e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Rubbing alcohol, на български имена колкото искаш. В клипчета и чужди форуми им е любимо средство за почистване. А освен това е основа на De-Icer спрейовете.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Изопропиловия алкохол си е изопропилов алкохол . Мегльото оставя петна , бих препоръчал обезмаслител на медикс . Напръскване и изчакваме 5 минути , подсушаване и забърсване с мека кърпа .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Момци днеска:
Смених масла и филтри най-накрая. Че не го бях свършил това покрай висенето в сервизите. Разлика в работата 0. Хубаво редко черно масло изтече
Купих спрей за чистене дебитомер. Изпръсках го целия на няколко пъти. Резултат 0.
Дросела е отвратително мръсен и черен и жълт и кафяв. Утре ще го свалям и ще си проверя темата, бяхте казали че кисне в бензин 1 нощ ако не се лъжа.
Минах и през климатик майстери, пробойната е някъде отпреде или радиатора или някоя свръзка, но трябва да се сваля броня за да се види. Поне знам вече де е проблема.
Утре ще свалям дросел, стъпков мотор и датчика колянов вал, ако ми стигне времето и уменията
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Смених масла и филтри най-накрая. Че не го бях свършил това покрай висенето в сервизите. Разлика в работата 0. Хубаво редко черно масло изтече
Купих спрей за чистене дебитомер. Изпръсках го целия на няколко пъти. Резултат 0.
Дросела е отвратително мръсен и черен и жълт и кафяв. Утре ще го свалям и ще си проверя темата, бяхте казали че кисне в бензин 1 нощ ако не се лъжа.
Минах и през климатик майстери, пробойната е някъде отпреде или радиатора или някоя свръзка, но трябва да се сваля броня за да се види. Поне знам вече де е проблема.
Утре ще свалям дросел, стъпков мотор и датчика колянов вал, ако ми стигне времето и уменията
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- chiko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Датчик колянов вал ако сваляш си подготви нов след това да сложиш.Защото от топлината изолацията на кабелите е станала на сол с годините ,дори само ако го размърдаш после може и да не запали....
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Хм.... еми не знам. Тва е основното предположение за проблема дококкото чета мнения! Трябва да го проверя. Ако се преебе ще търся друг.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
А ако е Сименс, ич и не го пипай !!!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Изчистох го . Лепено е са силикон там. Зачистих енимателно квото можах. Няма промяна. Сеалям стъпковия мотор в момента. Извадих буксата. Но не виждам как се сваля от гумения ринг. Приплъзва ли се по него за да де извади или има винтове някъде. Нищо не не напипвам?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
leTransporteur написа:Изчистох го . Лепено е са силикон там. Зачистих енимателно квото можах. Няма промяна. Сеалям стъпковия мотор в момента. Извадих буксата. Но не виждам как се сваля от гумения ринг. Приплъзва ли се по него за да де извади или има винтове някъде. Нищо не не напипвам?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Тоя гумения ринг, за който говориш се държи на една метална скоба, доколкото си спомням. От там го извади.
А защо не свалиш направо колектора. Да го измиеш, да почистиш дросела, да видиш какво е положението отдолу, да смениш гарнитурите. И така.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
dan-dam написа:leTransporteur написа:Изчистох го . Лепено е са силикон там. Зачистих енимателно квото можах. Няма промяна. Сеалям стъпковия мотор в момента. Извадих буксата. Но не виждам как се сваля от гумения ринг. Приплъзва ли се по него за да де извади или има винтове някъде. Нищо не не напипвам?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Тоя гумения ринг, за който говориш се държи на една метална скоба, доколкото си спомням. От там го извади.
А защо не свалиш направо колектора. Да го измиеш, да почистиш дросела, да видиш какво е положението отдолу, да смениш гарнитурите. И така.
Нещял , щял да се помъчи така
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Не е чак такава драма, вади се, ма треа да си сигурен, че всички маркучи и връзки към гофрата, колектора и стъпковия мотор са наред. Ако са сцепени, ма не ги виждаш щот са отдолу, никва не си я свършил.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
така ей сега се прибирам, нервиран разбира се..
Първото, което направих е да сваля датчика и да го почистя, прикачвам снимка какво съм почистил, щото да не земе да се окаже, че друго съм чистил , та след свалянето, чистенето и качването - никаква промяна.
Сетих се да разкача дебитомера при запален двигател за да видя, дали ще има някаква промяна в работата на мотора. Интересното е, че понякога няма промяна, понякога се усеща осезаемо. Давам линк към видео с операцията. Да не би дебитомера да е прецакан? (това го правих, преди почистването на стъпковия)
https://www.dropbox.com/s/ogah6zg5bkanl ... 5.mp4?dl=0
След това свалях стъпковия мотор, приплъзнах го по гумения ринг, но в посока стъклото. отдолната страна маркуча, който ходи към гофрето зад дебитомера, беше хванат за стъпковото със скоба(без винт), съответно не можах да сваля маркуча отдоле и го вадих заедно със стъпковото моторче. не видях да е нацепен. почистих го, както и моторчето. То беше в отвратителна гняз и не хлопаше въобще. Чистих го с ВД, докато не лъсне и не се разхлопа при поклащане. Сложих го, като че ли в началото ми се сртуваше, че се поуспокои на място, но сега вечерта, като я припалих отново, все едно нищо. Играят си оборите на място. Почвам да се чуда дали съм закачил добре маркучите .....
И накрая тръгнах да свалям дросела, но не можах да разкача жилото на газта. С полуразглобено жило(откъм щипката) и разкачен дросел, реших, че ще чистя на място. Покрих дупката откъм двигатела с найлон, да не влиза гняз и добре окъпах клапата с ВД, парцал, ВД, парцал, някрая го опръсках и с спрея за дебитомер. Сега има осезаема промяна в поведението на мотора, но не от страна на моите проблеми. Вибрациите между 2 и 3000 оборота си остават.
Има ли вариант тампоните на мотора да са заминали или тогава ще тресе във всякакви обороти?
А на въпроса защо не съм свалил колектора, веднага обяснявам. Не съм сигурен, че знам какво правя. Просто не съм чел и не съм гледал. Предпочитам да съм подготвен, като тръгна да правя нещо, че иначе ме е страх
PS: виждате ли ги тея, клипчета във дропбокс, които качвам? че не съм наясно много как функционира тоя шкаф за снимки видео
PS2. все още не съм замервал компресията в цлинидрите. И също така обмислям да отида до дару да ми направят диагностика, защото почвам да се изнервям. Имате ли идея дали имат необходимата апаратура да го хванат моя компютър? Защото няколко човека ми казаха да забрава за диагностика за моя компютър-забравих бошовия или сиеменеския е - по тъпия от двата, който е
Първото, което направих е да сваля датчика и да го почистя, прикачвам снимка какво съм почистил, щото да не земе да се окаже, че друго съм чистил , та след свалянето, чистенето и качването - никаква промяна.
Сетих се да разкача дебитомера при запален двигател за да видя, дали ще има някаква промяна в работата на мотора. Интересното е, че понякога няма промяна, понякога се усеща осезаемо. Давам линк към видео с операцията. Да не би дебитомера да е прецакан? (това го правих, преди почистването на стъпковия)
https://www.dropbox.com/s/ogah6zg5bkanl ... 5.mp4?dl=0
След това свалях стъпковия мотор, приплъзнах го по гумения ринг, но в посока стъклото. отдолната страна маркуча, който ходи към гофрето зад дебитомера, беше хванат за стъпковото със скоба(без винт), съответно не можах да сваля маркуча отдоле и го вадих заедно със стъпковото моторче. не видях да е нацепен. почистих го, както и моторчето. То беше в отвратителна гняз и не хлопаше въобще. Чистих го с ВД, докато не лъсне и не се разхлопа при поклащане. Сложих го, като че ли в началото ми се сртуваше, че се поуспокои на място, но сега вечерта, като я припалих отново, все едно нищо. Играят си оборите на място. Почвам да се чуда дали съм закачил добре маркучите .....
И накрая тръгнах да свалям дросела, но не можах да разкача жилото на газта. С полуразглобено жило(откъм щипката) и разкачен дросел, реших, че ще чистя на място. Покрих дупката откъм двигатела с найлон, да не влиза гняз и добре окъпах клапата с ВД, парцал, ВД, парцал, някрая го опръсках и с спрея за дебитомер. Сега има осезаема промяна в поведението на мотора, но не от страна на моите проблеми. Вибрациите между 2 и 3000 оборота си остават.
Има ли вариант тампоните на мотора да са заминали или тогава ще тресе във всякакви обороти?
А на въпроса защо не съм свалил колектора, веднага обяснявам. Не съм сигурен, че знам какво правя. Просто не съм чел и не съм гледал. Предпочитам да съм подготвен, като тръгна да правя нещо, че иначе ме е страх
PS: виждате ли ги тея, клипчета във дропбокс, които качвам? че не съм наясно много как функционира тоя шкаф за снимки видео
PS2. все още не съм замервал компресията в цлинидрите. И също така обмислям да отида до дару да ми направят диагностика, защото почвам да се изнервям. Имате ли идея дали имат необходимата апаратура да го хванат моя компютър? Защото няколко човека ми казаха да забрава за диагностика за моя компютър-забравих бошовия или сиеменеския е - по тъпия от двата, който е
Последна промяна leTransporteur на 24 Фев 2017, 19:29, променена общо 1 път
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
То филмите се гледат в дропбокса , ама с това нацепеното гофре какви тестове на дебитомер стават не е истина
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
Jordana написа:То филмите се гледат в дропбокса , ама с това нацепеното гофре какви тестове на дебитомер стават не е истина
В тази връзка, моля, ако някой има излишно гофре за продаване да ми каже. Пък ще поразтърся и във ФБ-то
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож
С Бош Мотроник 3.1 си. За тоя /нашия/ комп - от бмв софтуера - само с DIS, с ADS кабел, но през ком-порт, естествено че може. С най-масовите делфита и аутокоми също става, друг е въпроса колко са показателни данните от тях. Почти съм сигурен че няма да има нито една грешка записана , не питай откъде знам. Вижте на живи данни сензорите
От гняста във всмукателя и стъпковия няма отърване във времето, докато е закачена допотопната картерна вентилация на тоз мотор. А все пак годинките са му в повече, съответно хвърляното масло.
Колектора е лесен, тресчотката и отвиваш отгоре 6 двойки гайки, виждат се. Няма какво да повредиш.
И тъй като борбата с датчици, маркучляк, свещички, бобини и пр. може да се окаже безплодна и депресираща /не дай Боже /, добре е авансово да направиш това от PS2 Там вече ще си наясно за ресурса. Пресен опит и основен ремонт на коптора при мен, а уж не ми се вярваше .
От гняста във всмукателя и стъпковия няма отърване във времето, докато е закачена допотопната картерна вентилация на тоз мотор. А все пак годинките са му в повече, съответно хвърляното масло.
Колектора е лесен, тресчотката и отвиваш отгоре 6 двойки гайки, виждат се. Няма какво да повредиш.
И тъй като борбата с датчици, маркучляк, свещички, бобини и пр. може да се окаже безплодна и депресираща /не дай Боже /, добре е авансово да направиш това от PS2 Там вече ще си наясно за ресурса. Пресен опит и основен ремонт на коптора при мен, а уж не ми се вярваше .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани