e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 13 Сеп 2017, 13:02

Само не мога да разбера що се гони непременно акумулатора. Всичко що е с чисто червен цвят е постоянен плюс от батерията. Под задната седалка ще намериш такъв с подходяща дебелина.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 13 Сеп 2017, 13:10

Доколкото четох гони се акумулатор като директен източник на ток, откъдето се дърпа дебел здрав кабел, който да захранва системата. В моя случай системата е от няколко колонки и наистина не виждам смисъл от директно захранване от акумулатор. Но тъй като ще оставя колата на майстор да ми върже нещата, понеже не ги разбирам искам поне да прекарам кабелите преди да ми е надупчил и изпозагубил полвината кола. И понеже той каза че ще прекара кабел до акумулатора, и знам че няма да си играе да го прекарва откъдето трябва да мине, искам да го прекарам сам.ако под задната седалка има здрав хубав плюс, наистина там ще е по-удобно.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 13 Сеп 2017, 14:05

Под задната седалка вдясно виж за същата черна кутийка за главен бушон с дебел плюс, каквато имаш отпред при акумулатора. Това е заготовката за акумулатор отзад - тук по спомен говоря, поне при мен го има. Само премери има ли напрежение.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 5.08.2015
Пол: Мъж

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от jorolino93 » 13 Сеп 2017, 17:38

Решение! Днес като свалих жабката открих това. Трябва и ти да го имаш. Под десния праг и там.ИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 13 Сеп 2017, 18:16

Йес! Перфект. Благодаря ти, оттам ще е!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от Jordana » 13 Сеп 2017, 19:38

Ако нямаш същата дупка или случайно има кабели в нея можеш да си пробиеш нова както ти казах под жабката . От там най късия път е покрай тунела под задната седалка и отзад в багажника през ски сака . Но ще трябва да дупчиш . Ако ще слагаш усилвател , пусни си един тънък кабел + от ЦДто голямата букса ако нямаш такъв . Усилвателя нормално стои приспан и се включва чрез този плюс при пускане на там каквото си сложил да свири . Ще ти трябват и аудио сигнални кабели за отзад , но ако нямаш най добре се консултирай там който ще слага музиката .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от ивчо » 14 Сеп 2017, 14:44

И не забравяй да уплътниш после, да не се чудиш от де таз вода баш там :mhihi: :winky:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 12 Ное 2017, 1:50

Колеги тъкмо вчера си взех колата от поправката на боята, от която съответно отново не съм доволен и подпрях пласмасриите на задната броня .... разбира се преди да направа каското, че старото бях пропуснал вноска. Не си спомням тази пластмаса има ли я като отделна част или да търся цяла броня или да пробвам да лепя парчетата? :/ :/


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Изображение
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от sixstraight » 13 Ное 2017, 1:03

Друга броня след месец два може да ти уредя една
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 13 Ное 2017, 9:53

Лепя пъзела, но ще останат малки фугички. Предполагам че ще могат да се запълнят и да се пръсне.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 17:30

сигурно някои от вас са видяли вчера, че писах във фб за промивка на клапаните на парното, но решавам да пиша тук, че стана много мътно.
Моля ви помислете малко с мене, какъв може да е проблема:
Историята е следната: парното ми беше забило само на топло и реших, че клапаните са забили на отворено. Свалих ги, киснах ги малко в оцет моцет, изплакнах с вд, тествах ги на ток и работеха - чува се цъкане. Сложих ги днес на колата и курец, пак духа само топло. Пуснах им ток, закачени на колата - цъкат си. Замерих ток от буксата има.

От друга страна управлението на духалката няма 1ва и 2ра степен и реших, че е много вероятно и врътките за темепературата да са се прецакали и да не работят. Сетих се, че си бях прибрал отнякъде и седи в багажника друго управление и реших да го пробвам. Смених ги и опа всички степени работят от 0 до4, обаче врътките за температурата, отново не регулират топлината. А дори измежду всичките пускания на ток и проби по клапаните успях да забия шофьорското да духа хладко, вместо горещо(но това го постигнах не от врътката за топлината). Също така модула за реотаните на задното стъкло, климатика и въздуха в купето, също не работи - не свети, не реагират при натискане.

И почвам да си мисля, че имам някакъв друг проблем с ток ли с какво ли, вместо да са клапани на парно? Какво мислите по този въпрос?
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2017, 18:57

Щом не работят и копчетата, първо погледни бушон 20. Ако е здрав, отива на проблем с модула /компютъра зад прасето/. Централната духалка е с елпотенциометър, нали - с бяла черта? Смесителната клапа в такъв случай се движи от едно моторче вдясно, откъм пасажера, над жилата се пада. Свали кората отляво на жабката и ще го видиш. Върти постепенно потенциометъра за темп. откъм шофьора и пипай моторчето да видиш реагира ли (отваря/затваря микс клапата). Ако не реагира, виновникът трябва да е модула отзад.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 19:12

The Heartlistener написа:Щом не работят и копчетата, първо погледни бушон 20. Ако е здрав, отива на проблем с модула /компютъра зад прасето/. Централната духалка е с елпотенциометър, нали - с бяла черта? Смесителната клапа в такъв случай се движи от едно моторче вдясно, откъм пасажера, над жилата се пада. Свали кората отляво на жабката и ще го видиш. Върти постепенно потенциометъра за темп. откъм шофьора и пипай моторчето да видиш реагира ли (отваря/затваря микс клапата). Ако не реагира, виновникът трябва да е модула отзад.


Бушон 20, ако е от бушоните при мотора, огледах ги всички са здрави. Коомпютъра зад прасето кое е? - тези платки при филтъра на купето ли някъде? Централната духалка моята си е с едно внтилаторче, а тази, която сложих беше без вентилатор и буксите бяха на различни места, но паснаха - а оптред е 1:1 с моята. Ще тествам този смесител да го опипам, но според мен не се случва абсолютно нищо, като въртя потенциометъра.
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2017, 19:27

Със старото управление работят ли трите копчета или и с него не?
Да, зад филтъра се намира модула, черна плоска кутия с бяла, черна и синя букси.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 26 Ное 2017, 19:30

не, със старото управление също не работят, но то е отделно и на отделна букса. опитах се да замеря въобще някъде има ли ток между пиновете и буксата, но никъде не даде резултат.

това ми е управлението:
Изображение
Карай бързо
Стигни 'пръв

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook