TDS-a вдига градуси

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

TDS-a вдига градуси

Мнение от ивчо » 31 Юли 2016, 16:12

С риск да заприличам на колегара ares (нищо лично де :mhihi: :bchug: ) още една "тема" !
Поредната в която има ключовите думи "tds" "греене" и подобни температурни проблеми !
Обаче ...
Всичко е наред до момента в който примерно не ѝ дам зор ...
Стане ли нещо подобно примерно kick и няколко run-a на "надув", се включва втората степен на ел перката !
Сега , ако трябва да вярвам на това защо се вкл таа перка - там някъде се вдигат около и над 100 градуса !
Обаче нито минава средата (въпреки че стрелката я знам че седи на едно и също място в доста голям интервал от температура), нито изхвърля през капачката ...
Подавам и малко газ да духне и виското и след 4-5 сек перката спира ...
Прави го при включен и изключен климатик !
що се отнася до охладителната система, по нея има следните сменени неща :
- Радиаторите са чистени и мити външно два пъти за последният месец !
- Виското е ново качествено (на два месеца и малко Закс) !
- Капачката на казанчето (втора откакто колата е при мен)
- Самото казанче, защото беше се сцепило на входящата тръба
- Водната помпа (преди има няма 15к километра)
- Когато я взех от адаша, имаше съмнение за духнала гарнитура - главата беше свалена и проверена (съвсем леко я челосаха, колкото да е чиста), затворена с нова г-ра и болтове !
- Накрая и проведохме един тест за изгорели газове - не се оцвети ... Но ще взема да ѝ заредя малко Деним да видим какво пак ще покаже :mhihi: :evil:
Ясно е че пак ще го отворя тоз мотор, обаче ме дразни това че не мога да хвана какво ѝ е !
Термостат само не съм пипал, но по маркучите го хващам че си отваря навреме (ще го сменя и него тоз път) !
Споделете защо да вдига тия градуси ...
Маркучите не са твърди, мога да ги стисна ! Потъват леко и толкова .. Знам ли до колко това е показател ! М20-ката също е на 1.4 барова капачка и са подобни !
Масло не губи, не е вдигала ниво ... :oops:
Антифриз откакто смених казанчето не се губи (докато го хвана ми побеля косата), преди това явно си е цоцала оттам въздух и беше малък ад, но нито е греела нито нищо !
Харесвам го тоз мотор, няма нужда да го плюете .. Знам че повечето не го долюбват, мен не ми пречи това .. Яд ме е само че не мога да разбера какво ѝ има :cry:
Сяяя, не съм чичко паричко да я замерям с долари и евра, ама :angel:
Само остава да разбера че адаша е набил датчик за по-ниска температура там, и ще му пъхна едни нови биелетки :mhihi: :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от павката » 31 Юли 2016, 16:49

арес-а няма стигане с теми.смотка,вземи замери температурата,когато ти се включва втората степен :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от ивчо » 31 Юли 2016, 16:56

То това лесно, ама пак е притеснително че се включва :confused:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от bat_gosho » 31 Юли 2016, 20:56

Моят тдс е същата история - при спокойно каране си държи 88гр. но като го посмачкам повечко и бързо вдига градуси.От скритото меню си ги гледам и вдигне ли над 92-93 гледам да се кротвам.Иначе аз го възлагам всичко това на старостта на машинката и на това,че има отлагания по радиатори и водни магистрали,които пречат на топлообмена.Все пак едва ли винаги са карани с дестилирана вода и антифриз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от vladobate » 31 Юли 2016, 21:06

Да и аз подкрепям...Арес-а няма стигане....никога :mhihi: . Ами кво кат се включва бе маме ( както обиа да казва един инжИнер :mhihi: ) . Така си е , кат го натиснеш в тези горещини така си прави , а толкова бързо да изключва ел.перката си направо шампион , мойта и трябва минута . Не забравяй че и масло скоростна кутия минава през тоз радиатор , не е без значение , ама хич . Стига го отваря , няма смисъл так си е тдс-чо , най-му е добре наесен на 20-на градуса виншни , ни мени обороти ни загрява. Ако е глава ще фърля антифриз след като спреш и естествено маркучи-камък . Друго , ама уж пишеш , че не губи антифриз , много е капризен на нивото му , 500гр. да ги няма и почва да "мрънка". ПС: Ай вземи си силиконов спрей да пръскаш на пръсчетата....че ги изтърка...маме :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от ивчо » 31 Юли 2016, 21:20

Еммм ... Маме ... прави сте :mhihi:
Иначе зъбчИ е менувал радЯтор според записките, преди има няма 40 000 км :mhihi: :winky:
Знам ли до колко е нормално .. Нали всички викат това грее, цепи глави ... Чудеса прави ..
Знам ли, това ми е първият душегуб, аааааааааа, тдс :mhihi:
Иначе това аск не е истина колко грее ....
Не помня при М21 как е, ама там мисля беше май по-добре като решение за охлаждане :conf: (проверих - същото е, там масленият за двг-то е като куулера за тдс) ! На бензиновите е една готина питам ама къде да я пъхам сега при всичките радиатори по тоя тдс :mhihi:
Иначее - да, мрънкЯ и на по-малко като зачезне тоя антифриз :mhihi:
Гледам да не се филмирам много, ама това че тоя датчик е на 100 аха 1-2 градуса, ме притесняваше ...
Явно може би така ще е ! :roll:
Силикон .... Само по гумите ... И тук там при други процеси и действия :mhihi:

bat_gosho написа:Моят тдс е същата история - при спокойно каране си държи 88гр. но като го посмачкам повечко и бързо вдига градуси.От скритото меню си ги гледам и вдигне ли над 92-93 гледам да се кротвам.Иначе аз го възлагам всичко това на старостта на машинката и на това,че има отлагания по радиатори и водни магистрали,които пречат на топлообмена.Все пак едва ли винаги са карани с дестилирана вода и антифриз.


Ти поне имаш скрито меню :cry:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от KPETEH » 01 Авг 2016, 8:41

мойто м21 чист дизел е същата работа... Вкараш ли го в обороти и почва да грее, дори и всичко да му е изрядно. Мойто скромно мнение е, че термостата не отваря о-време, ма решение нямам...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Авг 2016, 11:47

ивчо написа:.....:

Пич карай смело не се вкарвай във филми. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от ивчо » 01 Авг 2016, 15:02

Няма, няма ... Чакай да ѝ сменя маслото ! :twisted:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от vladobate » 01 Авг 2016, 17:05

ивчо написа:Няма, няма ... Чакай да ѝ сменя маслото ! :twisted:

А маслото е ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от ивчо » 02 Авг 2016, 10:17

Двигателното (5/40 Comma Syner-G) ... Че нали и това трябва от време на време ... :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 02 Авг 2016, 10:19

Като не ти чува главата са ще пишеш теми и ще мажеш пръстчетата и ще псуваш. Най-хубавия тдс е продаденияТ.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 21.11.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 M52B28TU
Мечтае да кара: по прилични асфалтови пътища

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от kolev09 » 02 Авг 2016, 20:10

Здравей колега,
аз съм с Е46 м52б28tu, но ще споделя кратката версия как си скъсих живота наскоро:

- ремонт клима
- управленито на ел. перката гръмна, след което гръмна разширителното казанче
- подмяна с нов съд+ капачка и управление 2ра ръка
- тест 1 час = макс темп 98гр, което ми се стори добре, но пак имах притеснения
- и тръгнах към морето = 300км

Колата поддържаше от 90гр до 115гр... без клима при каране 80-100км\ч.
Най-мн до 115гр и се пускаше перката на макс степен мисля и охлаждаше.

Побърках се, на 35гр навън, аз на моменти карах с пуснато парно на 32гр.... Скъси ми се животеца.

След като изчетох форума (моят термост. отварял максимално на 115гр) и общо взето нямаше какво да направя на връщане на клима и със стъпка = от 92гр до 108гр.

Сега един колега с подобна емоция ми сподели, че е сменил термостат и всичко се оправило. Мисля да направя и аз тази смяна и да видим.

Поздрави и безаварийни!


Sent from my Lenovo P1ma40 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от stony1 » 03 Авг 2016, 11:50

ивчо написа:С риск да заприличам на колегара ares (нищо лично де :mhihi: :bchug: ) още една "тема" !
Поредната в която има ключовите думи "tds" "греене" и подобни температурни проблеми !
Обаче ...
Всичко е наред до момента в който примерно не ѝ дам зор ...
Стане ли нещо подобно примерно kick и няколко run-a на "надув", се включва втората степен на ел перката !
Сега , ако трябва да вярвам на това защо се вкл таа перка - там някъде се вдигат около и над 100 градуса !
Обаче нито минава средата (въпреки че стрелката я знам че седи на едно и също място в доста голям интервал от температура), нито изхвърля през капачката ...
Подавам и малко газ да духне и виското и след 4-5 сек перката спира ...
Прави го при включен и изключен климатик !
що се отнася до охладителната система, по нея има следните сменени неща :
- Радиаторите са чистени и мити външно два пъти за последният месец !
- Виското е ново качествено (на два месеца и малко Закс) !
- Капачката на казанчето (втора откакто колата е при мен)
- Самото казанче, защото беше се сцепило на входящата тръба
- Водната помпа (преди има няма 15к километра)
- Когато я взех от адаша, имаше съмнение за духнала гарнитура - главата беше свалена и проверена (съвсем леко я челосаха, колкото да е чиста), затворена с нова г-ра и болтове !
- Накрая и проведохме един тест за изгорели газове - не се оцвети ... Но ще взема да ѝ заредя малко Деним да видим какво пак ще покаже :mhihi: :evil:
Ясно е че пак ще го отворя тоз мотор, обаче ме дразни това че не мога да хвана какво ѝ е !
Термостат само не съм пипал, но по маркучите го хващам че си отваря навреме (ще го сменя и него тоз път) !
Споделете защо да вдига тия градуси ...
Маркучите не са твърди, мога да ги стисна ! Потъват леко и толкова .. Знам ли до колко това е показател ! М20-ката също е на 1.4 барова капачка и са подобни !
Масло не губи, не е вдигала ниво ... :oops:
Антифриз откакто смених казанчето не се губи (докато го хвана ми побеля косата), преди това явно си е цоцала оттам въздух и беше малък ад, но нито е греела нито нищо !
Харесвам го тоз мотор, няма нужда да го плюете .. Знам че повечето не го долюбват, мен не ми пречи това .. Яд ме е само че не мога да разбера какво ѝ има :cry:
Сяяя, не съм чичко паричко да я замерям с долари и евра, ама :angel:
Само остава да разбера че адаша е набил датчик за по-ниска температура там, и ще му пъхна едни нови биелетки :mhihi: :mhihi:


Няколко неща ми се губят от профилактиката на охладителната система:
1. Каква точно е водната помпа? Ако е сменена с алтернативна, която има метална турбина, но профилът и броя на витлата на турбината се различават от тези на ОЕМ помпата, циркулацията на охлаждащата течност във високите обороти е по-слаба отколкото при ОЕМ помпа.
2. Какъв е термостатът? Някои от алтернативните термостати "отварят" с една идея по-малко от ОЕМ термостата, а това не се "харесва" особено М51 моторите.
3. Радиаторът мит ли е вътрешно? Дали няма някои запушени тръбички?
4. Виско Закс, но ако при описаното поведение на мотора, самото виско не вие като витлов самолет преди излитане, може спокойно да го изхвърлиш.
5. Датчикът за температурата на охлаждащата течност е по-ското ключ, който сработва при температура 101 градуса и подава маса към релето за втората степен на перката. Ако датчикът е алтернативен, а не ОЕМ, вероятността да не работи коректно е 70%. Голяма част от тези датчици сработват при температура 92-93 градуса. По този начин се покучава голяма температурна разлика между течността в радиатора и тази в двигателя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: TDS-a вдига градуси

Мнение от KPETEH » 03 Авг 2016, 13:05

Голяма част от тези датчици сработват при температура 92-93 градуса. По този начин се покучава голяма температурна разлика между течността в радиатора и тази в двигателя.

Кво ти пука колко е градуса водата в радиатора, при положение, че термостата ти я излива навъднъж когато той каже, некъде около 80-тия градус ако е оем.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook