e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2017, 19:37

Да, на отделна са, но сигналите от тях минават през модула. Температурната регулация - също. Движение на клапите /моторчетата/, модулация към клапаните - всичко.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 19:46

в такъв случай, направо ще се ориентирам към модула, ще го сваля да видя дали с просто око ще видя нещо нередно. Даже имам спомен, че лятото го свалях и тук в темата дори бях пуснал снимка дали изглежда нормално, че нещо ме съмняваше, я да я пусна пак направо, нали за това говорим?

Изображение

Изображение
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2017, 19:54

Така и така ще махаш оная кора - направи пробата с моторчето отдясно, за да си сигурен кво прави модула със смесителната клапа /или не прави нищо/. На контакт, вентилатор пуснат и действаш.

Да, това е.

Ако пробваш с друг - гледай последните цифри на номера - да е 122. - повечето са така. Последното след точката няма значение.
Последна промяна The Heartlistener на 26 Ное 2017, 19:58, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 19:57

:yes:

иначе така и така още не съм я сложил кората, така че лесна работа :mhihi:
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2017, 20:01

На първата снимка виждам нещо което не ми харесва...
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 20:05

Ще се опитам по-късно да го сваля да го разгледам.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от cod-cdbp » 26 Ное 2017, 21:45

The Heartlistener написа:На първата снимка виждам нещо което не ми харесва...


И аз също :winky:

Презапои или смени директно големите мощни съпротивления на платката. Те са именно във веригата на клапаните ;)
Ако няма ефект - по-добре модул от донор, защото управляващите чипове за някакви много нестандартни.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 22:06

Добре аз наистина много се извинявам, забравил съм да бутна една букса във модула, и реотаните ми дойдоха поне, но все още не мога да регулирам температурата. Ще го сваля утре да го наснимам за студени спойки и т.н

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от ildivvy » 27 Ное 2017, 11:06

Пусни и тук снимката! Това с окисленото краче,на първата снимка,не е ли диод?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 27 Ное 2017, 12:56

[quote="leTransporteur"]Добре аз наистина много се извинявам, забравил съм да бутна една букса във модула, и реотаните ми дойдоха поне, но все още не мога да регулирам температурата. Ще го сваля утре да го наснимам за студени спойки и т.н

:lol: Абе вижда се на снимката че бялата е вънка, ама си викам - сложил си я после :mhihi:
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от cod-cdbp » 27 Ное 2017, 14:46

ildivvy написа:Пусни и тук снимката! Това с окисленото краче,на първата снимка,не е ли диод?



Баш диод е, въпросът е, че ако е той така, може да има и други поразени зони.
Отделно, че и разни елементи може да са прекратили работата си.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 27 Ное 2017, 14:57

И аз си мислех че съм я сложил от лятото още ... смених бушона под седалката и пак няма реотани и си викам какво изгоря псувам вайкам се :D

довечера ще сваля модула и ще снимам снимки в какво състояние е.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от ildivvy » 27 Ное 2017, 15:44

Хубавото поне е,че по тези платки 99% от елементите са сменяеми,а не е многослойна със СМД-елементи и процесор! Дори да има нещо за смяна,всичко е стотинки и бързо за монтаж! Диагностиката е малко по-сложна,но всеки електрончик може да я погледне! Всъщност,освен някакви крайни транзистори,невярвам да има още нещо повредено! Изключвам елементи,"окъсели" в следствие на окисляване!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 27 Ное 2017, 22:04

Оп, отворих го този модул, аз лично с моето не тренирано око, освен това с окисляването не мога да видя друг проблем. Не виждам издути кондензатори или студени спойки. Ето подробни снимки. Мнения? Да пробвам ли да зачиста пътищата със спирт?

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от BABHOMED » 27 Ное 2017, 23:21

Този окис от електролизата го изчисти хубаво с четка за зъби и спирт..Тогава ще прецениш спойките и крачетата в повредената зона как са .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook