e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
PS. сега прочетох че това е горе долу нормално налягане, а досега мислех че степента на сгъстяване е едно и също с компресията и че трябва да дава 10.5 налягане
Степента на сгъстяване е константа - тя е величина, израз на съотношението обем на цилиндъра, към обем горивна камера.Налягане, или разговорно компресия, е величина, силно зависима от много други фактори. Затова и в справочниците е дадена с някакъв толеранс.Не се притеснявай - компресията ти е добра!
Степента на сгъстяване е константа - тя е величина, израз на съотношението обем на цилиндъра, към обем горивна камера.Налягане, или разговорно компресия, е величина, силно зависима от много други фактори. Затова и в справочниците е дадена с някакъв толеранс.Не се притеснявай - компресията ти е добра!
only rear wheel drive
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
При читав добре сгъстен мотор , отива на 14-15 бара без проблем . Зависи от състоянието на акумулатора , топъл студен и т.н
Това е просто един показател , доста разтеглив . Основното е да няма фрапиращи разлики между отделните цилиндри , да е над определена минимална стойност която може емпирично да се установи за даден мотор да кажем .
Това е просто един показател , доста разтеглив . Основното е да няма фрапиращи разлики между отделните цилиндри , да е над определена минимална стойност която може емпирично да се установи за даден мотор да кажем .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Не знам защо, но все ме гложди и си мисля, че проблема е нещо свързано с въздух. я смуче, я не смуче, та да бърка нещо компютър. Днес поръчах едно гофре, довечера ще го сменя, и ще пиша дали има някаква разлика. Дебитомера ако е прецакан, единствения шанс да го проверя е да пробвам да сложа друг работещ нали така беше? А за ламбда сондата, как седят нещата, тя може ли да се провери някак? Задават се пак топли дни и ще свърша оназ работа със свалянето на колектора, да огледам и другите тръби и маркучи хубаво.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Въздух нема как да е, освен нещо точно на тоя цилиндър да ти е спукан колектора, ма по добре не го мисли. Можеш да изключиш и дебитоера и сондата, тогава компа прехвърля на карта. Във всеки случай, цилиндъра тряя да пали! Фани размени инжекторите. Проблема ти е едно от трите:
Компресия - имаш!
Бензин - колко?
Искра - има ли?
Последното е да не ти отварят клапаните всмукателните, ма тфа е по-скоро фантастика...
Чеквай по листа и продължавай напред, че лято стана, събора иде, пичките се разпичкват и тнт....
Компресия - имаш!
Бензин - колко?
Искра - има ли?
Последното е да не ти отварят клапаните всмукателните, ма тфа е по-скоро фантастика...
Чеквай по листа и продължавай напред, че лято стана, събора иде, пичките се разпичкват и тнт....
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Ами както и предполагах с новото гофре, не усещам разлика, но така и така беше за смяна та живи и здрави.
Кретен как да разбера искра има ли? Бензин имаш предвид налягане ли? В събота ще го мъча да замеря. И да разменя инжекторите да видим ко ша стане.
Понеже паркирам в една тревичка и няма как да видя какво тече под мотора, днес бях на бач с колата и за един работен ден ми се струва, че е изкапало бая масло. Преди смяната течеше доста по-малко - така да се каже няколко капчици, а сега си е локва направо? Някакви предположения?
И тъй като мирише доста на изгоряло масло, предполагам, че изтича от някъде и капе по горщия мотор. Сам ли да си отговарям, че са гарнитури
А да и още нещо.Днес разбрах, че не ми светят стоповете (спирачките) и светлините на задната? Самите задни светлини светят. Това е след майсторите . Предполагам, че някой нещо е разкачал и не го е закачил. Може ли съвет, какво да проверя, защото вътре по инсталацията в багажника, всичко ми изглежда наред?
Понякога се чудя как не сте ме отебали да хода на майстор с тъпите ми въпроси и как имате нерви да ми отговаряте и много благодаря, че продължавате да ме търпите! Обещавам на някоя следваща сбирка да дойда с каси бира
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Кретен как да разбера искра има ли? Бензин имаш предвид налягане ли? В събота ще го мъча да замеря. И да разменя инжекторите да видим ко ша стане.
Понеже паркирам в една тревичка и няма как да видя какво тече под мотора, днес бях на бач с колата и за един работен ден ми се струва, че е изкапало бая масло. Преди смяната течеше доста по-малко - така да се каже няколко капчици, а сега си е локва направо? Някакви предположения?
И тъй като мирише доста на изгоряло масло, предполагам, че изтича от някъде и капе по горщия мотор. Сам ли да си отговарям, че са гарнитури
А да и още нещо.Днес разбрах, че не ми светят стоповете (спирачките) и светлините на задната? Самите задни светлини светят. Това е след майсторите . Предполагам, че някой нещо е разкачал и не го е закачил. Може ли съвет, какво да проверя, защото вътре по инсталацията в багажника, всичко ми изглежда наред?
Понякога се чудя как не сте ме отебали да хода на майстор с тъпите ми въпроси и как имате нерви да ми отговаряте и много благодаря, че продължавате да ме търпите! Обещавам на някоя следваща сбирка да дойда с каси бира
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Последна промяна leTransporteur на 17 Мар 2017, 9:44, променена общо 1 път
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Има ски сак за 30 лв ако търсиш нали беше писал в началото
Всички пътища водят към НАДИН
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Утре сутрин ще го гледам, разбрал съм се с човека мерси колега!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:Ами както и предполагах с новото гофре, не усещам разлика, но така и така беше за смяна та живи и здрави.
Кретен как да разбера искра има ли? Бензин имаш предвид налягане ли? В събота ще го мъча да замеря. И да разменя инжекторите да видим ко ша стане.
Понеже паркирам в една тревичка и няма как да видя какво тече под мотора, днес бях на бач с колата и за един работен ден ми се струва, че е изкапало бая масло. Преди смяната течеше доста по-малко - така да се каже няколко капчици, а сега си е локва направо? Някакви предположения?
И тъй като мирише доста на изгоряло масло, предполагам, че изтича от някъде и капе по горщия мотор. Сам ли да си отговарям, че са гарнитури
А да и още нещо.Днес разбрах, че не ми светят стоповете (спирачките) и светлините на задната? Самите задни светлини светят. Това е след майсторите . Предполагам, че някой нещо е разкачал и не го е закачил. Може ли съвет, какво да проверя, защото вътре по инсталацията в багажника, всичко ми изглежда наред?
Понякога се чудя как не сте ме отебали да хода на майстор с тъпите ми въпроси и как имате нерви да ми отговаряте и много благодаря, че продължавате да ме търпите! Обещавам на някоя следваща сбирка да дойда с каси бира
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Гарнитурата на капака на мотора ги прави тези мизерии. От нея се стича по изпускателните колектори и мирише точно така, както описваш.
За стоповете-свали ги, на по три гайки са. Тези на капака са с по две. Така на място не можеш да видиш нищо. Виж дали контактуват фасонките на крушките със самия стоп(дали са щракнати както трябва). Нещо окислено, замърсено. Виж как са кабелите.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Искрата писах, ако може да си замери с мултицет на работещ мотор на куплунга на бубината, но не мога да кажа, кой пин какво...
Налягане на бензина има, но дали пикае дюзата е въпроса. Свали ги и виж къде могот да им направят тест с колби и евентуално ултразвук.
Стоповете отново с мултицета. Има релета, модули и бушони. Най накрая сваляй стоповете.
Маслото писах. Гарнитура сапак клапани, маслина конзола, дотчик масло отдолу на картера или самата пробка.
Налягане на бензина има, но дали пикае дюзата е въпроса. Свали ги и виж къде могот да им направят тест с колби и евентуално ултразвук.
Стоповете отново с мултицета. Има релета, модули и бушони. Най накрая сваляй стоповете.
Маслото писах. Гарнитура сапак клапани, маслина конзола, дотчик масло отдолу на картера или самата пробка.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Точно тези две светлини не са ли само на ключета/бутони съответно на педала на спирачката и сензора в ск.кутия? Наистина ли минават през някакви релета и модули?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
ildivvy написа:Точно тези две светлини не са ли само на ключета/бутони съответно на педала на спирачката и сензора в ск.кутия? Наистина ли минават през някакви релета и модули?
Не минават.
Към колегата:
Спирачните светлини - плюс от бушон 1, през контактора на спирачката та до светлините. Сигналът минава през една междинна голяма букса отпред, но не може да е там проблема. Виж бушон 1 да не е фира.
За задна - същата работа. Плюс от бушон 12, през датчика на кутията, междинна букса, та до крушките. Това захранване е и за лампите в багажника и на задния капак. Ако е бушона и те не трябва да светят.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
един пирятел ми каза да проверя буксата под педала на спирачката.. рчъках я нищо, викам чакай пак да погледна крушките ... на едната светлина нямам крушка на другата изгоряла .. не знам какво съм гледал оня ден,. Сложих крушка от светлината за мъгла за проба и си светят спирачките. Извинявам се за неадекватността :/
Светлините за заден ход обаче не светят. Не са крушки Лампите в багажника светят, бушоните са здрави. Предполагам е този датчик на ск. кутия, някъде още бях мернал за него. Но къде се намира откъм мотора или откъм дифа?
След малко ще ходя да опитвам да свалям рейката и да разменя инжекторите. По моята логика, ако има прецакан инжектор, цилиндърът на които сложа този инжектор ще стане и той мокър, докато другия би трябвало да изсъхне, след като поработи известно време - дали паравилно разсъждавам или са ми грешни сметките?
Светлините за заден ход обаче не светят. Не са крушки Лампите в багажника светят, бушоните са здрави. Предполагам е този датчик на ск. кутия, някъде още бях мернал за него. Но къде се намира откъм мотора или откъм дифа?
След малко ще ходя да опитвам да свалям рейката и да разменя инжекторите. По моята логика, ако има прецакан инжектор, цилиндърът на които сложа този инжектор ще стане и той мокър, докато другия би трябвало да изсъхне, след като поработи известно време - дали паравилно разсъждавам или са ми грешни сметките?
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- valdez7
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Това е датчика при мен-520i '95г.Т.е. горе вляво.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Замерих за секи случай пак бобината 5ома, и всички букси на бобините за ток 12.07 даде на всички. Продължавам към рейката.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
забих на свалянето на рейката. прибрах се видях тази тема, хапвам и оитвам на втори тур
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... -Injectors
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... -Injectors
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани