e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация
Щом не пише MTF, а пише ATF сипваш ATF >>> примерно >>> http://www.moto-masla.com/product/127/t ... 00-1l.html конкретно това е D III , ако държиш на спецификацията по табела на кутията , то трябва да D II >>> http://www.bardahl.bg/bg/product/a/6142
___________________
Както можеш да видиш от тук > https://www.reference.com/vehicles/diff ... a07986d45e
може да си налееш каквото избереш масло ATF D II или III.
А както може да прочетеш тук > http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=462073 за ръчните кутии интервала за смяна на маслото и за ATF и за MTF е приблизително 100хил км.
___________________
Както можеш да видиш от тук > https://www.reference.com/vehicles/diff ... a07986d45e
може да си налееш каквото избереш масло ATF D II или III.
А както може да прочетеш тук > http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=462073 за ръчните кутии интервала за смяна на маслото и за ATF и за MTF е приблизително 100хил км.
Последна промяна host на 09 Авг 2016, 14:51, променена общо 3 пъти
- crazy_d
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: e34 520i - реставрация
Колегата над мен ти е дал примери, а тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=257796&hilit=%D0%BB%D0%B5%D0%BA+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA&start=675 в последните 3/4 страници освен за маховици има коментирано и за маслата за скоростите. Можеш да погледнеш
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
Хаос написа:бате ква реставрация те гони пък тебе като няма да смениш дори биалетките
реставрация е да я разглобиш до голо, да я минеш на песъкоструй, боя, да отвориш мотора, да смениш всичко по него (да речем без блок, колянов вал итн) - вериги, клапани, лагери, итн, да ревизираш всички механизми по колата с нови тампончета, втулчици, всички ел. моторчета да ги прегледаш, да ги излъскаш, да ги анодираш, да смениш всяка една спукана/нацъфкана пластмаска, да отвориш кутията, да смениш синхронизаторите, лагерите, да отвориш дифа, да смениш фрикционите, да купиш нов кардан, да ревизираш полуоските, да ревизираш спирачните апарати, да ревизираш хидравликата, охладителната система с нов водна помпа, термостат, радиатор, нови маркучи, нови клапани на парното и още 1000001 неща
това е реставрация. мога да дам линк към такава реставрация, ама аз като гледам снимките там се чувствам клошар и за тва не ги гледам
а иначе е просто дефибрилация на мъртвец
Много ги чаткаш ей , човека иска хоби дасе занимава . Ти колко пода излъска с песок и колко моторчета? Тук всички могат и знаят всичко докато не ги накараш да свършат нещо- тогава лъсва истината. Заболя ме ръката , зает съм , утре не мога , баба е на гости и тн . Явно не си се сблъсквал с всички видове "майстори" в нашенско.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета
Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
crazy_d написа:Колегата над мен ти е дал примери, а тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=257796&hilit=%D0%BB%D0%B5%D0%BA+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA&start=675 в последните 3/4 страници освен за маховици има коментирано и за маслата за скоростите. Можеш да погледнеш
В бару кар продават ОЕМ масло . Даже аз като реставратор ще ида да взема нова кутия от там.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета
Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?
Ела ти подаря едни, че не мога да гледам как се мъчиш с тия грозните
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация
само ако иска да спонсорира дилъра или иска да си снима после празните бутилки върху капака има смисъл... а дори тогава бих си поръчал от някой колега като Laviatan вместо да се занимавам да ходя до дилъра
впрочем тва с поръчването на БМВ части от колеги като горния не е никак лоша идея при такъв проект ... има интересни разлики понякога в цените , а и интересни съвети за читави части може да получиш при поръчка на части от колегите (от горния съм пазарувал) и да ти кажат реално към момент как е качеството на даден проиводител, а не какво е било преди 2-3-5г когато някой е писал някъде
впрочем тва с поръчването на БМВ части от колеги като горния не е никак лоша идея при такъв проект ... има интересни разлики понякога в цените , а и интересни съвети за читави части може да получиш при поръчка на части от колегите (от горния съм пазарувал) и да ти кажат реално към момент как е качеството на даден проиводител, а не какво е било преди 2-3-5г когато някой е писал някъде
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация
Ай стига си писахте на лични, че и таа тема вече не се чете... Дайте да помогнем на човека ако можем, ми не да му правиме разбор на думите и мераците...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Мерси за отговорите по-горе!
Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.
Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.
Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.
Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.
В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.
Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.
Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.
Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.
Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.
В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
leTransporteur написа:Мерси за отговорите по-горе!
Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.
Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.
Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.
Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.
В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.
Ами да беше питал да ти кажем какво да направиш. Питаш за маслото , а за катализатора не питаш.
Значи ще си вземеш метални катализатори от 28ца 39тка и ще идеш и пак ще се охарчиш и ше си монтираш два единични катализатора на мястото на грозните резонатори за които си дал и пари. НЯкога направих тази тъпотия никога вече.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- crazy_d
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: e34 520i - реставрация
Слушай Заядливия реставратор ,навремето като слагах 25цова генерация ми даде този акъл и добре че го послушах !Доволен съм......и звука няма нищо общо дрънченето на резонаторите.
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: e34 520i - реставрация
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Хаос написа:черна хела няма да сложа никога, по-грозно от черни фарове и стопове няма
а, на тая снимка по-прилича на кола
ма що не си затъмнил стъклата, така не си вървежен
фани някоя промоция на шаркифолио да ти ги направят безплатно на балончета
Грозна работа , снощи ги изхвърлих в кофата . Няйкой да има бели фарове и стопове ?
Аз имам ма няма да ти отиват.Тичат само на 34-ки със светъл цвят...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:leTransporteur написа:Мерси за отговорите по-горе!
Ориентирахте ме за маслото:) , пазарувал съм и от колеги във форума преди години, най-вероятно пак ще е от тях.
Относно колата - току що махнах катализатора, идеята беше да не се маха, но щом срязаха тръбите се оказа, че вътре е раздробен на парчета.
Сложихме една идея по дебела тръба и два резонатора. ламбда сондата е забита в по-дебелата тръба, но реално и преди това беше преди катализатора, така че надявам се да не прави проблеми заради промяната в цолажа на тръбата.
Честно казано, не ми харесва на 100% какъв звук вади и ми се струва, че има разни вибрации в определни обороти, но със спуканите тръби и гърнета ми гръмваше главата за 5 мин. сега е в пъти по-добре.
В емкомплект беше процедурата. Проверявах и в крафт, но цената беше доста по-висока. Засега оставам така, пък някой ден по-натам във времето може да ги сменям пак.
Ами да беше питал да ти кажем какво да направиш. Питаш за маслото , а за катализатора не питаш.
Значи ще си вземеш метални катализатори от 28ца 39тка и ще идеш и пак ще се охарчиш и ше си монтираш два единични катализатора на мястото на грозните резонатори за които си дал и пари. НЯкога направих тази тъпотия никога вече.
Ааа ше полудея, тва направо не трябваше да ми го казваш
Тая процедура ще я права нафинала. Засега ще го търпа тоя звук, а и се набутах от бюджета вече.
Мерси за съвета обаче! Оттука натътка ще взема да питам за всичко, въпреки че търсих във форума инфо за катализаторите и резонатори и нещо нищо не открих като инфо :/
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация
Няма и да откриеш. Инвестирай в 25 цова генерация,или като стигнеш до там пиши .
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани