегледаш, да ги излъскаш, да ги анодираш, да смениш всяка една спукана/нацъфкана пластмаска, да отвориш кутията, да смениш синхронизаторите, лагерите, да отвориш дифа, да смениш фрикционите, да купиш нов кардан, да ревизираш полуоските, да ревизираш спирачните апарати, да ревизираш хидравликата, охладителната система с нов водна помпа, термостат, радиатор, нови маркучи, нови клапани на парното и още 1000001 неща

това е реставрация. мога да дам линк към такава реставрация, ама аз като гледам снимките там се чувствам клошар и за тва не ги гледам

а иначе е просто дефибрилация на мъртвец


Много ги чаткаш ей , човека иска хоби дасе занимава . Ти колко пода излъска с песок и колко моторчета? Тук всички могат и знаят всичко докато не ги накараш да свършат нещо- тогава лъсва истината. Заболя ме ръката , зает съм , утре не мога , баба е на гости и тн . Явно не си се сблъсквал с всички видове "майстори" в нашенско.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Авг 2016, 14:49

Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета


Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Авг 2016, 14:50

crazy_d написа:Колегата над мен ти е дал примери, а тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=257796&hilit=%D0%BB%D0%B5%D0%BA+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA&start=675 в последните 3/4 страници освен за маховици има коментирано и за маслата за скоростите. Можеш да погледнеш ;)


В бару кар продават ОЕМ масло . Даже аз като реставратор ще ида да взема нова кутия от там.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от dan-dam » 09 Авг 2016, 14:53

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета


Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?

Ела ти подаря едни, че не мога да гледам как се мъчиш с тия грозните :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от host » 09 Авг 2016, 14:54

само ако иска да спонсорира дилъра или иска да си снима после празните бутилки върху капака има смисъл... а дори тогава бих си поръчал от някой колега като Laviatan вместо да се занимавам да ходя до дилъра

впрочем тва с поръчването на БМВ части от колеги като горния не е никак лоша идея при такъв проект ... има интересни разлики понякога в цените , а и интересни съвети за читави части може да получиш при поръчка на части от колегите (от горния съм пазарувал) и да ти кажат реално към момент как е качеството на даден проиводител, а не какво е било преди 2-3-5г когато някой е писал някъде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от KPETEH » 09 Авг 2016, 14:57

Ай стига си писахте на лични, че и таа тема вече не се чете... Дайте да помогнем на човека ако можем, ми не да му правиме разбор на думите и мераците...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 09 Авг 2016, 15:23

Мерси за отговорите по-горе! :yes: :yes: :yes:

Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.

Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.

Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.

Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.

В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Авг 2016, 17:07

leTransporteur написа:Мерси за отговорите по-горе! :yes: :yes: :yes:

Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.

Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.

Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.

Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.

В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.


Ами да беше питал да ти кажем какво да направиш. Питаш за маслото , а за катализатора не питаш.
Значи ще си вземеш метални катализатори от 28ца 39тка и ще идеш и пак ще се охарчиш и ше си монтираш два единични катализатора на мястото на грозните резонатори за които си дал и пари. НЯкога направих тази тъпотия никога вече.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от crazy_d » 09 Авг 2016, 17:21

Слушай Заядливия реставратор :D ,навремето като слагах 25цова генерация ми даде този акъл и добре че го послушах ;) !Доволен съм......и звука няма нищо общо дрънченето на резонаторите.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от MaxMeyer » 09 Авг 2016, 17:47

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета


Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?

Аз имам ма няма да ти отиват.Тичат само на 34-ки със светъл цвят... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от leTransporteur » 09 Авг 2016, 18:20

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
leTransporteur написа:Мерси за отговорите по-горе! :yes: :yes: :yes:

Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.

Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.

Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.

Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.

В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.


Ами да беше питал да ти кажем какво да направиш. Питаш за маслото , а за катализатора не питаш.
Значи ще си вземеш метални катализатори от 28ца 39тка и ще идеш и пак ще се охарчиш и ше си монтираш два единични катализатора на мястото на грозните резонатори за които си дал и пари. НЯкога направих тази тъпотия никога вече.


Ааа ше полудея, тва направо не трябваше да ми го казваш :)

Тая процедура ще я права нафинала. Засега ще го търпа тоя звук, а и се набутах от бюджета вече.

Мерси за съвета обаче! Оттука натътка ще взема да питам за всичко, въпреки че търсих във форума инфо за катализаторите и резонатори и нещо нищо не открих като инфо :/

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Авг 2016, 20:16

Няма и да откриеш. Инвестирай в 25 цова генерация,или като стигнеш до там пиши .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook